Powiat |
Toruń |
Treść zamówienia |
Opracowanie docelowego układu sieci drogowego transportu publicznego w Toruniu i w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Torunia (MOFT)Oryginalna treść ogłoszenia |
Opis zamówienia |
Opracowanie docelowego układu sieci drogowego transportu publicznego w Toruniu i w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Torunia (MOFT)1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie docelowego układu sieci drogowego transportu publicznego w Toruniu i w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Torunia (dalej zwanym „MOFT”), zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (dalej „OPZ”), stanowiącym integralną część niniejszej umowy. 2. Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik do umowy (OPZ – załącznik nr 1 do SWZ).2. Termin wykonania zamówienia:1) rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy,;2) zakończenie – nie później niż 239 dni od dnia podpisania umowy. 2. Terminy realizacji poszczególnych etapów:1) do 30.11.2024r. – przeprowadzenie badań wielkości popytu/ pomiarów napełnień;2) 14 dni od terminu końcowego określonego pkt. 1 – przekazanie Zamawiającemu przetworzonych danych z przeprowadzonych pomiarów;3) 45 dni od terminu przekazania przetworzonych danych, o którym mowa w pkt. 2 – opracowanie i przekazanie Zamawiającemu audytu aktualnego układu tras linii autobusowych obsługujących Toruń (jako komunikacja miejska) oraz obszaru gmin tworzących MOFT w odniesieniu do wszystkich trzech kategorii korytarzy transportowych w MOFT, o którym mowa w § 1 ust. 4 pkt. 1 lit. b;4) 30 dni od terminu przyjęcia przez Zamawiającego audytu, o którym mowa w pkt. 3 – opracowanie i przekazanie dokumentu, o którym mowa w § 1 ust. 4 pkt. 1 w wersji, która poddana zostanie konsultacjom, o których mowa w § 1 ust. 4 pkt. 2;5) 60 dni od terminu przyjęcia przez Zamawiającego dokumentu, o którym mowa w pkt. 4- przeprowadzenie konsultacji i sporządzenie oraz przekazanie Zamawiającemu wersji finalnej dokumentu wraz prezentacją.”3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres realizacji umowy na podstawie umowy o pracę Kierownika, odpowiedzialnego za koordynację realizacji przedmiotu umowy, której wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.” 71/2024 |
Specyfikacja |
https://umtorun.ezamawiajacy.pl/pn/umtorun/demand/notice/public/140362/details |
LINK do SWZ |
http://umtorun.ezamawiajacy.pl |
CPV |
71.24.20.00, 71.31.12.00 |
Wymagania |
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy, 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, 4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawcy muszą wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum trzy opracowania w zakresie funkcjonowania transportu zbiorowego dla obszaru zamieszkałego przez co najmniej 150 tysięcy osób, które zostały odebrane przez Zamawiającego 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo ( o ile dotyczy) 3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy) 4. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (o ile dotyczy) 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (o ile dotyczy) 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem – wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w pkt 14.b.) SWZ składają odrębnie każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący doświadczenia, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Informacje zawarte w pkt 2 i 3 dotyczą też spółki cywilnej. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie |
Wadium |
0.00 |
Osoba do kontaktu |
Urząd Miasta, ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100, Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo PL, e-mail j.nosewicz-lewandowska@um.torun.plAdres strony internetowej (URL): www.bip.torun.pl |
Wymagany termin realizacji zamówienia |
239 dni |
Miejsce i termin składania ofert |
URZĄD MIASTA TORUŃ87-100 TORUŃWAŁY GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 82024-09-09 |
Sposób składania ofert |
https://umtorun.ezamawiajacy.pl Godzina: 11:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji |
|
Termin związania ofertą |
do 2024-10-08 |
Składanie ofert wariantowych/częściowych |
oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE |
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie |
cena 60doświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia – kierownik – posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, nadzorował/ koordynował prace zespołu, który opracował co najmniej 3 analizy w zakresie funkcjonowania transportu zbiorowego dla obszaru zamieszkałego przez co najmniej 150 tysięcy osób, zawierające badania wielkości popytu, koncepcie optymalizacji i ułożenie rozkładów jazdy, które zostały odebrane przez zamawiającego, w tym przynajmniej jedna obejmowała przeprowadzenie konsultacji społecznych 15doświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia – specjalista ds. planowania transportu – posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, był współautorem co najmniej 3 analiz w zakresie funkcjonowania transportu zbiorowego dla obszaru zamieszkałego przez co najmniej 150 tysięcy osób, zawierających badania wielkości popytu, koncepcie optymalizacji i ułożenie rozkładów jazdy, które zostały odebrane przez zamawiającego 15doświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia – specjalista ds. analiz ekonomiczno-finansowych – posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie był współautorem co najmniej 3 analiz w zakresie funkcjonowania transportu zbiorowego dla obszaru zamieszkałego przez co najmniej 150 tysięcy osób, zawierających badania wielkości popytu, koncepcie optymalizacji i ułożenie rozkładów jazdy, które zostały odebrane przez zamawiającego 10 |
Komentarze