Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Szczecin: Wykonywanie usług przewozowych

przetargi
22.11.2021 13:14
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Transport:      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO71-241 SZCZECINSEBASTIANA KLONOWICA 5Tel. 91 480 05 10Fax. 91 439 30 03E-mail [email protected] www.zditm.szczecin.pl
Województwo zachodniopomorskie
Powiat Szczecin
Treść zamówienia Wykonywanie usług przewozowych w zakresie przewozu osób na liniach autobusowych w dziennej i nocnej komunikacji miejskiej oraz na telefon „Transport na żądanie” (…)Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Wykonywanie usług przewozowych w zakresie przewozu osób na liniach autobusowych w dziennej i nocnej komunikacji miejskiej oraz na telefon „Transport na żądanie” (…) Numer referencyjny: DZP/42/PN/2021Wykonywanie usług przewozowych w zakresie przewozu osób na liniach autobusowych w dziennej i nocnej komunikacji miejskiej oraz na telefon „Transport na żądanie” na obszarze działania Zamawiającego oraz świadczenie usług wynikających z realizacji umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przewozowych w zakresie przewozu osób na liniach autobusowych w dziennej i nocnej komunikacji miejskiej oraz na telefon „Transport na żądanie” na obszarze działania Zamawiającego oraz świadczenie usług wynikających z realizacji umowy. 2. Zamawiający zleca, a Wykonawca wykonuje przewozy pasażerskie na liniach autobusowych dziennych, nocnych oraz transporcie na żądanie zgodnie z rozkładem jazdy w okresie jego obowiązywania oraz świadczy usługi wynikające z realizacji tych zadań. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian: – w rozkładach jazdy (likwidacja linii, uruchamianie nowych linii oraz wszelkich zmian parametrów linii); – zlecania wykonywania dodatkowej pracy przewozowej wynikającej z obsługi imprez masowych, w tym sportowych, Dni Morza i obsługi cmentarzy itp.; – organizacji komunikacji zastępczej w związku z prowadzonymi robotami inwestycyjnymi, drogowymi i torowymi; – uruchamianiu rezerwy wraz z obsługą do zabezpieczania komunikacji na obszarze działania Zamawiającego; – dokonywania alokacji taboru Wykonawcy zgodnie z zapotrzebowaniem. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w funkcjonowaniu transportu na żądanie poprzez: – jego uruchomienie lub likwidację, – rozszerzenie i zmianę formuły funkcjonowania w zakresie: dni i godzin funkcjonowania, obszaru działania oraz relacji, – zmiany tras przejazdu linii przez poszczególne ulice oraz możliwość wprowadzenia stałych kursów w obszarze jego działania. 5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie realizacji usług „Transportu na żądanie” na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Z uwagi na limit znaków szczegółowy opis zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – wzorze umowy oraz załączniku nr 5 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=portal.smartpzp.pl_1637049306608
LINK do SIWZ http://portal.smartpzp.pl/zditm.szczecin.pl/public/postepowanie?postepowanie=21786673
CPV 60.11.20.00
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada licencję, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.) udzieloną na okres obejmujący termin wykonania zamówienia tj. co najmniej do 31.12.2022 r.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w przypadku zamówienia na usługi lub dostawy:w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie przynajmniej 1 (jedną) usługę przewozu regularnego lub okazjonalnego (TnŻ) w rozumieniu ustawy o transporcie drogowym świadczoną taborem – w liczbie minimum:• 600 000 wozokilometrów;• 2 000 wozogodzin;przy czym powyższa liczba wozokilometrów/wozogodzin musi być osiągnięta w ciągu maksymalnie 1 roku świadczenia usługi,lubw okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie przynajmniej 1 (jedną) usługę przewozu regularnego lub okazjonalnego (TnŻ) w rozumieniu ustawy o transporcie drogowym świadczoną taborem o wartości co najmniej:• 2 000 000 zł bruttoprzy czym powyższa wartość usługi musi być osiągnięta w ciągu maksymalnie 1 roku świadczenia usługi. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wspólnie spełniać ten warunek.W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na Platformie). Jeżeli w tym dniu NIE będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.b) dysponuje lub będzie dysponować na obszarze działania Zamawiającego (tj. gmin: Szczecin, Kołbaskowo, Police, Dobra) bazą transportową wraz z NIEzbędnym wyposażeniem dla dokonywania bieżących napraw i codziennych kontroli stanu sprawności technicznej taboru, którym realizowane będzie zamówienie.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wspólnie spełniać ten warunek.c) dysponuje lub będzie dysponować ruchomym serwisem technicznym.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wspólnie spełniać ten warunek.d) dysponuje lub będzie dysponował minimalną ilością autobusów określonych w Opisie przedmiotu Zamówienia (pkt III ust. 6), który stanowi załącznik nr 5 do SWZWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wspólnie spełniać ten warunek.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Wadium 400000.00
Osoba do kontaktu Gmina Miasto Szczecin – Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ul. S.Klonowica 5 Szczecin 71-241 Łukasz Kumor +48 914800479 [email protected] +48 914393003 www.zditm.szczecin.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Koniec: 31/12/2022
Miejsce i termin składania ofert 2021-12-13
