Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Świnoujście: Zakup 5 sztuk autobusów

przetargi
05.04.2022 13:33
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora URZĄD GMINY I MIASTA ŚWINOUJŚCIE72-600 ŚWINOUJŚCIEWOJSKA POLSKIEGO 1/5Tel. 91 321 31 93Fax. 91 321 59 95E-mail [email protected] www.swinoujscie.pl
Województwo zachodniopomorskie
Powiat Świnoujście
Treść zamówienia Zakup 5 sztuk autobusów w ŚwinoujściuOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup 5 sztuk autobusów w Świnoujściu Numer referencyjny: BZP.271.1.10.2022Dostawa 5 sztuk (w sumie) fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel o normie emisji spalin Euro 6, tej samej marki i tego samego producenta, spełniających następujące podstawowe wymagania techniczne.Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu Część nr 1 dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel o normie emisji spalin Euro 6, tej samej marki i tego samego producenta, spełniających następujące podstawowe wymagania techniczne: a) długość całkowita: od 10 200 mm do 10 500 mm b) szerokość całkowita (bez lusterek bocznych): od 2 500 mm do 2 550 mm c) wysokość całkowita: do 3 150 mm d) ilość miejsc dla pasażerów – co najmniej 75, nie więcej niż 88, w tym co najmniej 23 siedzących e) ilość drzwi pasażerskich – 2 w układzie 2-2-0 wysokość wejścia maksymalnie 340 mm f) silnik – minimum 6-cio cylindrowy, czterosuwowy wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności co najmniej 6 500 cm3, lecz nie większej niż 11 000 cm3 z chłodzeniem powietrza doładowanego o mocy minimalnej 200 kW g) maksymalny poziom emisji spalin (wg testu WHTC) nie większy niż: emisja dwutlenku węgla CO2: 936 g/km, emisja tlenku węgla CO: 4,0 g/kWh, emisja NH3: 10 ppm, emisja węglowodorów THC: 0,16 g/kWh, emisja tlenków azotu NOx: 0,46 g/kWh emisja cząstek stałych PM: 0,01 g/kWh Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu Część nr 2 dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel o normie emisji spalin Euro 6, tej samej marki i tego samego producenta, spełniających następujące podstawowe wymagania techniczne: a) długość całkowita: od 10 200 mm do 10 500 mm b) szerokość całkowita (bez lusterek bocznych): od 2 500 mm do 2 550 mm c) wysokość całkowita: do 3 150 mm d) ilość miejsc dla pasażerów – co najmniej 75, nie więcej niż 88, w tym co najmniej 23 siedzących e) ilość drzwi pasażerskich – 2 w układzie 2-2-0 wysokość wejścia maksymalnie 340 mm f) silnik – minimum 6-cio cylindrowy, czterosuwowy wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności co najmniej 6 500 cm3, lecz nie większej niż 11 000 cm3 z chłodzeniem powietrza doładowanego o mocy minimalnej 200 kW g) maksymalny poziom emisji spalin (wg testu WHTC) nie większy niż: emisja dwutlenku węgla CO2: 936 g/km, emisja tlenku węgla CO: 4,0 g/kWh, emisja NH3: 10 ppm, emisja węglowodorów THC: 0,16 g/kWh, emisja tlenków azotu NOx: 0,46 g/kWh emisja cząstek stałych PM: 0,01 g/kWh
Specyfikacja https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie/aukcje
CPV 34.12.11.00, 34.12.14.00
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE stawia warunków w tym zakresie. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w pozostałych sekcjach, Zamawiający określa w niniejszej części wymagania w zakresie wadium.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości:Część 1 : dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel spełniającym normę emisji spalin Euro 6– 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)Część 2: dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel spełniającym normę emisji spalin Euro 6– 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu;3.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.).4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny zostać złożone w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, NIEodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument wadialny powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.5. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, NIE może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcy. UWAGA! Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny obowiązywać (pozostawać ważne) przez okres co najmniej 7 dni po upływie terminu związania ofertą. Powyższe ma zastosowanie TAKże w razie przedłużenia terminu związania ofertą. 6. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, NIE może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcyIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: dla części I1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł;2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł;dla części II3. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł,4. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł;Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w pozostałych sekcjach, Zamawiający określa w niniejszej części wymagania w zakresie podmiotowych środków dowodowych.