Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Wartkowice: DOSTAWA AUTOKARU SZKOLNEGO

przetargi
28.11.2023 12:56
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora URZĄD GMINY WARTKOWICE99-220 WARTKOWICESTARY GOSTKÓW 3DTel. 43 678 51 05E-mail [email protected] www.wartkowice.pl
Województwo łódzkie
Powiat Poddębice
Treść zamówienia „DOSTAWA AUTOKARU SZKOLNEGO”Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia „DOSTAWA AUTOKARU SZKOLNEGO”1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego autokaru szkolnego wyprodukowanego w roku 2022 lub 2023, przystosowanego do przewozu osób i poruszania się po drogach publicznych.2. Opis minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych autokaru szkolnego, stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości. Za datę rozpoczęcia okresu gwarancji jakości przyjmuje się datę podpisania protokołu odbiorczego bez zastrzeżeń. Udzielona gwarancja jakości nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji jakości zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryteria oceny ofert – Rozdział XVIII SWZ.4. Przedmiot zamówienia obejmuje także obsługę serwisową autokaru szkolnego polegającą w szczególności na wykonywaniu okresowych czynności serwisowych, przeglądów, konserwacji itp. czynności w zakresie wymaganym przez producenta i niezbędnych do zachowania warunków gwarancji w wymaganym przez Zamawiającego okresie gwarancji jakości tj, w okresie 24- miesięcy obejmujący także wymianę elementów eksploatacyjnych oraz użyte materiały eksploatacyjne tj. filtry (oleju, paliwa, powietrza, klimatyzacji, kabinowe), oleje, smary, płyny eksploatacyjne, wymagane regulacje itp. Wykonawca zapewni także nieodpłatnie dojazd jednostki serwisowej do miejsca serwisowania.5. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji dostawy ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). ZP.271.11.2023
Specyfikacja https://tender-attachments.com/pl-01/pl01-2023-BZP-00505908-01.zip
LINK do SIWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dbeb66-6984-59a5-e4fa-220012fe7b5e
CPV 34.12.10.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy z których każda obejmuje zakresem dostawę autokaru o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 2.2.1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: 2.2.1.1. art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 p.z.p., 2.2.1.2. art. 108 ust. 1 pkt 4 p.z.p., dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; 2.2.2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ; 2.2.3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2.2.4. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 2.1.1. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Przedmiotowy wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie przez oferowany przedmiot dostawy wymagań określonych w specyfikacji warunków zamówienia tj. : 2.1. Formularza przedmiotowego oferowanego autokaru – zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 1A do SWZ – stanowiąca opis parametrów techniczno-użytkowych oferowanego autokaru szkolnego , które potwierdzają, że dostawa spełnia wymagania będące przedmiotem tego zamówienia. 2.2. Świadectwa homologacji autokaru szkolnego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2023. poz. 1047 z późn. zm.); 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 2.1. Formularz przedmiotowy oferowanego autokaru – zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 1A do SWZ – stanowiąca opis parametrów techniczno-użytkowych oferowanego autokaru szkolnego , które potwierdzają, że dostawa spełnia wymagania będące przedmiotem tego zamówienia. 2.2. Świadectwo homologacji autokaru szkolnego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2023. poz. 1047 z późn. zm.); 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe jeśli potwierdzają one spełnianie wszystkich określonych przez Zamawiającego minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych i wyposażenia. Ocena w tym zakresie będzie należała do Zamawiającego,natomiast to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia równoważności danego dokumentu. 2. 2.Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą następujące dokumenty: 2.1. Formularz Ofertowy – Załącznik Nr 1 do SWZ; 2.2. Formularz przedmiotowy oferowanego autokaru – Załącznik nr 1A do SWZ; 2.3. Świadectwo homologacji autokaru szkolnego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2023. poz. 1047 z późn. zm.); 2.4. OŚWIADCZENIE Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 1 – Załącznik Nr 2 do SWZ, 2.5. (jeżeli dotyczy) OŚWIADCZENIE podmiotu udostępniającego zasoby o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 4.8 – Załącznik 2a do SWZ, 2.6.(jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienie, składane na podstawie art. 117 ust 4 ustawy p.z.p., o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 5.8. – Załącznik nr 9 do SWZ, 2.7.(jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inne dokumenty -zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 4.5. – Załącznik nr 7 do SWZ, 2.8.Potwierdzenie umocowania osoby podpisującej Ofertę do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby. 3. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Rozdział IX SWZ st 11 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne). 5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5.4. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.5. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik. 5.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.6.1. żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII. 5.6.2. warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VIII winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy występujący wspólnie. 5.7. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VII oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale VIII Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w rozdziale IX, w sposób i w trybie tam określonym. 5.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty podmiotowy środek dowodowy stanowiący oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4. p.z.p.) – Załącznik Nr 9 do SWZ. 5.9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne. Termin, na jaki winna być zawarta umowa Wykonawców występujących wspólnie, nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 5.10. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym i powinna określać w szczególności: 5.10.1. podmioty składające ofertę i podpisujące umowę; 5.10.2. cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa; 5.10.3. zasady reprezentacji i prowadzenia spraw, w tym wskazania podmiotu odpowiedzialnego za prowadzenie rozliczeń z Zamawiającym (wystawienia faktur); 5.10.4. oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
Wadium 5000.00
Osoba do kontaktu GMINA WARTKOWICE, ul. STARY GOSTKÓW 3D, 99-220, Wartkowice, woj. łódzkie, państwo PL, tel. 436785105, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): http://www.wartkowice.biuletyn.net
Wymagany termin realizacji zamówienia 170 dni
Miejsce i termin składania ofert URZĄD GMINY WARTKOWICE99-220 WARTKOWICESTARY GOSTKÓW 3D2023-11-30
Sposób składania ofert https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e65592eb-892f-11ee-b55a-a22b2d7f700e Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą do 2023-12-29
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 60gwarancja jakości 40

Komentarze