Uwagi |
Data: 21.12.2021 r.OGŁOSZENIE O PRZETARGU OFERTOWYMo wartości poniżej 130.000 PLNWartość szacunkowa zamówienia- poniżej kwot określonych w art. 2 ust 1 pkt. 1Ustawy – Pzp (zwolnienie przedmiotowe do 130 000 złotych netto) – postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznychZamawiający:Gmina Miasto Sochaczew, będącym płatnikiem VAT o numerze identyfikacyjnym 837-16-91-451, odbiorca/płatnik – Zakład Komunikacji Miejskiej, 96-500 Sochaczew, ul. Al. 600-lecia 90Tel. (46) 862-99-27, e-mail: [email protected] do składania ofert w trybie przetargu ofertowego na wykonywanie kontroli biletów i przestrzegania porządku w autobusach komunikacji miejskiej w Sochaczewie na rzecz Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie, zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Sochaczewie nr LVIII/567/02 z dnia 18.06.2002 r., z póź. zm. oraz Regulaminem przewozu środkami transportowymi Zakładu Komunikacji Miejskiej w SochaczewieRozdział I. Opis przedmiotu zamówienia.Przez kontrolę biletów i przestrzegania porządku zwaną dalej kontrolą rozumie się wejście do danego pojazdu komunikacji miejskiej i sprawdzenie czy wszyscy pasażerowie znajdujący się w pojeździe posiadają ważne bilety na przejazd, przewóz bagażu i zwierząt oraz dokumenty stwierdzające uprawnienia do przejazdów ulgowych i bezpłatnych, a także zwrócenie uwagi, czy pasażerowie ci zachowują się zgodnie z obowiązującym regulaminem przewozu. Następna kontrola odbywa się w innym pojeździe.Kontrola wykonywana będzie w autobusach Zamawiającego poruszających się zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy Zamawiającego. Obsługiwany obszar to teren Sochaczewa i połączenia z przyległymi gminami w ramach zawartych porozumień międzygminnych.Kontrole muszą być przeprowadzone łącznie we wszystkie dni tygodnia, w godzinach kursowania autobusów, przez sześć godzin w dniu kontroli, na wszystkich liniach wg uzgodnionego harmonogramu w ciągu minimum dwunastu wybranych dni miesiąca.Minimalna ilość kontroli w pojazdach Zleceniodawcy jaka winna być przeprowadzona w okresie miesiąca wynosi 300 (słownie: trzysta). Kontrolerzy Wykonawcy zobowiązani będą do potwierdzenia faktu przeprowadzenia danej kontroli u kierowcy autobusu, dokonując wpisu w kartę drogową.Zleceniobiorca zobowiązuje się prowadzić kontrolę w oparciu o obowiązujące przepisy, w tym przepisy ustawy z dnia 15 listopada 1984r. Prawo przewozowe-(Dz.U. z 2012 r., poz 1173. z póź. zm.), a w szczególności zgodnie z art.33a wspomnianej ustawy oraz w oparciu o Uchwałę nr LVIII/567/02 Rady Miejskiej w Sochaczewie z dnia 18.06.2002r. z póź. zm. i Regulaminem przewozu środkami transportowymi Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie stanowiącymi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, a także zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z póź. zm.) oraz Ustawę o z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114 poz. 740 z póź.zm.) i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów.Zleceniobiorca deklaruje profesjonalny charakter swoich działań i znajomość przepisów wyszczególnionych w punkcie 5 oraz ponosi pełną odpowiedzialność za niezgodny z przepisami i zasadami współżycia społecznego sposób przeprowadzania kontroli.W razie stwierdzenia braku ważnego biletu albo dokumentu uprawniającego do przejazdu bezpłatnego lub ulgowego, osoby kontrolujące zobowiązane są do wystawienia i ewentualnego pobrania opłaty dodatkowej na powierzonym mu druku Zleceniodawcy.W razie stwierdzenia naruszenia przez osoby korzystające (lub chcące skorzystać) z pojazdu Zamawiającego obowiązującego tam porządku, osoby kontrolujące powinny zwrócić im na tę okoliczność uwagę, a w razie niezastosowania się do poleceń-usunąć z pojazdu (lub nie dopuścić do przewozu); a w sytuacjach drastycznych-skorzystać z pomocy policji.Zleceniobiorca podczas kontroli będzie posługiwał się identyfikatorami ZKM Sochaczew.Kontrolę w autobusie powinno prowadzić co najmniej dwóch kontrolerów równocześnie wspieranych przez samochód Zleceniodawcy. Mają to być osoby przeszkolone i uprawnione do stosowania przepisów wyszczególnionych w punkcie 5, predysponowane do wykonywania takich czynności, o schludnym wyglądzie i umundurowane. W czasie przeprowadzania kontroli powinny prezentować wysoki poziom kultury osobistej.Zleceniobiorca zobowiązany jest realizować kontrolę w sposób fachowy i rzetelny.Zleceniobiorca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dobór osób-kontrolerów oraz za wyniki i skutki ich działania. Jak również całkowitą odpowiedzialność prawną, materialną i finansową wobec pasażerów. Zamawiającemu przysługuje prawo wnoszenia zastrzeżeń wobec kontrolerów wykonujących swoje czynności.Rozdział II. Warunki i termin realizacji zamówienia.Termin realizacji zamówienia: od 07.01.2022 r. do 31.12.2022 r.Rozdział III. Informacja dotycząca składania ofert.