Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Warszawa: Dostawa, instalacja i uruchomienie tablic Systemu Informacji Pasażerskiej

przetargi
24.07.2023 13:08
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Komputery:      akcesoria, sprzęt, serwery, urządzenia sieciowe      oprogramowanie
Dane organizatora Tramwaje Warszawskie sp. z o.o.01-232 Warszawaul. Siedmiogrodzka 20Tel. +48 225326140E-mail [email protected]
Województwo mazowieckie
Powiat Warszawa
Treść zamówienia Dostawa, instalacja i uruchomienie tablic Systemu Informacji Pasażerskiej czasu rzeczywistego na nowych trasach tramwajowych w WarszawieOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie dwustronnych tablic Systemu Informacji Pasażerskiej czasu rzeczywistego na nowych trasach tramwajowych w Warszawie, w tym: zadanie nr 1 – dostarczenie, instalacja i uruchomienie tablic SIP w ramach budowy trasy tramwajowej w ciągu ul. Kasprzaka w Warszawie; zadanie nr 2 – dostarczenie, instalacja i uruchomienie tablic SIP w ramach budowy trasy tramwajowej w ciągu ul. Gagarina w Warszawie (odcinek D3); zadanie nr 3 – dostarczenie, instalacja i uruchomienie tablic SIP w ramach budowy trasy tramwajowej w ciągu ul. Sobieskiego (odcinek D2, D4, D5 i E1), ul. Rakowieckiej, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. oraz tunelu pod Dworcem Zachodnim w Warszawie.
Wynik przetargu Nazwa:Dostawa, instalacja i uruchomienie tablic Systemu Informacji Pasażerskiej czasu rzeczywistego na nowych trasach tramwajowych w WarszawieZamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: takV.2) Udzielenie zamówieniaV.2.1) Data zawarcia umowy: 23/06/2023V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 5Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 3Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 1Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nieV.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Datamed srlKrajowy numer identyfikacyjny: IT11567510158Miejscowość: Peschiera BorromeoKod NUTS: ITC4C MilanoPaństwo: WłochyWykonawcą jest MŚP: takV.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) (Zgoda na publikację? tak) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 3 480 000.00 PLNCałkowita końcowa wartość umowy/części: 2 459 844.00 PLNV.2.5) Informacje na temat podwykonawstwaV.2.6) Kwota zapłacona za zakupy po okazyjnej cenie
CPV 31.71.00.00, 45.31.40.00, 48.81.31.00, 48.81.32.00, 72.31.50.00
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Tramwaje Warszawskie sp. z o.o.Adres pocztowy: ul. Siedmiogrodzka 20Miejscowość: WarszawaKod NUTS: PL911 Miasto WarszawaKod pocztowy: 01-232Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Olga JędrychE-mail: [email protected].: +48 225326140Adresy internetowe:Główny adres: www.tw.waw.plAdres profilu nabywcy: https://tw.ezamawiajacy.pl/
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryterium jakości – Nazwa: Powłoka antygrafiti/antyplakatowa / Waga: 2Kryterium jakości – Nazwa: Gwaracja / Waga: 8Cena – Waga: 90
Uwagi VI.3) Informacje dodatkowe:W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy.VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587840Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Oficjalna nazwa: brakAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: brakKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587701Faks: +48 224587700Adres internetowy: www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:1. Wykonawcom oraz innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu niniejszego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w ustawie Pzp Dział IX „Środki ochrony prawnej”, tj. odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej i skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, wnoszone w sposób i w terminach określonych w ustawie Pzp.2. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 15 dni – jeżeli została przekazana w inny sposób.3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587701Faks: +48 224587700Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14/07/2023Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:438334-2023:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2023-07-19
Przejdź na początek ogłoszenia

Komentarze