Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Świdnica: Zakup i dostawa 6 autobusów elektrycznych.

przetargi
17.12.2021 11:50
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE ŚWIDNICA SP. Z O.O.58-100 ŚWIDNICAINŻYNIERSKA 6Tel. 74 851 81 50Fax. 74 850 81 51E-mail [email protected] www.mpk.swidnica.pl
Województwo dolnośląskie
Powiat Świdnica
Treść zamówienia Zakup i dostawa 6 autobusów elektrycznych.Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup i dostawa 6 autobusów elektrycznych. Numer referencyjny: 1/AE/2021Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa taboru bezemisyjnego do obsługi linii komunikacji miejskiej – 6 szt. autobusów o napędzie 100% elektrycznym.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa taboru bezemisyjnego do obsługi linii komunikacji miejskiej – 6 szt. autobusów o napędzie 100% elektrycznym.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=miniportal.uzp.gov.pl_1638541912796
LINK do SIWZ http://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c802c8d2-e84c-48c3-97fe-2fc487e37817
CPV 34.12.11.00, 34.14.49.10
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zgodnie z SWZ.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zgodnie z SWZ.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zgodnie z SWZ.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów: Zgodnie z SWZ.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:Wadium: 414 000.00 PLN.
Wadium 414000.00
Osoba do kontaktu Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne „Świdnica” Sp. z o.o. ul. Inżynierska 6 Świdnica PL-58-100 +48 748518100/+48 793980349 [email protected] +48 746604590/+48 748518103 https://www.mpk.swidnica.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 18
Miejsce i termin składania ofert 2022-01-17
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://www.mpk.swidnica.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Uwagi 2021/S 235-619889Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektoroweDostawyPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/25/UESekcja I: Podmiot zamawiającyI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne „Świdnica” Sp. z o.o.Adres pocztowy: ul. Inżynierska 6Miejscowość: ŚwidnicaKod NUTS:PL517 WałbrzyskiKod pocztowy: PL-58-100Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 748518100/+48 793980349Faks: +48 746604590/+48 748518103Adresy internetowe:Główny adres:https://www.mpk.swidnica.plI.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://www.mpk.swidnica.plWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:https://miniportal.uzp.gov.plI.6) Główny przedmiot działalnościMiejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowySekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:Zakup i dostawa 6 autobusów elektrycznych.Numer referencyjny: 1/AE/2021II.1.2) Główny kod CPV34121100 Autobusy transportu publicznegoII.1.3) Rodzaj zamówieniaDostawyII.1.4) Krótki opis:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa taboru bezemisyjnego do obsługi linii komunikacji miejskiej – 6 szt. autobusów o napędzie 100% elektrycznym.II.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćWartość bez VAT: 13 800 000.00 PLNII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: NIEII.2) OpisII.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV34144910 Autobusy elektryczneII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL517 WałbrzyskiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne „Świdnica” Sp. z o.o.ul. Inżynierska 658-100 ŚwidnicaPolskaII.2.4) Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa taboru bezemisyjnego do obsługi linii komunikacji miejskiej – 6 szt. autobusów o napędzie 100% elektrycznym.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaCena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówieniaII.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 18Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkoweSekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:Zgodnie z SWZ.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Zgodnie z SWZ.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Zgodnie z SWZ.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów:Zgodnie z SWZ.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:Wadium: 414 000.00 PLN.Sekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIEIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 17/01/2022Czas lokalny: 12:00IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOkres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 17/01/2022Czas lokalny: 12:15Miejsce:Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.01.2022r. w siedzibie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne „Świdnica” Sp. z o.o., 58-100 Świdnica, ul. Inżynierska 6. Polska . Sala narad, na komputerze Zmawiającego po odszyfrowaniu ofert. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do deszyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu.Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.3) Informacje dodatkowe:Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie Art. 393 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp.VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587701Faks: +48 224587700Adres internetowy:www.uzp.gov.pl/kioVI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi , jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w IX ustawy Pzp.1. Zgodnie z art. 513 ustawy Pzp, odwołanie przysługuje na:2.1. NIEzgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienia umowy;2.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;2.3. zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego zobowiązany.3. Zgodnie z art. 514 ustawy Pzp:3.1. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby, w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej;3.2. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;4. Zgodnie z art. 515 ust. 1 ustawy Pzp:4.1. odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia- jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 15 dni – jeżeli informacja została przekazana w inny sposób;4.2. odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszonej w dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej;4.3.Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt.4.1.i 4.2. wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587701Faks: +48 224587700Adres internetowy:www.uzp.gov.pl/kioVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:29/11/2021×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S2352021Następna aktualizacja:06/12/2021Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TEDZaloguj sięlubZarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychGrupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym KrólestwemCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UEESPDEuropean Single Procurement Document
Data dodania 2021-12-03

Komentarze