Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Szaflary: Zakup nowego autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

przetargi
07.04.2025 14:47
0 Komentarzy
URZĄD GMINY SZAFLARY
34-424 SZAFLARY
ZAKOPIAŃSKA 18
Telefon: 18 261 23 15
Email: [email protected]: http://szaflary.plKontakt
Gmina Szaflary, ul. Zakopiańska 18, 34-424, Szaflary, woj. małopolskie, państwo PL, tel. 018 261 23 14, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): http://www.szaflary.pl
Województwo/Powiat małopolskie / Nowy TargDodatkowe lokalizacje
małopolskie / Nowy Targ
Opis „Zakup fabrycznie nowego autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy Szaflary”

Przedmiotowy autobus będzie 30 osobowy (w tym miejsce dla kierowcy i pilota) wraz z 2 miejscami na wózki inwalidzkie(montowanymi po demontażu siedzeń) dostosowany do przewozu uczniów i osób niepełnosprawnych do szkół i placówek.Zakupiony samochód, będzie pojazdem specjalnie przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych w tym dlawózków inwalidzkich. Wyposażony będzie w antypoślizgowy najazd teleskopowy służący wprowadzeniu wózkówinwalidzkich do pojazdu, szyny podłogowe do stabilizacji wózka, specjalne pasy bezpieczeństwa zabezpieczające pasażeraoraz wózek oraz inne elementy ułatwiające przewóz i bezpieczne poruszanie się po autobusie.Samochód powinien spełniać wymagania techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchudrogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) oraz odpowiada warunkom technicznym określonym w RozporządzeniuMinistra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnegowyposażenia (Dz. U. z 2024 r. poz. 502 z późn. zm.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 1a do SWZ.

RGGZ.271.1.6.2025

Termin składania ofert 08-04-2025
Miejsce i termin składania ofert URZĄD GMINY SZAFLARY
ZAKOPIAŃSKA 18
34-424 SZAFLARY
małopolskie
Oryginalna treść ogłoszenia
CPV 34.12.00.00, 34.12.10.00
Branże Samochody ciężarowe:
autobusy
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1743490417523
Link SWZ https://platformazakupowa.pl/transakcja/1086643
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
– Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dostawę minimum 1 fabrycznie nowego pojazdu dostosowanego
do przewozu osób niepełnosprawnych o ilości miejsc min. 20. Wartości minimalna tej dostawy to 400.000 zł brutto .
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonane, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń dostaw okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź
inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca
nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności
zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może
mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2. Wykonawca dołącza do oferty wstępne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ – Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenia te stanowią dowód potwierdzający brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący
wymagane podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenia składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
1.3. Wykonawca dołącza do oferty wstępne oświadczenie – podmiotu trzeciego, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy – Załącznik nr 2a do SWZ. Oświadczenia składa
się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
1.4. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące art. 7 ust. 1 ustawy
z 13 kwietnia 2022 r. (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r. poz. 507) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, potwierdzające brak przesłanek wykluczenia z postępowania. Oświadczenia składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – Załącznik nr 2b do SWZ.
Do oferty wykonawca jest zobowiązany dołączyć oświadczenie – podmiotu trzeciego na którego potencjał powołuje się wykonawca
celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dotyczące art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r. poz. 507) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, potwierdzające brak przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 2b do SWZ.
1.5. Oświadczenia wymienione w pkt. 1.2. i 1.4. składają odrębnie:
– wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej, gdzie
oświadczenie składa każdy ze wspólników odrębnie, oświadczenie składa również podmiot trzeci na którego potencjał powołuje się
wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia,
następujących podmiotowych środków dowodowych:
3.1 Wykaz wykonanych (zakończonych) dostaw zgodnie z działem XXIV pkt. 4 SWZ.
W okresie ostatnich 3 lat przed, upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dostawy wykonane zostały w sposób należyty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający wymaga aby do oferty został dołączony wypełniony Załącznik nr 1 do OPZ – formularz parametrów techniczno-użytkowych.
Formularz parametrów techniczno-użytkowych musi zostać wypełniony i podpisany przez oferenta w formie
elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Załącznik nr 1 do OPZ – formularz parametrów techniczno-użytkowych. Formularz parametrów techniczno-użytkowych musi
zostać wypełniony i podpisany przez oferenta w formie elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

Wadium 0.00
Wymagany termin realizacji zamówienia do 2025-09-30
Termin związania z ofertą do 2025-05-07
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 60,00
okres gwarancji na zabudowę 20,00
pojemność skokowa auta cm3 20,00
Składanie ofert wariantowych Nie
Składanie ofert częściowych Nie

Komentarze