Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Świerklaniec: Świadczenie usług kierowania autobusami komunikacji miejskiej

przetargi
09.04.2022 12:42
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Transport:      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Dane organizatora Przedsiębiorstwo Komunikacji Metropolitalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością42-622 Świerklaniecul. Parkowa 3Tel. +48 323813314Fax. +48 323813310E-mail [email protected]
Województwo śląskie
Powiat Tarnowskie Góry
Treść zamówienia świadczenie usług kierowania autobusami komunikacji miejskiej należącymi do PKM Sp. z o.o. w ŚwierklańcuOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kierowania autobusami komunikacji miejskiej należącymi do PKM Sp. z o.o. w Świerklańcu na ustalonych liniach komunikacyjnych, na obszarze działalności Zamawiającego, w ilości 94.142 roboczogodziny. Zamówienie podzielone jest na trzy zadania. Podana ilość rbg i wzkm jest wielkością szacunkową służącą wyłącznie wycenie oferty. Rozliczenia następować będą wg rzeczywiście zrealizowanych godzin przemnożonych przez podaną w ofercie stawkę za godzinę. Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia w ramach jednego zadania wyniesie 75% ilości rbg wskazanych powyżej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości godzin w stosunku do ilości określonej powyżej maksymalnie o 25%. Zwiększenie ilości godzin uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
Wynik przetargu Zamówienie nr: 1Część nr: 1Nazwa:Zadanie nr IZamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: nieV.1) Informacje o nieudzieleniu zamówienia Zamówienia/zamówienia na część nie udzielonoNie otrzymano ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub wszystkie otrzymane oferty lub wnioski zostały odrzuconeZamówienie nr: 2Część nr: 2Nazwa:Zadanie nr IIZamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: nieV.1) Informacje o nieudzieleniu zamówienia Zamówienia/zamówienia na część nie udzielonoNie otrzymano ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub wszystkie otrzymane oferty lub wnioski zostały odrzuconeZamówienie nr: 3Część nr: 3Nazwa:Zadanie nr IIIZamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: nieV.1) Informacje o nieudzieleniu zamówienia Zamówienia/zamówienia na część nie udzielonoNie otrzymano ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub wszystkie otrzymane oferty lub wnioski zostały odrzucone
CPV 60.11.20.00
Wadium 1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości ani wymogu złożenia ofert w postaci katalog
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Metropolitalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąKrajowy numer identyfikacyjny: 6452162922Adres pocztowy: ul. Parkowa 3Miejscowość: ŚwierklaniecKod NUTS: PL22 ŚląskieKod pocztowy: 42-622Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Justyna KrzystanekE-mail: [email protected].: +48 323813314Faks: +48 323813310Adresy internetowe:Główny adres: https://www.pkm-swierklaniec.plAdres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/pkm-swierklaniec
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: TAK
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Cena
Uwagi VI.3) Informacje dodatkowe:1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.4. Zamawiający nie przewiduje możliwości ani wymogu złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki o których mowaw art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.6. Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.8. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.9. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.11. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.12. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wymienionych w art. 96 ust.2 pkt.2 Ustawy Pzp.13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.Na ofertę składają się:a) Wypełniony załącznik nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy na poszczególne zadania,b) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówień, sporządzonym zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3 z 06.01.2016, str. 16), zwanego dalej formularzem JEDZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Formularz JEDZ w formie elektronicznej dostępny jest na stronie internetowej espd.uzp.gov.pl. Instrukcja wypełnienia formularza JEDZ dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ).W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w odniesieniu do więcej niż jednego zadania, składa jednolity dokument, dla każdego zadania, na które Wykonawca złożył ofertę.c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. b) – formularz JEDZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.d) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.e) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców wspólnie ubiegających się, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.f) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZg) Oryginał dokumentu wadialnego – przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna.Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dane zadanie. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:Składanie odwołań, pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia:1) środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu niniejszego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy;2) środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego przedmiotowe postępowanie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców;3) odwołanie przysługuje na:a) niezgodną z przepisami ustawy czynności Zamawiającego, podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;b) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;4) odwołanie powinno zawierać informacje, o których mowa w art. 516 ustawy;5) odwołanie wnosi się do Prezesa Izby (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa);6) odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu;7) odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;8) odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie;9) odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 7 i 8 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;10) odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli:a) nie zawiera braków formalnych;b) uiszczono wpis w wymaganej wysokości;11) wpis uiszcza się najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania;12) Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołania innym Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, zamieszcza ją również na platformie, wzywając Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego;13) Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje; zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby, a jego kopię przesyła się Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Do zgłoszenia przystąpienia dołącza się dowód przesłania kopii zgłoszenia przystąpienia Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie;14) Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron;15) Zamawiający informuje, iż szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale IX ustawy.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18/03/2022Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:153356-2022:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2022-03-23

Komentarze