Opis zamówienia |
Modernizacja i przebudowa budynku Szkoły w Janowicach oraz zakup autobusu szkolnego Numer referencyjny: ROŚI.271.3.2023Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. Modernizacja i przebudowa budynku Szkoły w Janowicach oraz zakup autobusu szkolnego , która obejmuje. Część 1: Zagospodarowanie terenu wokół Budynku Szkoły w JanowicachCzęść 2: Termomodernizacja z przebudową i rozbudową Budynku Szkoły w JanowicachCześć 3: Zakup autobusu szkolnego z napędem niskoemisyjnym – hybrydowymZagospodarowanie terenu wokół Budynku Szkoły w Janowicach Część nr 1 Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie celowej dokumentacji projektowej wielobranżowej, wraz z uzyskaniem wymaganych prawem sprawdzeń, uzgodnień, pozwoleń itp., ze złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia we właściwym organie administracji, oraz wykonanie robót budowlanych wskazanych w tej dokumentacji. Zakres robót obejmuje: – Instalacja kan. sanitarnej z rur PVC ułożonych na głęb. do 3,0 m na podłożu z piasku, w wykopie nieumocnionym. Wykonanie próby szczelności kanału. Zasypka wykopu ręczna warstwą piasku grub. 30 cm, a następnie ziemią z wykopu. Ręczne rozplantowanie nadmiaru ziemi. Przyłącze – o średnicy 160 mm., – Odprowadzenie ścieków deszczowych z parkingu z łapaczami piaski, olejów i smarów; z rur PVC ułożonych na głęb. do 3,0 m, na podłożu z piasku, w wykopie nieumocnionym. Wykonanie próby szczelności kanału. Zasypka wykopu ręczna warstwą piasku grub. 30 cm, a następnie ziemią z wykopu. Rury o średnicy 160mm., – Zewn. instalacja kan. deszczowej z rur PVC o śr. 110mm ze studzienkami rewizyjnymi o śr. 60mm – Linia oświetleniowa na terenie własnym wraz z 16 lampami typu LED o wys. 4m., – Chodniki z kostki bet. o gr. 6 cm, bezfazowej, na podsypce cem. – piaskowej o gr. 5cm i piasku. – Drogi wewnętrzne z kostki betonowej o gr. 8cm na podbudowie z kruszyw mineralnych i piasku wraz z krawężnikami, – Parkingi z kostki betonowej o gr. 8cm na podbudowie z kruszyw mineralnych i piasku, – Tereny zielone; trawnik na podłożu próchnicznym o gr. 10cm w pasie 3m wokół terenu inwestycji, – Ogrodzenie terenu; stalowe z drutu o śr. 4,2mm, systemowe o wys. 1,5m z 1 furtką o szer. 1m., – Poszerzenie skarpy o 2m, piasek/żwir ubity. Termomodernizacja z przebudową i rozbudową Budynku Szkoły w Janowicach Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie celowej dokumentacji projektowej wielobranżowej, wraz z uzyskaniem wymaganych prawem sprawdzeń, uzgodnień, pozwoleń itp., ze złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia we właściwym organie administracji, oraz wykonanie robót budowlanych wskazanych w tej dokumentacji Zakres robót obejmuje: – Rozbiórka schodów zewn. podcienia wejścia gł. – Rozbiórka chodnika pod plan. rozbudowę – Rozbiórka nawierzchni utwardzonej grysem pod plan. parking i drogę, do gł. 50cm – Demontaż okien z parapetami zewn. i wewn. oraz drzwi zewnętrznych – Demontaż blachy trapezowej na dachu wraz z łatami drewnianymi. – Demontaż grzejników żeliwnych w części szkolnej A. – Pochylnia dla osób npspr z kraty stalowej ocynkowanej i schodami betonowymi obłożonych płytkami gresowymi z balustradą stalową malowaną proszkowo. – Schody zewnętrzne wejścia głównego, betonowe, obłożone płytkami gresowymi z balustradą stalową malowaną proszkowo. – Wykonanie opaski o szer. 30cm wokół budynku z otoczaków kamiennych na piasku. – Rozbudowa o część sanitarną-fundamenty, ściany nośne, stropy żelbetowe, drewn. konstrukcja dachu z blachodachówką, wykończeniem zewn. i wewn. oraz infrastrukturą techniczną (pod klucz). – Wymiana okien na PVC i drzwi zewn. ALU; 2-komorowe (3-szyby) – Montaż drzwi ppoż.-dymoszczelnych do klatek schodowych – Przygotowanie ścian zewn. przed ociepleniem wełną mineralną, zbicie odp. tynku, uzupełnienia ubytków, wyrównanie itp. – Ocieplenie ścian zewn. wełną mineralną o gr. 18cm z tynkiem silikatowym na siatce z klejem 2x (system) – Ocieplenie ścian zewn. cokołu i fundamentowych styropianem wodoodpornym o gr. 15cm na kleju, folią kubełkową – Odtworzenie przypór narożnych budynku. – Odtworzenie cokołu budynku z płytek kamiennych, na kleju. – Naprawa więźby dachowej; wymiana elementów zdegradowanych, impregnacja biol. i ppoż., nowe łaty – Położenie nowej połaci dachowej z blachodachówki z izolacją przeciwwodną. – Ocieplenie stropu nad I piętrem (strych) wełną mineralną o gr. 30cm wraz z podłogą z płyt gipsowo-włóknowych na legarach. – Montaż elementów dekarskich (rury spustowe, rynny i osprzęt). – Montaż instalacji odgromowej. – Montaż oświetlenia zewn. na budynku i instalacji antenowych na dachu. – Montaż grzejników konwektorowych płytowych naściennych w części szkolnej A. – Osprzęt sanitarny, umywalki, miski ustępowe, prysznic, pisuary Zakup autobusu szkolnego z napędem niskoemisyjnym – hybrydowym Część nr 3 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego niskoemisyjnego autobusu szkolnego z napędem hybrydowym i odpowiednim wyposażeniem, spełniających warunki i wymagania techniczne określone przepisami prawa aktualnie obowiązującymi. 