Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Wolbrom: Świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego

przetargi
21.11.2021 11:04
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Transport:      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargu zapytanie o cenę
Dane organizatora URZĄD MIASTA I GMINY WOLBROM32-340 WOLBROMKRAKOWSKA 1Tel. 32 644 23 04E-mail [email protected] www.wolbrom.pl
Województwo małopolskie
Powiat Olkusz
Treść zamówienia Świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Wolbrom….Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Wolbrom.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.malopolska.pl_1636701456978
LINK do SIWZ http://bip.malopolska.pl/umigwolbrom,a,2015215,swiadczenie-uslug-przewozowych-w-zakresie-publicznego-transportu-zbiorowego-na-terenie-gminy-wolbrom.html
Osoba do kontaktu Dorota Biernacka, tel. 32/706 5330, [email protected]
Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r.
Miejsce i termin składania ofert 2021-11-18
Sposób składania ofert URZĄD MIASTA I GMINY WOLBROM, KRAKOWSKA 1, 32-340 WOLBROM Godzina: 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Uwagi GMINA WOLBROMul Krakowska 1 32-340 WolbromWTI.271.1.16.2021.ZPWolbrom, dnia 10.11.2021 r.ZAPYTANIE OFERTOWEDotyczy zadania pod nazwą:Świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Wolbrom.Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 19 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 1371 ze zm.).Zaproszenie do składania ofert cenowych na wykonywanie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego zgodnie z art. 7 ust.1 pkt 3 lit. a oraz art. 8 ust. 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1371 ze zm.) oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 16 maja 2019 r. o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej ( Dz. U. z 2021 r. poz. 717 ze zm.).I. Nazwa i adres Zamawiającego:Gmina Wolbrom ul. Krakowska 1 32-340 WolbromII. Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego na liniach komunikacyjnych:Linia nr 1: Wolbrom – Sulisławice – Wierzchowisko – Podlesice II – Jeżówka – Boża Wola- Łobzów – Poręba Dzierżna – Miechówka – Kąpiele Wielkie – Kąpiołki – Kąpiele Wielkie- Łobzów – Wolbrom; ( 24 przystanki).Linia nr 2: Wolbrom – Chełm – Zasępiec – Poręba Górna – Budzyń – Lgota Wielka -Wierzchowisko – Brzozówka – Wolbrom; (19 przystanków).Linia nr 3: Wolbrom – Zabagnie – Dłużec – Strzegowa – Dłużec – Domaniewice – Załęże- Dłużec – Lgota Wolbromska – Zarzecze – Chrząstowice – Gołaczewy – Kaliś -Wolbrom. (31 przystanków)Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na wszystkie części). Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:Część Nr 1:Linia nr 1: Wolbrom – Sulisławice – Wierzchowisko – Podlesice II – Jeżówka – Boża Wola- Łobzów – Poręba Dzierżna – Miechówka – Kąpiele Wielkie – Kąpiołki – Kąpiele Wielkie- Łobzów – Wolbrom; ( 24 przystanki).Część Nr 2:Linia nr 2: Wolbrom – Chełm – Zasępiec – Poręba Górna – Budzyń – Lgota Wielka -Wierzchowisko – Brzozówka – Wolbrom; ( 19 przystanków).Część Nr 3:Linia nr 3: Wolbrom – Zabagnie – Dłużec – Strzegowa – Dłużec – Domaniewice – Załęże -Dłużec – Lgota Wolbromska – Zarzecze – Chrząstowice – Gołaczewy – Kaliś – Wolbrom. (31 przystanków)2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego natomiast warunki realizaq’i przedmiotu zamówienia określono w załączniku numer 2 do zapytania ofertowego – Umowa /wzór/, stanowiących integralną część niniejszego zapytania ofertowego.3. Warunki płatności: do 30 dni.III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:Umowa zostanie zawarta na czas określony będzie obowiązywać od dnia podpisania umowydo 31.12.2021 r.IV. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena.V. Warunki udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji trasy i rozkładów jazdy w uzgodnieniu z Operatorem.2. Zamawiający opracuje i przedstawi do akceptacji Wykonawcy rozkład jazdy z ewentualnymi aktualizacjami.3. Operator na własny koszt uzyska wszystkie niezbędne zezwolenia (zaświadczenia) wymagane przepisami prawa, do świadczenia usług przewozowych będących przedmiotem niniejszej umowy.4. Operator zobowiązany jest do wprowadzenia systemu biletowego oraz systemu zarządzania komunikacją tak, by Zamawiający po zakończeniu danego miesiąca otrzymał dane dotyczące ilości i rodzaju sprzedanych biletów miesięcznych i jednorazowych na poszczególnych liniach z uwzględnieniem konkretnych kursów.5. Operator ma obowiązek przestrzegać rozkładu jazdy, utrzymywać pojazdy w należytym stanie technicznym, estetycznym z zewnątrz i wewnątrz oraz prowadzić kulturalną obsługę pasażerów.6. Operator będzie sprzedawał bilety jednorazowe i miesięczne uwzględniając ulgi przysługujące osobom uprawnionym zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie dokumentu uprawniającego do ulgi.7. Operator przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycję cennika biletów miesięcznych i jednorazowych oraz na własny koszt zajmie się drukiem i dystrybucją biletów.8. Wpływy ze sprzedaży biletów stanowią przychód Operatora.9. Operator zobowiązany jest do posiadania aktualnej umowy ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych usług przewozowych w pełnym zakresie odpowiedzialności wobec pasażerów, w szczególności z tytułu niewykonanialub nienależytego wykonania usług przewozowych oraz szkód osobowych i rzeczowych powstałych w związku z wykonywaniem usług przewozowych (w tym także szkód komunikacyjnych, na okres obowiązywania umowy).10. Operator zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub stosownej licencji w zakresie krajowego przewozu osób lub stosownej licencji.Zgodnie z art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 712), jeśli do prowadzenia danego rodzaju działalności wymagane jest uzyskanie zezwolenia, jednostki samorządu terytorialnego mogą powierzyć wykonywanie zadań wyłącznie podmiotowi posiadającemu wymagane zezwolenie.W związku z powyższym, warunkiem ubiegania się o niniejsze zamówienie jest posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub stosownej licencji.VI. Sposób obliczania ceny oraz złożenia oferty.1. Kryteria wyboru oferty:a) cena ofertowa – 100 % wagiKażdy z Wykonawców w w/w kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w następujący sposób:ad. a) cena ofertowa IPc – maksymalnie 100 pkt wg następującego wzoru:CNpc = — x ZcCBgdzie poszczególne litery oznaczają:I Pc – liczba punktów w kryterium cena ofertowa,CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),Zc – znaczenie (waga) kryterium cena ofertowa wyrażone w punktach -100 pkt.(* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu).b) Podstawą przyznania punktów w kryterium cena będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym dla danej Części zamówienia indywidualnie.c) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.d) Za najkorzystniejszą zostanie uznana ta spośród ofert, która otrzyma największą ilość punktów.e) Cena ofertowa powinna być podana w PLN cyfrowo zgodnie z przedłożonym Formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. W Formularzu należy podać cenę brutto.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów z kryterium cena ofertowa (punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).Uwaga:Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.f) Cenę oferty należy obliczyć w sposób określony w Formularzu oferty.2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18.11.2021 r. do godziny 9.00.(liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego) w następującej formie:• Pisemnie (osobiście, listownie) na adres: Urząd Miasta i Gminy w Wolbromiu, ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom – Biuro Obsługi Klienta. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową o ważności jej złożenia nie będzie decydowała datastempla pocztowego na ofercie lecz data wpływu oferty do UMiG Wolbrom:• Faksem na numer: 32 7065359 lub 32 6442288 (wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami);• W wersji elektronicznej na e-mail: [email protected] (wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami w formie skanu).2.1 Oferta ma zawierać następujące dokumenty:• Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik numer 1 do niniejszego zapytania ofertowego);UWAGA:Oferty niekompletne (nie zawierające w/w wymaganych dokumentów) nie podlegają rozpatrzeniu.Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:- Dorota Biernacka, tel. 32/706 5330, [email protected]. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowaniaw przypadku, gdy ceny złożonych ofert będą przewyższać środki Zamawiającego na realizacje zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.IX. Zamawiający odrzuci oferty niezgodne z zapisami zapytania ofertowego.X. Zamawiający poprawi w tekście oferty następujące omyłki:1) oczywiste omyłki pisarskie,2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.4. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na poprawę w/w omyłek, Zamawiający odrzuci daną ofertę jako niezgodną z treścią zapytania ofertowego.XI. INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH – ROPOZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta i Gminy Wolbrom, ul. Krakowska 1, 32 – 340 Wolbrom;- administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:• pod adresem poczty elektronicznej [email protected];• pisemnie na adres siedziby Administratora;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:Świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Wolbrom.- oznaczenie postępowania: WTI.271.1.16.2021.ZP,- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z przepisami o dostępie do informacji publicznej;- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych2;• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit, c ROPO.Z poważaniem
Data dodania 2021-11-12

Komentarze