Powiat |
Wrocław |
Treść zamówienia |
Zaprojektowanie i budowa infrastruktury technicznej na potrzeby zasilania stacji ładowania autobusów elektrycznych na terenie miasta Wrocławia.Oryginalna treść ogłoszenia |
Opis zamówienia |
Zaprojektowanie i budowa infrastruktury technicznej na potrzeby zasilania stacji ładowania autobusów elektrycznych na terenie miasta Wrocławia. Numer referencyjny: KU.241/pn54_2021/PCPrzedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa infrastruktury technicznej dla zasilania stacji ładowania autobusów elektrycznych na terenie miasta Wrocławia. Przedmiot zamówienia składa się z zaprojektowania i wykonania przyłącza energetycznego, zaprojektowania, dostawy i montażu stacji elektroenergetycznej oraz zaprojektowania i wykonania zasilania stacji ładowania w następujących lokalizacjach:1) na terenie Zajezdni autobusowej przy ul. Obornickiej 131 we Wrocławiu,2) na terenie istniejącej pętli autobusowej przy ul. Henryka Michała Kamieńskiego we Wrocławiu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i oczekiwania Zamawiającego zawiera: 1) Wzór Umowy – WU (Załącznik nr 1 do SWZ),2) Program Funkcjonalno-Użytkowy – PFU (Załącznik nr 2 do SWZ),które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa infrastruktury technicznej dla zasilania stacji ładowania autobusów elektrycznych na terenie miasta Wrocławia. Przedmiot zamówienia składa się z zaprojektowania i wykonania przyłącza energetycznego, zaprojektowania, dostawy i montażu stacji elektroenergetycznej oraz zaprojektowania i wykonania zasilania stacji ładowania w następujących lokalizacjach: 1) na terenie zajezdni autobusowej przy ul. Obornickiej 131, zlokalizowanej na działkach dz. nr 11/2, AR-7, obręb Różanka, własność Zamawiającego nr KW WR1K/00163248/0 oraz dz. nr 13/3, AR-7 obręb Różanka, własność Zamawiającego nr KW WR1K/ 184280/9; 2) na terenie istniejącej pętli autobusowej przy ul. Henryka Michała Kamieńskiego, zlokalizowanej na działkach dz. nr 3/12, AR-12, obręb Poświętne, własność Gminy Wrocław, w zarządzie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta (zwanym dalej „ZDiUM”) nr KW WR1K/00248459/2 oraz dz. nr 3/8, AR-12, Obręb Poświętne, własność Gminy Wrocław w zarządzie ZDiUM nr KW WR1K/00248459/2. Przedmiot zamówienia obejmuje również m. in. następujące czynności: 1) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień oraz pozwoleń; 2) udzielenie licencji lub przeniesienie praw autorskich na zasadach określonych we Wzorze Umowy (Załącznik nr 1 do SWZ); 3) pełnienie funkcji nadzoru autorskiego, przy czym nadzór autorski może być pełniony tylko przez projektanta, który wykonał projekt, na podstawie którego prowadzone będą roboty budowlane; 4) zapewnienie w okresie gwarancji usług serwisowych zgodnie z warunkami określonymi we Wzorze Umowy (Załącznik nr 1 do SWZ); 5) udzielenie Zamawiającemu gwarancji na wykonywany zakres: prac projektowych i prac budowlano-montażowych oraz dostaw, na warunkach określonych we Wzorze Umowy (Załącznik nr 1 do SWZ); 6) uzyskanie dokumentów o zakończeniu budowy zgodnie z wymaganiami art. 54 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i oczekiwania Zamawiającego zawiera: 1) Wzór Umowy – WU (Załącznik nr 1 do SWZ), 2) Program Funkcjonalno-Użytkowy – PFU (Załącznik nr 2 do SWZ), które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia. |
Specyfikacja |
https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=mpk-wroclaw.logintrade.net_1634563399138 |
LINK do SIWZ |
http://mpk-wroclaw.logintrade.net/zapytania_email,61460,b32ee517e4aea683ecaf892f38bd873d.html |
CPV |
45.00.00.00, 45.23.14.00, 45.23.22.00, 45.23.22.21, 45.31.00.00, 45.31.10.00, 45.31.53.00, 45.31.60.00, 45.31.70.00, 71.22.00.00, 71.32.31.00 |
Wymagania |
III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości NIE mniejszej niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100); UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu NIE będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Warunek zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia. Dodatkowo Wykonawca, którego oferta będzie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia nw. dokumentów: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w wysokości NIE mniejszej niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100); UWAGA: dla ww. wartości wykazanej przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu NIE będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty budowlane obejmujące:dostawę i montaż co najmniej 2 szt. stacji elektroenergetycznych w okresie 1 (jednego) roku;b) dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia doświadczoną kadra zawodową, tj.:- co najmniej 1 (jednym) projektantem, który posiada uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;- co najmniej 1 (jednym) kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-elektroenergetycznej oraz uprawnieniami SEP powyżej 1kV w zakresie dozoru i eksploatacji.