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zditm.szczecin.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 12/03/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Uwagi 2021/S 221-582760Ogłoszenie o zamówieniuUsługiPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Gmina Miasto Szczecin – Zarząd Dróg i Transportu MiejskiegoAdres pocztowy: ul. S.Klonowica 5Miejscowość: SzczecinKod NUTS:PL424 Miasto SzczecinKod pocztowy: 71-241Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Łukasz KumorE-mail:[email protected].: +48 914800479Faks: +48 914393003Adresy internetowe:Główny adres:www.zditm.szczecin.plI.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://portal.smartpzp.pl/zditm.szczecin.plWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejI.4) Rodzaj instytucji zamawiającejOrgan władzy regionalnej lub lokalnejI.5) Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczneSekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:Wykonywanie usług przewozowych w zakresie przewozu osób na liniach autobusowych w dziennej i nocnej komunikacji miejskiej oraz na telefon „Transport na żądanie” (…)Numer referencyjny: DZP/42/PN/2021II.1.2) Główny kod CPV60112000 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowegoII.1.3) Rodzaj zamówieniaUsługiII.1.4) Krótki opis:Wykonywanie usług przewozowych w zakresie przewozu osób na liniach autobusowych w dziennej i nocnej komunikacji miejskiej oraz na telefon „Transport na żądanie” na obszarze działania Zamawiającego oraz świadczenie usług wynikających z realizacji umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.II.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: NIEII.2) OpisII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL424 Miasto SzczecinGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:Miasto Szczecin, Kołbaskowo, Dobra, Police, Nowe Warpno, Gryfino.II.2.4) Opis zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przewozowych w zakresie przewozu osób na liniach autobusowych w dziennej i nocnej komunikacji miejskiej oraz na telefon „Transport na żądanie” na obszarze działania Zamawiającego oraz świadczenie usług wynikających z realizacji umowy.2. Zamawiający zleca, a Wykonawca wykonuje przewozy pasażerskie na liniach autobusowych dziennych, nocnych oraz transporcie na żądanie zgodnie z rozkładem jazdy w okresie jego obowiązywania oraz świadczy usługi wynikające z realizacji tych zadań.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian:- w rozkładach jazdy (likwidacja linii, uruchamianie nowych linii oraz wszelkich zmian parametrów linii);- zlecania wykonywania dodatkowej pracy przewozowej wynikającej z obsługi imprez masowych, w tym sportowych, Dni Morza i obsługi cmentarzy itp.;- organizacji komunikacji zastępczej w związku z prowadzonymi robotami inwestycyjnymi, drogowymi i torowymi;- uruchamianiu rezerwy wraz z obsługą do zabezpieczania komunikacji na obszarze działania Zamawiającego;- dokonywania alokacji taboru Wykonawcy zgodnie z zapotrzebowaniem.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w funkcjonowaniu transportu na żądanie poprzez:- jego uruchomienie lub likwidację,- rozszerzenie i zmianę formuły funkcjonowania w zakresie: dni i godzin funkcjonowania, obszaru działania oraz relacji,- zmiany tras przejazdu linii przez poszczególne ulice oraz możliwość wprowadzenia stałych kursów w obszarze jego działania.5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie realizacji usług „Transportu na żądanie” na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.Z uwagi na limit znaków szczegółowy opis zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ – wzorze umowy oraz załączniku nr 5 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Liczba pojazdów wyposażonych w klimatyzacje przestrzeni pasażerskiej / Waga: 20,00Kryterium jakości – Nazwa: Średni wiek taboru / Waga: 20,00Cena – Waga: 60,00II.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówKoniec: 31/12/2022Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: TAKOpis opcji:1. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie realizacji usług Transportu na Żądanie, wyrażonego w wozogodzinach.2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a NIE zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może NIE skorzystać z prawa opcji, skorzystać z NIEgo w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku NIEuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy NIE przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie niniejszej umowy.3. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego ilość wozogodzin w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego.4. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie od dnia rozpoczęcia wykonywania świadczenia usług przewozowych do dnia 31.12.2022 r.Szczegóły możliwości skorzystania z prawa opcji w zakresie realizacji usług „Transportu na żądanie” określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.II.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkoweTermin realizacji umowy: od dnia jej zawarcia, lecz NIE wcześniej niż od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r. w przypadku wykonywania usług przewozowych w ramach zamówienia podstawowego, natomiast zamówienie objęte prawem opcji obowiązywać będzie po uprzednim otrzymaniu przez Wykonawcę zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać.Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że:a) posiada licencję, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.) udzieloną na okres obejmujący termin wykonania zamówienia tj. co najmniej do 31.12.2022 r.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w przypadku zamówienia na usługi lub dostawy:w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie przynajmniej 1 (jedną) usługę przewozu regularnego lub okazjonalnego (TnŻ) w rozumieniu ustawy o transporcie drogowym świadczoną taborem – w liczbie minimum:• 600 000 wozokilometrów;• 2 000 wozogodzin;przy czym powyższa liczba wozokilometrów/wozogodzin musi być osiągnięta w ciągu maksymalnie 1 roku świadczenia usługi,lubw okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie przynajmniej 1 (jedną) usługę przewozu regularnego lub okazjonalnego (TnŻ) w rozumieniu ustawy o transporcie drogowym świadczoną taborem o wartości co najmniej:• 2 000 000 zł bruttoprzy czym powyższa wartość usługi musi być osiągnięta w ciągu maksymalnie 1 roku świadczenia usługi.