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzającychBRAK PODSTAW WYKLUCZENIA:a) informacji, sporządzonej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – PZP,art. 10 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty NIEzależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;b) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.2. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz wykonanych dostaw (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,3. Ponadto Zamawiający wezwie do złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: dla części I1. posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie, łącznie, minimum dwóch fabrycznie nowych autobusów z silnikiem o napędzie wysokoprężnym o wartości zamówienia NIE mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto. Przy czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku świadczeń ciągłych autobusy (2 sztuk), o których mowa powyżej powinny być już dostarczone i odebrane.dla części II2. posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie, łącznie, minimum dwóch fabrycznie nowych autobusów z silnikiem o napędzie wysokoprężnym o wartości zamówienia NIE mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto. Przy czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku świadczeń ciągłych autobusy (2 sztuk), o których mowa powyżej powinny być już dostarczone i odebrane.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w pozostałych sekcjach, Zamawiający określa w niniejszej części wymagania w zakresie przedmiotowych środków dowodowych.W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę autobusy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:1. Informację określającą parametry techniczne i wyposażenie oferowanych autobusów. Zamawiający zaleca złożenie tej informacji na drukach stanowiących załączniki nr 14 i 15 do SWZ.2. Raport Techniczny drogowego zużycia paliwa (test SORT 2) przez oferowany autobus (w kompletacji i wyposażeniu identycznym z dostarczanym pojazdem za wyjątkiem różnic co do opon, o ile zachowane są te same specyfikacje, wielkości i osiągi). Raport powinien być wykonany wg wytycznych UITP2.3. Aktualne na dzień składania ofert świadectwo homologacji wraz z załącznikami oferowanego typu pojazdu wydane przez właściwego ministra. Aktualność przedmiotowego świadectwa określa Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 1475).4. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany autobus wymagań określonych w Regulaminie nr 66 EKG ONZ ( Dz.U.UE.L.2011.84.1 ) w zakresie wytrzymałości konstrukcji nośnej dużych pojazdów pasażerskich.5. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany autobus wymagań określonych w Regulaminie nr 29 EKG ONZ ( Dz.U.UE.L.2019.283.72 ) w zakresie ochrony osób przebywających w kabinie pojazdu użytkowego.6. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany autobus wymagań określonych w części I Regulaminu nr 118 EKG ONZ (Dz.U.UE.L.2020.48.26 ) w zakresie palności części w pomieszczeniu wewnętrznym, komorze silnika i w każdym oddzielnym przedziale grzewczym lub odporności na działanie paliw lub smarów materiałów izolacyjnych stosowanych w komorze silnika i w każdym oddzielnym przedziale grzewczym.7. Rysunki wnętrza autobusu, które będą przedstawiały rozmieszczenie siedzących miejsc pasażerskich dostępnych z poziomu niskiej podłogiIII.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Katalog tych zmian zawarto w paragrafie 7 załącznika 10 (część I) i 11 (część II) do SWZ „Wzór umowy”. Dodatkowo Zamawiający wymaga podpisania umów gwarancyjno – serwisowych dla każdej z części (załącznik 12 i 13 do SWZ).Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Osoba do kontaktu Gmina Miasto Świnoujście 8551571375 ul. Wojska Polskiego 1/5 Świnoujście 72-600 Ewa Bimkiewicz +48 913212425 [email protected] https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12
Miejsce i termin składania ofert 2022-04-21
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 19/07/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: TAK
Uwagi 2022/S 056-146151Ogłoszenie o zamówieniuDostawyPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Gmina Miasto ŚwinoujścieKrajowy numer identyfikacyjny: 8551571375Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 1/5Miejscowość: ŚwinoujścieKod NUTS:PL42 ZachodniopomorskieKod pocztowy: 72-600Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Ewa BimkiewiczE-mail:[email protected].: +48 913212425Adresy internetowe:Główny adres:https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscieAdres profilu nabywcy:https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscieI.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscieWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscieOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejI.4) Rodzaj instytucji zamawiającejOrgan władzy regionalnej lub lokalnejI.5) Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczneSekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:Zakup 5 sztuk autobusów w ŚwinoujściuNumer referencyjny: BZP.271.1.10.2022II.1.2) Główny kod CPV34121100 Autobusy transportu publicznegoII.1.3) Rodzaj zamówieniaDostawyII.1.4) Krótki opis:Dostawa 5 sztuk (w sumie) fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel o normie emisji spalin Euro 6, tej samej marki i tego samego producenta, spełniających następujące podstawowe wymagania techniczne.II.