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Warunek zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia. Dodatkowo Wykonawca, którego oferta będzie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia nw. dokumentów: a) Wykazu robót budowlanych wykonanych NIE wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujących dostawę i montaż co najmniej 2 szt. stacji elektroenergetycznych w okresie 1 (jednego) roku wraz z podaniem ich rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;b) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:- co najmniej 1 (jeden) projektant, który posiada uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;- co najmniej 1 (jeden) kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-elektroenergetycznej oraz uprawnieniami SEP powyżej 1kV w zakresie dozoru i eksploatacji;wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień NIEzbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a TAKże zakresu wykonywanych przez NIE czynności oraz informacją o prawie do dysponowania tymi osobami.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz którzy NIE podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.108 ust .1 ustawy Pzp z uwzględnieniem zapisów art. 111 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 oraz art. 393 ust. 4 ustawy Pzp. Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.W celu wstępnego wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wskazanych przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.Szczegółowe wymagania dotyczące wnoszenia wadium zostały określone w pkt 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Informacje na temat rozliczeń między Wykonawcą a Zamawiającym zostały określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Wzór umowy stanowi Załącznik nr 1 do SWZ).III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w TAKim przypadku do oferty należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówieniaObowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia |
Wadium |
150000.00 |
Osoba do kontaktu |
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. we Wrocławiu ul. Bolesława Prusa 75-79 Wrocław 50-316 Dział Zamówień +48 713250817 [email protected] +48 713250802 www.mpk.wroc.pl |
Wymagany termin realizacji zamówienia |
Okres w miesiącach: 17 |
Miejsce i termin składania ofert |
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE SP. Z O.O. WE WROCŁAWIU50-316 WROCŁAWBOLESŁAWA PRUSA 75/792021-11-18 |
Sposób składania ofert |
|
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji |
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE SP. Z O.O. WE WROCŁAWIU50-316 WROCŁAWBOLESŁAWA PRUSA 75/79 |
Termin związania ofertą |
Oferta musi zachować ważność do: 15/02/2022 |
Składanie ofert wariantowych/częściowych |
oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE |
Uwagi |
2021/S 202-528637Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektoroweRoboty budowlanePodstawa prawna:Dyrektywa 2014/25/UESekcja I: Podmiot zamawiającyI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. we WrocławiuAdres pocztowy: ul. Bolesława Prusa 75-79Miejscowość: WrocławKod NUTS:PL514 Miasto WrocławKod pocztowy: 50-316Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Dział ZamówieńE-mail:[email protected].: +48 713250817Faks: +48 713250802Adresy internetowe:Główny adres:www.mpk.wroc.plI.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://mpk-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmlWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejKomunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które NIE są ogólnodostępne. NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://mpk-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmlI.6) Główny przedmiot działalnościMiejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowySekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:Zaprojektowanie i budowa infrastruktury technicznej na potrzeby zasilania stacji ładowania autobusów elektrycznych na terenie miasta Wrocławia.Numer referencyjny: KU.241/pn54_2021/PCII.1.2) Główny kod CPV45000000 Roboty budowlaneII.1.3) Rodzaj zamówieniaRoboty budowlaneII.1.4) Krótki opis:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa infrastruktury technicznej dla zasilania stacji ładowania autobusów elektrycznych na terenie miasta Wrocławia. Przedmiot zamówienia składa się z zaprojektowania i wykonania przyłącza energetycznego, zaprojektowania, dostawy i montażu stacji elektroenergetycznej oraz zaprojektowania i wykonania zasilania stacji ładowania w następujących lokalizacjach:1) na terenie Zajezdni autobusowej przy ul. Obornickiej 131 we Wrocławiu,2) na terenie istniejącej pętli autobusowej przy ul. Henryka Michała Kamieńskiego we Wrocławiu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i oczekiwania Zamawiającego zawiera:1) Wzór Umowy – WU (Załącznik nr 1 do SWZ),2) Program Funkcjonalno-Użytkowy – PFU (Załącznik nr 2 do SWZ),które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.II.