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wspólnie spełniać ten warunek.W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na Platformie). Jeżeli w tym dniu NIE będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.b) dysponuje lub będzie dysponować na obszarze działania Zamawiającego (tj. gmin: Szczecin, Kołbaskowo, Police, Dobra) bazą transportową wraz z NIEzbędnym wyposażeniem dla dokonywania bieżących napraw i codziennych kontroli stanu sprawności technicznej taboru, którym realizowane będzie zamówienie.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wspólnie spełniać ten warunek.c) dysponuje lub będzie dysponować ruchomym serwisem technicznym.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wspólnie spełniać ten warunek.d) dysponuje lub będzie dysponował minimalną ilością autobusów określonych w Opisie przedmiotu Zamówienia (pkt III ust. 6), który stanowi załącznik nr 5 do SWZWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wspólnie spełniać ten warunek.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.Sekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAKIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 13/12/2021Czas lokalny: 09:00IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 12/03/2022IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 13/12/2021Czas lokalny: 10:00Miejsce:Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem platformy poprzez odszyfrowanie ofert przez Zamawiającego.Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.3) Informacje dodatkowe:1. Postępowanie odbywa się w języku polskim w związku z czym wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między zamawiającym a wykonawcami muszą być sporządzone w języku polskim.2. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu NIEograniczonego na podstawie art. 132 i dalsze Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).3. Zamawiający będzie stosował procedurę, o której mowa w art. 139 ust. 1 Ustawy (tj. tzw. procedurę odwróconą).4. W pierwszej kolejności na podstawie art. 139 ust.1 ustawy Zamawiający dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.5. Zamawiający NIE przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.6. Zamawiający NIE przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.8. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 108 ustawy oraz może wykluczyć Wykonawcę na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.Z uwagi na limit znaków, szczegółowe podstawy wykluczenia opisane zostały w Rozdziale IV SWZ.9. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą – z uwagi na limit znaków, wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą opisany został w Rozdziale VI SWZ.10. Wykaz podmiotowych środków dowodowych składanych na wezwanie – z uwagi na limit znaków, wykaz podmiotowych środków dowodowych składanych na wezwanie opisany został w Rozdziale VII SWZ.11. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany – przed upływem terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości 400 000,00 zł (czterysta tysięcy złotych). Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego.Z uwagi na limit znaków, szczegółowe informacje dotyczące wadium opisane zostały w Rozdziale IX SWZ.12. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej polskiej zobowiązany jest złożyć dokumenty zgodnie z Rozdziałem X SWZ.VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587840Faks: +48 224587800VI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15) ustawy oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.3. Odwołanie przysługuje na:1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy,2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy,3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, zwanej dalej Izbą.5. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej (np. na Platformie), przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.6. Domniemywa się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.7. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w ppkt 1).8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na Platformie.9. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 7 i 8 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.10. Jeżeli zamawiający, mimo TAKiego obowiązku, NIE przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, odwołanie wnosi się NIE później niż w terminie:1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający NIE opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu postępowania.11. Odwołanie zawiera elementy wskazane w art. 516 ustawy.12. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.13. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy Działu IX ustawy NIE stanowią inaczej.14. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.Z uwagi na limit znaków, szczegółowy opis o środkach ochrony prawnej został opisany w Rozdziale XVI SWZ.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587840Faks: +48 224587800VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:10/11/2021×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S2212021Następna aktualizacja:16/11/2021Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TEDZaloguj sięlubZarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychGrupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym KrólestwemCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UEESPDEuropean Single Procurement Document
Data dodania 2021-11-16
Przejdź na początek ogłoszenia

Komentarze