Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Suwałki: Zakup autobusu do przewozu dzieci

przetargi
25.05.2022 12:53
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora GMINA SUWAŁKI16-400 Suwałkiul. Świerkowa 45Tel. 875659300Fax. 875659300E-mail [email protected] bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
Województwo podlaskie
Powiat Suwałki
Treść zamówienia Zakup autobusu do przewozu dzieci z gminyOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego autobusu szkolnego z minimum 31 miejscami siedzącymi (+ kierowca) wraz z dostawą na potrzeby Gminy Suwałki.3.2. Autobus nie może posiadać napisów reklamowych, czy też oznaczenia innej firmyz wyłączeniem oznaczeń producenta.3.3. Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych.3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia faktycznego stanu technicznego pojazdu. Sprawdzenie stanu technicznego nastąpi w stacji kontroli Pojazdów na koszt Wykonawcy. W przypadku wykrycia wad dotyczących stanu technicznego pojazdu Zamawiający odmówi przyjęci przedmiotu zamówienia oraz zapłaty wynagrodzenia do czasu usunięcia ewentualnych wad. Wykonywana jest zobowiązany do usunięcia wykrytych wad w terminie do 14 dni kalendarzowych. Po tym czasie Zamawiający może odstąpić od umowy z winy wykonawcy ze skutkiem natychmiastowym.3.5. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy pojazd do siedziby Zamawiającego, tj. do Urzędu Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki. Autobus w momencie odbioru musi być w pełni zatankowany płynami eksploatacyjnymi (w tym pełny zbiornik paliwa).3.6. Zakupiony autobus będzie przeznaczony na cele związane z realizacją zadań własnych Gminy Suwałki w zakresie przewozu dzieci szkolnych.3.7. Formalności dotyczące rejestracji autobusu ponosi Zamawiający.3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (minimalne wymagania dla autobusu szkolnego), SWZ i jej załączniki.3.9. Określone w Załączniku Nr 1 – Opisie przedmiotu zamówienia wymagania (minimalne wymagania dla autobusu szkolnego) dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które Wykonawca winien przedstawić na Załączniku nr 3a do SWZ i złożyć wraz z ofertą. Zaoferowane lepsze parametry nie mogą doprowadzić do tego, aby autobus zmienił na większe swoje wymiary.3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział na części spowodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz poważne trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Dzielenie zamówienia na części mogłoby skutkować zwiększeniem nakładów finansowych po stronie Zamawiającego w celu realizacji zadania. Dostawa obejmuje zakup pojedynczego autobusu wraz z dostawą. Poszczególne części autobusu muszą być właściwie i dobrze ze sobą dopasowane tak aby pojazd mógł spełniać swoje funkcje oraz Wykonawca odpowiadał za ewentualne usterki w okresie gwarancji.3.11. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne dla robót, materiałów, systemów spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować wyłącznie jako propozycje. Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne dla przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę całość zadania, a nie wybrany fragment zadania. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub/i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ. W przypadku zaś opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym. W takim wypadku, procedurę opisaną na wstępie niniejszego punktu stosuje się odpowiednio.3.12. W przypadku przyjętych przez Wykonawcę do wyceny technologii, systemów, materiałów lub urządzeń równoważnych, do oferty musi być dołączony wykaz tych technologii, systemów, urządzeń lub materiałów, który będzie w swej treści zawierał podanie: rodzaj i opis zastosowanej technologii lub systemu, nazwy zastosowanego urządzenia/materiału, nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału.3.13. Ponadto dla technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający wymaga udokumentowania równoważności, m.in. za pomocą załączonych do wykazu technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych; obliczeń, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności przepisami i normami oraz kart katalogowych producentów urządzeń/materiałów równoważnych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych technologii/systemów/urządzeń/materiałów.3.14. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych, Zamawiający na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. W szczególności w tym celu może żądać przedstawienia przez Wykonawcę katalogów producenta danej technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych. W szczególności technologia/systemy/urządzenia/materiały równoważne oceniane będą pod względem możliwości uzyskania określonych dla technologii/systemów/urządzeń/materiałów poziomu funkcjonalności, kosztów eksploatacji, niezawodności działania.3.15. Mając na uwadze treść art. 105 ustawy Pzp, Zamawiający podkreśla, iż nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równoważności, winien przedłożyć w ofercie.3.16. Jeżeli do oferty Wykonawcy nie zostanie załączony wykaz proponowanych technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca odstępuje od oferowania tego rodzaju technologii, systemów, urządzeń lub materiałów.3.17. Kody CPV:Główny:34121000-1 – autobusy i autokary3.18. Zamawiający na podst. art. 310 pkt. 1) ustawy Pzp zastrzega sobie unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które Zmawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane.3.19. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, Zamawiający szczegółowo opisał w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do SWZ.3.20. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. W niniejszym zamówieniu należy autobus dostosować do potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 1 – Opisie przedmiotu zamówienia wymagania (minimalne parametry techniczno-użytkowe).3.21. Zamówienie pn. Zakup autobusu do przewozu dzieci z gminy” dofinansowane przez Fundusz Wsparcia Gmin i Powiatów w formie dotacji celowej.
Wynik przetargu SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowySEKCJA VI OFERTY6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:26.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:06.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:06.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:26.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:06.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:06.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:689753,25 PLN6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:710940,00 PLN6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:689753,25 PLN6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:Nie6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:NieSEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:Nie7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:Średni przedsiębiorca7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:MMI Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:83931710787.3.3) Ulica:ul. Przemysłowa 167.3.4) Miejscowość:Redzikowo7.3.5) Kod pocztowy:76-2007.3.6.) Województwo:pomorskie7.3.7.) Kraj:Polska7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:NieSEKCJA VIII UMOWA8.1.) Data zawarcia umowy:2022-05-168.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:689753,25 PLN8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:6 miesiące
LINK do SIWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08da37d4-af27-2c48-9e15-2d000f819f93
CPV 34.12.10.00
Osoba do kontaktu GMINA SUWAŁKI ul. Świerkowa 45 16-400 Suwałki tel: 875659300 fax: 875659300 email: [email protected] www: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Data dodania 2022-05-18

Komentarze