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: NIEII.2) OpisII.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV45231400 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych45232200 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych45232221 Podstacje transformatorowe71220000 Usługi projektowania architektonicznego71323100 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną45311000 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych45310000 Roboty instalacyjne elektryczne45315300 Instalacje zasilania elektrycznego45316000 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych45317000 Inne instalacje elektryczneII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL514 Miasto WrocławII.2.4) Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa infrastruktury technicznej dla zasilania stacji ładowania autobusów elektrycznych na terenie miasta Wrocławia. Przedmiot zamówienia składa się z zaprojektowania i wykonania przyłącza energetycznego, zaprojektowania, dostawy i montażu stacji elektroenergetycznej oraz zaprojektowania i wykonania zasilania stacji ładowania w następujących lokalizacjach:1) na terenie zajezdni autobusowej przy ul. Obornickiej 131, zlokalizowanej na działkach dz. nr 11/2, AR-7, obręb Różanka, własność Zamawiającego nr KW WR1K/00163248/0 oraz dz. nr 13/3, AR-7 obręb Różanka, własność Zamawiającego nr KW WR1K/ 184280/9;2) na terenie istniejącej pętli autobusowej przy ul. Henryka Michała Kamieńskiego, zlokalizowanej na działkach dz. nr 3/12, AR-12, obręb Poświętne, własność Gminy Wrocław, w zarządzie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta (zwanym dalej „ZDiUM”) nr KW WR1K/00248459/2 oraz dz. nr 3/8, AR-12, Obręb Poświętne, własność Gminy Wrocław w zarządzie ZDiUM nr KW WR1K/00248459/2.Przedmiot zamówienia obejmuje również m. in. następujące czynności:1) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień oraz pozwoleń;2) udzielenie licencji lub przeniesienie praw autorskich na zasadach określonych we Wzorze Umowy (Załącznik nr 1 do SWZ);3) pełnienie funkcji nadzoru autorskiego, przy czym nadzór autorski może być pełniony tylko przez projektanta, który wykonał projekt, na podstawie którego prowadzone będą roboty budowlane;4) zapewnienie w okresie gwarancji usług serwisowych zgodnie z warunkami określonymi we Wzorze Umowy (Załącznik nr 1 do SWZ);5) udzielenie Zamawiającemu gwarancji na wykonywany zakres: prac projektowych i prac budowlano-montażowych oraz dostaw, na warunkach określonych we Wzorze Umowy (Załącznik nr 1 do SWZ);6) uzyskanie dokumentów o zakończeniu budowy zgodnie z wymaganiami art. 54 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i oczekiwania Zamawiającego zawiera:1) Wzór Umowy – WU (Załącznik nr 1 do SWZ),2) Program Funkcjonalno-Użytkowy – PFU (Załącznik nr 2 do SWZ),które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejCenaII.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 17Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkowePrzedmiotowe zamówienie jest dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu priorytetowego: „Zielony transport publiczny (Faza I)”.Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:Zamawiający NIE stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości NIE mniejszej niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100);UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu NIE będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:Warunek zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia. Dodatkowo Wykonawca, którego oferta będzie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia nw. dokumentów:Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w wysokości NIE mniejszej niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100);UWAGA: dla ww. wartości wykazanej przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu NIE będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty budowlane obejmujące:dostawę i montaż co najmniej 2 szt. stacji elektroenergetycznych w okresie 1 (jednego) roku;b) dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia doświadczoną kadra zawodową, tj.:- co najmniej 1 (jednym) projektantem, który posiada uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;- co najmniej 1 (jednym) kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-elektroenergetycznej oraz uprawnieniami SEP powyżej 1kV w zakresie dozoru i eksploatacji.