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: TAKOferty można składać w odniesieniu do wszystkich częściII.2) OpisII.2.1) Nazwa:Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w ŚwinoujściuCzęść nr: 1II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV34121100 Autobusy transportu publicznego34121400 Autobusy niskopodłogoweII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL42 ZachodniopomorskieGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:Gmina Miasto ŚwinoujścieII.2.4) Opis zamówienia:dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportupublicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel o normie emisji spalin Euro 6, tej samej marki i tego samego producenta, spełniających następujące podstawowe wymagania techniczne:a) długość całkowita: od 10 200 mm do 10 500 mmb) szerokość całkowita (bez lusterek bocznych): od 2 500 mm do 2 550 mmc) wysokość całkowita: do 3 150 mmd) ilość miejsc dla pasażerów – co najmniej 75, NIE więcej niż 88, w tym co najmniej 23 siedzącyche) ilość drzwi pasażerskich – 2 w układzie 2-2-0 wysokość wejścia maksymalnie 340 mmf) silnik – minimum 6-cio cylindrowy, czterosuwowy wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności co najmniej 6 500 cm3, lecz NIE większej niż 11 000 cm3 z chłodzeniem powietrza doładowanego o mocy minimalnej 200 kWg) maksymalny poziom emisji spalin (wg testu WHTC) NIE większy niż:emisja dwutlenku węgla CO2: 936 g/km,emisja tlenku węgla CO: 4,0 g/kWh,emisja NH3: 10 ppm,emisja węglowodorów THC: 0,16 g/kWh,emisja tlenków azotu NOx: 0,46 g/kWhemisja cząstek stałych PM: 0,01 g/kWhII.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: warunki techniczno-eksploatacyjne / Waga: 40%Cena – Waga: 60%II.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkoweZamówienie (obie części) jest dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.II.2) OpisII.2.1) Nazwa:Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w ŚwinoujściuCzęść nr: 2II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV34121100 Autobusy transportu publicznego34121400 Autobusy niskopodłogoweII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL42 ZachodniopomorskieGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:Gmina Miasto ŚwinoujścieII.2.4) Opis zamówienia:dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportupublicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel o normie emisji spalin Euro 6, tej samej marki i tego samego producenta, spełniających następujące podstawowe wymagania techniczne:a) długość całkowita: od 10 200 mm do 10 500 mmb) szerokość całkowita (bez lusterek bocznych): od 2 500 mm do 2 550 mmc) wysokość całkowita: do 3 150 mmd) ilość miejsc dla pasażerów – co najmniej 75, NIE więcej niż 88, w tym co najmniej 23 siedzącyche) ilość drzwi pasażerskich – 2 w układzie 2-2-0 wysokość wejścia maksymalnie 340 mmf) silnik – minimum 6-cio cylindrowy, czterosuwowy wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności co najmniej 6 500 cm3, lecz NIE większej niż 11 000 cm3 z chłodzeniem powietrza doładowanego o mocy minimalnej 200 kWg) maksymalny poziom emisji spalin (wg testu WHTC) NIE większy niż:emisja dwutlenku węgla CO2: 936 g/km,emisja tlenku węgla CO: 4,0 g/kWh,emisja NH3: 10 ppm,emisja węglowodorów THC: 0,16 g/kWh,emisja tlenków azotu NOx: 0,46 g/kWhemisja cząstek stałych PM: 0,01 g/kWhII.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: warunki techniczno-eksploatacyjne / Waga: 40%Cena – Waga: 60%II.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkoweMinimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024×768 pikseli.Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:Zamawiający NIE stawia warunków w tym zakresie. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w pozostałych sekcjach, Zamawiający określa w niniejszej części wymagania w zakresie wadium.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości:Część 1 : dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel spełniającym normę emisji spalin Euro 6– 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)Część 2: dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych, miejskich autobusów na potrzeby transportu publicznego w Świnoujściu, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, z napędem Diesel spełniającym normę emisji spalin Euro 6– 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu;3.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.).4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny zostać złożone w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, NIEodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument wadialny powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.5. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, NIE może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.UWAGA! Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny obowiązywać (pozostawać ważne) przez okres co najmniej 7 dni po upływie terminu związania ofertą. Powyższe ma zastosowanie TAKże w razie przedłużenia terminu związania ofertą.6. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, NIE może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcyIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:dla części I1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł;2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł;dla części II3. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł,4. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł;Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w pozostałych sekcjach, Zamawiający określa w niniejszej części wymagania w zakresie podmiotowych środków dowodowych.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzającychBRAK PODSTAW WYKLUCZENIA:a) informacji, sporządzonej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – PZP,art. 10 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty NIEzależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;b) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.2. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz wykonanych dostaw (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,3. Ponadto Zamawiający wezwie do złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:dla części I1. posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie, łącznie, minimum dwóch fabrycznie nowych autobusów z silnikiem o napędzie wysokoprężnym o wartości zamówienia NIE mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto.Przy czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku świadczeń ciągłych autobusy (2 sztuk), o których mowa powyżej powinny być już dostarczone i odebrane.dla części II2. posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie, łącznie, minimum dwóch fabrycznie nowych autobusów z silnikiem o napędzie wysokoprężnym o wartości zamówienia NIE mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto.Przy czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku świadczeń ciągłych autobusy (2 sztuk), o których mowa powyżej powinny być już dostarczone i odebrane.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w pozostałych sekcjach, Zamawiający określa w niniejszej części wymagania w zakresie przedmiotowych środków dowodowych.W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę autobusy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:1. Informację określającą parametry techniczne i wyposażenie oferowanych autobusów. Zamawiający zaleca złożenie tej informacji na drukach stanowiących załączniki nr 14 i 15 do SWZ.2. Raport Techniczny drogowego zużycia paliwa (test SORT 2) przez oferowany autobus (w kompletacji i wyposażeniu identycznym z dostarczanym pojazdem za wyjątkiem różnic co do opon, o ile zachowane są te same specyfikacje, wielkości i osiągi). Raport powinien być wykonany wg wytycznych UITP2.3. Aktualne na dzień składania ofert świadectwo homologacji wraz z załącznikami oferowanego typu pojazdu wydane przez właściwego ministra. Aktualność przedmiotowego świadectwa określa Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 1475).4. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany autobus wymagań określonych w Regulaminie nr 66 EKG ONZ ( Dz.U.UE.L.2011.84.1 ) w zakresie wytrzymałości konstrukcji nośnej dużych pojazdów pasażerskich.5. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany autobus wymagań określonych w Regulaminie nr 29 EKG ONZ ( Dz.U.UE.L.2019.283.72 ) w zakresie ochrony osób przebywających w kabinie pojazdu użytkowego.6. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany autobus wymagań określonych w części I Regulaminu nr 118 EKG ONZ (Dz.U.UE.L.2020.48.26 ) w zakresie palności części w pomieszczeniu wewnętrznym, komorze silnika i w każdym oddzielnym przedziale grzewczym lub odporności na działanie paliw lub smarów materiałów izolacyjnych stosowanych w komorze silnika i w każdym oddzielnym przedziale grzewczym.7. Rysunki wnętrza autobusu, które będą przedstawiały rozmieszczenie siedzących miejsc pasażerskich dostępnych z poziomu niskiej podłogiIII.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Katalog tych zmian zawarto w paragrafie 7 załącznika 10 (część I) i 11 (część II) do SWZ „Wzór umowy”. Dodatkowo Zamawiający wymaga podpisania umów gwarancyjno – serwisowych dla każdej z części (załącznik 12 i 13 do SWZ).Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.Sekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIEIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 21/04/2022Czas lokalny: 12:00IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 19/07/2022IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 21/04/2022Czas lokalny: 12:30Miejsce:Za pośrednictwem platformy zakupowej w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wojska Polskiego 1/5 w Świnoujściu p.111Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:Osobą upoważnioną do otwarcia jest osoba wystawiająca postępowanie na Platformie Zakupowej lub osoba przez nią upoważnionaSekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznychAkceptowane będą faktury elektroniczneStosowane będą płatności elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe:1. Na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w oparciu o art. 108 ust.1 ustawy Pzp. Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp.3. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć, w formie JEDZ, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o NIEpodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w SWZ.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej podmiotowe środki dowodowe składa w sposób wskazany w pkt 12.1.3- 12.1.5 SWZ.5.5. Informacje wymagane na podstawie art. 13 ust. 1 i 3 oraz informacje o ograniczeniach wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu TAKich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zawarto w pkt. 24 SWZ6. Oferta powinna zawierać:-Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru – załącznik nr 4 do SWZ wraz z opisem parametrów o według wzorów stanowiących załączniki 14 i 15 do SWZ,- Oświadczenie JEDZ,- Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ )- zobowiązanie podmiotów trzecich, na których zasoby powołuje się wykonawca (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego o NIEpodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (JEDZ);- dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w postaci gwarancji lub poręczenia), wymagane jest załączenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenie w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy z zastrzeżeniem, że dokument będzie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta/poręczyciela, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.- dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, TAKże wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące usług wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (składane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (załącznik nr 9 do SWZ).VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17 aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy:www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:1. Odwołanie przysługuje na:1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w terminie:1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w ppkt 1;3) odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie: 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej;4) odwołanie w przypadkach innych niż określone w ppkt 1-3 wnosi się w terminie: 10 dni od dnia,w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomośćo okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.3. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.4. Domniemywa się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.5. Odwołanie zawiera:1) imię i nazwisko albo nazwę, miejsce zamieszkania albo siedzibę, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej odwołującego oraz imię i nazwisko przedstawiciela (przedstawicieli);2) nazwę i siedzibę zamawiającego, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej zamawiającego;3) numer Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL) lub NIP odwołującego będącego osobą fizyczną, jeżeli jest on obowiązany do jego posiadania albo posiada go NIE mając TAKiego obowiązku;4) numer w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w przypadku jego braku – numer w innym właściwym rejestrze, ewidencji lub NIP odwołującego NIEbędącego osobą fizyczną, który NIE ma obowiązku wpisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, jeżeli jest on obowiązany do jego posiadania;5) określenie przedmiotu zamówienia;6) wskazanie numeru ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;7) wskazanie czynności lub zaniechania czynności zamawiającego, której zarzuca się NIEzgodnośćz przepisami ustawy, lub wskazanie zaniechania przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy;8) zwięzłe przedstawienie zarzutów;9) żądanie co do sposobu rozstrzygnięcia odwołania;10) wskazanie okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie odwołania oraz dowodów na poparcie przytoczonych okoliczności;11) podpis odwołującego albo jego przedstawiciela lub przedstawicieli;12) wykaz załączników.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17 aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy:www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:16/03/2022×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S0562022Następna aktualizacja:22/03/2022Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TEDZaloguj sięlubZarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychGrupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym KrólestwemCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UEESPDEuropean Single Procurement Document
Data dodania 2022-03-21

Komentarze