1) wymiary autobusu: • długość od 11,80 do 12,50 m • wysokość do 3,2 m • dopuszczalna szerokość całkowita nie więcej niż 2,55 m (zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów) 2) liczba miejsc do przewozu pasażerów: 40 – 45 miejsc siedzących (dopuszcza się zaoferowanie czterech pełnowymiarowych składanych lub łatwo demontowanych foteli w przestrzeni dla wózka inwalidzkiego) 3) napęd, ilość i typ osi: • silnik wysokoprężny, o pojemności min. 6,5 l spełniający normę min. EURO 6E, moc min. 220 kW, • wyposażony w moduł hybrydowy typu „mild-hybrid”, • silnik wyposażony w automatyczny system uzupełniania oleju silnikowego, • automatyczna skrzynia biegów, min. 5-stopniowa, • tylna oś napędowa – przełożenie przekładni dobrane w sposób optymalny minimalizujące zużycie oleju napędowego, • przednia oś – hamulce tarczowe z automatyczną regulacją i sygnalizacją zużycia klocków hamulcowych. Zawieszenie niezależne ze stabilizatorem, • rura wydechowa na dachu, • stopień redukcji emisji spalin wg. EURO 6E, • miarka poziomu oleju, • konstrukcyjna prędkość maksymalna 90 km/h, • przełącznik wyboru biegu automatycznej skrzyni biegów, 3-przyciskowy (D-N-R), • pojazd z systemem hybrydowym 48V; |
Specyfikacja |
https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl |
CPV |
34.12.00.00, 34.12.10.00, 45.10.00.00, 45.11.12.91, 45.21.42.10, 45.22.33.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00, 71.20.00.00, 71.22.10.00, 71.30.00.00, 71.32.00.00 |
Wymagania |
III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE stawia warunku w powyższym zakresie.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE stawia warunku w powyższym zakresie.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Dla części 1 i 2a) wykonanych robót:Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych NIE wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał(zakończył):Dla części 1- jedną robotę budowlaną (wykonaną w ramach jednej umowy/kontraktu) polegającą na zagospodarowaniu terenu. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosi minimum 100 000,00 zł brutto. Poprzez wykonaną robotę Zamawiający rozumie zakończone zadanie inwestycyjne.Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.Dla części 2- jedną robotę budowlaną (wykonaną w ramach jednej umowy/kontraktu) polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji lub termomodernizacji budynku/ów. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosi minimum 800 000,00 zł brutto. Poprzez wykonaną robotę Zamawiający rozumie zakończone zadanie inwestycyjne.Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.Dla części 1 i 2b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia NIEzbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a TAKże zakresu wykonywanych przez NIE czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.• Projektantem w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania.Uwaga: Funkcja kierownika i projektanta może być łączona przez tą samą osobę. Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli TAKi wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023 r. poz. 334 ze zm) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego NIE jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie NIE jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Dla części 3Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyća) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał (zakończył):jedną dostawę (wykonaną w ramach jednej umowy/kontraktu) polegającą na dostawie autobusu z minimalną ilością 40 miejsc siedzących o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.Jeżeli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej to Zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień, do którego określona wartość się odnosi.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zgodnie z zapisami określonymi w SWZIII.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówieniaObowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia |
Osoba do kontaktu |
Gmina Słaboszów Słaboszów 57 Słaboszów 32-218 Tomasz Meus +48 515032361 [email protected] www.slaboszow.pl |
Wymagany termin realizacji zamówienia |
Okres w miesiącach: 16 |
Miejsce i termin składania ofert |
URZĄD GMINY SŁABOSZÓW32-218 SŁABOSZÓW572023-09-08 |
Sposób składania ofert |
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl Godzina: 09:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji |
|
Termin związania ofertą |
Oferta musi zachować ważność do: 06/12/2023 |
Składanie ofert wariantowych/częściowych |
oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: TAK |
Komentarze