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:Warunek zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia. Dodatkowo Wykonawca, którego oferta będzie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia nw. dokumentów:a) Wykazu robót budowlanych wykonanych NIE wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujących dostawę i montaż co najmniej 2 szt. stacji elektroenergetycznych w okresie 1 (jednego) roku wraz z podaniem ich rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;b) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:- co najmniej 1 (jeden) projektant, który posiada uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;- co najmniej 1 (jeden) kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-elektroenergetycznej oraz uprawnieniami SEP powyżej 1kV w zakresie dozoru i eksploatacji;wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień NIEzbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a TAKże zakresu wykonywanych przez NIE czynności oraz informacją o prawie do dysponowania tymi osobami.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz którzy NIE podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.108 ust .1 ustawy Pzp z uwzględnieniem zapisów art. 111 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 oraz art. 393 ust. 4 ustawy Pzp.Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.W celu wstępnego wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ). Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wskazanych przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.Szczegółowe wymagania dotyczące wnoszenia wadium zostały określone w pkt 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Informacje na temat rozliczeń między Wykonawcą a Zamawiającym zostały określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Wzór umowy stanowi Załącznik nr 1 do SWZ).III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w TAKim przypadku do oferty należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówieniaObowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówieniaSekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAKIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 18/11/2021Czas lokalny: 09:00IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 15/02/2022IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 18/11/2021Czas lokalny: 09:30Miejsce:Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością we Wrocławiu, ul. Bolesława Prusa 75-79, 50-316 Wrocław, POLSKA, za pośrednictwem Platformy Przetargowej MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu poprzez odszyfrowanie ofert przez Zamawiającego.Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:Otwarcie ofert będzie transmitowane on-line zgodnie z zapisami punktu 17 SWZ.Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznychAkceptowane będą faktury elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe:Całość dokumentacji zamówienia została zamieszczona na Platformie Przetargowej Zamawiającego:https://mpk-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmlVI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 224587801Faks: +48 224587800VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjneOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaVI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:1. Wykonawcy, a TAKże innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej, określone w dziale IX ustawy Pzp.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp, oraz rzecznikowi małych i średnich przedsiębiorców.3. Odwołanie przysługuje na:1) NIEzgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się NIEzgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym.6. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tegoterminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.7. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektroniczne, albo w terminie 15 dni – jeżeli informacja została przekazana w inny sposób.8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.9. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 7 i 8 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.10. Jeżeli Zamawiający mimo TAKiego obowiązku NIE przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, odwołanie wnosi się NIE później niż w terminie:1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający NIE opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.11. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art.519 ust.1 ustawy Pzp stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa KIO w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia KIO, lub postanowienia Prezesa Izby, przysyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Założenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 224587840Faks: +48 224587800VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:13/10/2021×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S2022021Następna aktualizacja:19/10/2021Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TEDZaloguj sięlubZarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychGrupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym KrólestwemCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UEESPDEuropean Single Procurement Document |
Data dodania |
2021-10-18 |
Komentarze