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Zamawiający nie przewiduje zebrania oferentów.Złożenie jednej ważnej oferty upoważnia Zamawiającego do dokonania wyboru Wykonawcy.Zamawiający zastrzega, że może nie wybrać żadnej oferty, zamknąć lub unieważnić postępowanie bez podania przyczyn.Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym zostanie przekazana informacja na stronie internetowej Zamawiającego.Rozdział IV. W przetargu mogą brać udział podmioty, które:1) są uprawnione do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami w zakresie objętym zamówieniem;2) zapewnią realizację kontroli i porządku zgodnych z kryteriami określonymi w przetargu ofertowym;3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny,a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia;4) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodniez wymaganiami, złożą ofertę na druku załączonym do niniejszej specyfikacji( załącznik nr 1 );Rozdział V. Kryteria wyboru ofert: Najniższa cena.Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:Na cenę oferty składa się cena ryczałtowa (netto i brutto) za 12 miesięcy, cena za wystawione w okresie trwania umowy i zrealizowane w okresie trwania umowy opłaty dodatkowe przyjmując, że w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) może zostać wystawionych i zrealizowanych (zapłaconych) 240 opłat dodatkowych. Ocenie podlegać będzie łączna cena ryczałtowa brutto za 12 miesięcy wykonywania usługi (12 x ryczałt miesięczny brutto) oraz szacunkowe wynagrodzenie całkowite w okresie trwania umowy za naliczone i pobrane opłaty dodatkowe. Wykonawca poda jednostkową cenę (netto i brutto) za 1 naliczoną i zapłaconą opłatę dodatkową oraz wynagrodzenie (netto i brutto) za 240 naliczonych i zapłaconych opłat dodatkowych. Cena w części dotyczącej naliczonych i pobranych opłat dodatkowych zawarte w ofercie służy jedynie porównaniu i ocenie ofert.Cena oferty zgodnie art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług winna zawierać wszystkie koszty związane z obowiązkami przyszłego wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia oraz uwzględniać informację zawartą w punkcie 1. dot. opłat dodatkowych. W przypadku wzrostu stawki i kwot należnego podatku VAT ceny jednostkowe, jak i cena ogólna nie zmieniają się.Cena oferty powinna wynikać z sumy kwot opisanych w pkt 1.Rozdział VI. Miejsce i termin składania ofert1. Oferty należy składać na jeden z następujących sposobów:- przesłać pocztą na adres: Zakład Komunikacji Miejskiej 96-500 Sochaczew ul. Al. 600-lecia 90- złożyć osobiście w sekretariacie siedziby firmy- wysłać e-mailem pod adresem: [email protected]. Termin składania ofert upływa w dniu 29.12.2021 roku o godzinie 10.00.Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu lub złożenia w miejscu wskazanymprzez Zamawiającego.Rozdział VII. Miejsce oraz termin otwarcia ofert.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sochaczewie Al. 600-lecia 90 w dniu 29.12.2021 r. o godzinie 10.30.Zamawiający niezwłocznie powiadomi uczestników postępowania o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.Rozdział VIII. Wymagane dokumenty.3.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23i art. 24 ust. 5 pkt 1, Ustawy-Prawo zamówień publicznych.3.2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).3.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach.3.4. Wykonawca, który wskaże inny podmiot, któremu powierzy wykonanie części zamówienia (podwykonawcę) zobowiązany jest dodatkowo złożyć oświadczenie o nie podleganiu tego podwykonawcy wykluczeniu z postępowania.3.5. w przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, oświadczenie o którym mowa w punkcie 3.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.3.6. w przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, oświadczenie o którym mowa w punkcie 3.2, a następnie potwierdzający ten warunek dokument (w przypadku uznania oferty tego Wykonawcy za najkorzystniejszą) składają wszyscy z wspólnie składających ofertę Wykonawców;3.7 koncesja na wykonywanie czynności ochrony osób i mienia;3.8 wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (tabela);3.9 wykaz wykonanych lub wykonywanych usług zgodnych z warunkami udziału w postępowaniu w okresie 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz referencji,3.10 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej ze strony internetowej www.ceidg.gov.pl3.11 oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO ( załącznik nr 4 )3.12 klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 5)Rozdział IX. Sposób rozliczenia i warunki płatności.Sposób rozliczenia i warunki płatności zostaną określone przez Zamawiającego i Wykonawcę we wzorze umowy- załącznik nr 3. |
Komentarze