Uwagi |
Urząd Miejski w SierpcuWydział Inwestycji, Remontówi Pozyskiwania Funduszy ZewnętrznychZapytanie ofertowePostępowanie prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest poniżej kwoty 130 000,00 złotych w Urzędzie Miejskim w SierpcuI. Zamawiający: GMINA MIASTO SIERPCAdres do korespondencji: ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpctel. 24 275 86 59 faks 24 275 86 33 email: [email protected] do złożenia ofert cenowych na (podać nazwę przedmiotu zamówienia)Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego na terenie miasta Sierpc.II. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiot zamówienia:o Roboty budowlaneo Dostawyo Usługi2. Specyfika głównych wymagań.Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego w transporcie drogowym na linii komunikacyjnej liczącej około 12 km na terenie miasta Sierpca.1) Przebieg trasy:ul. Targowa (Targowica) – Piastowska – Dworcowa (Dworzec PKP) – Armii Krajowej -Świętokrzyska – Płocka – Paderewskiego (osiedle Witosa) – Piłsudskiego – Mickiewicza- Słowackiego – Wiosny Ludów (sąd Rejonowy) – Piastowska – Jana Pawła II -Konstytucji 3 Maja (Dworzec PKP) – Narutowicza – Parking Centrum (Gram market) -Płocka – Plac Chopina – Plac Kardynała Wyszyńskiego – 11 -go Listopada – Reymonta- Kilińskiego – Kościuszki (stacja paliw) – Cmentarz Komunalny.2) Rozkład jazdy:Autobus/ bus powinien kursować 2 razy w piątek i 2 razy w sobotę każdego tygodnia oraz dodatkowo 5 dni w okresie Wszystkich Świętych.Autobus/Bus zgodnie z zapisami ustawy o zapewnieniu dostępności musi posiadać rozwiązania techniczne służące zapewnieniu dostępności dla osób z niepełnosprawnością i osób o ograniczonej zdolności ruchowej.3) Termin realizacji przedmiotu zamówienia:od dnia 01.07.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.4) Operator będzie wykonywał przewozy autobusami, przez które rozumie się pojazd posiadający co najmniej 19 miejsc siedzących.5) Operator jest zobowiązany na własny koszt dostosować pojemność pojazdów w przypadku ewentualnego wystąpienia zmian natężenia ruchu pasażerów.W całym okresie trwania niniejszejUmowy Operator zobowiązuje się do zabezpieczenia pojazdów niezbędnych do wykonywania przewozów objętych Umową oraz zaplecza do ich obsługi technicznej.Operator winień dysponować pojazdami zapewniającymi sprawność techniczną według wymogów ustawy Prawo o ruchu drogowym, z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. 2021 poz. 450)6) Operator ma obowiązek wyposażania na własny koszt autobusów w:a. aktualne taryfy przewozowe, obwieszczenia i inne informacje dla pasażerów -dostarczane przez Zamawiającego,b. Regulamin przewozu osób i bagażu ręcznego opracowany przez Operatora, w którym należy uwzględnić możliwość przewozu bagażu, w taki sposób, aby nie zagrażał bezpieczeństwu oraz nie mógł zabrudzić odzieży współpasażerów i elementów wyposażenia pojazdu, sposób rozpatrywania skarg i wniosków z uwzględnieniem zapisu o składaniu skargi najpóźniej 7 dni od momentu zajścia zdarzenia.7) Operator sporządzi rozkład jazdy dla wszystkich przystanków na trasie komunikacyjnej określonej w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz trwale umieści rozkłady jazdy, numery linii oraz inne informacje pasażerskie przekazane przez organizatora na przystankach zlokalizowanych na przebiegu linii komunikacyjnej.8) Operator zorganizuje sprzedaż i dystrybucję biletów na wykonywane przewozy, z wykorzystaniem autobusów wyposażonych w kasy mobilne.Operator dokona uzgodnienia zasad korzystania z przystanków z ich właścicielami (zarządcami) na terenie Gminy Miasto Sierpc, zgodnie z art. 25 ust.3 pkt 16 ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, Dz.U. 2020 poz. 1944).Cenę za usługi przewozowe oraz sposób ustalenia wysokości opłat dodatkowych i opłaty manipulacyjnej w publicznym transporcie zbiorowym określa Uchwała na 197/XX/2016 Rady Miejskiej Sierpca z dnia 30 marca 2016 r. Uchwałę można znaleźć pod adresem: https://bip.sierpc.pl/res/serwisy/pliki/13307190?version=1.09) Forma płatności:Przelew bankowy, w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.3. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 60112000-6 -Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 1,2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Justyna Adamska, Podinspektor w Wydziale Inwestycji, Remontów i Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych w Urzędzie Miejskim w Sierpcu, e-mail: [email protected], tel. 24 275 86 59.2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Urzędu tj.: 7.30 -15.30.VI. Miejsce składania ofert:Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sierpcu w zamkniętej kopercie z dopiskiem:Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego na terenie miasta SierpcNIE OTWIERAĆ PRZED godz. 10.15 w dniu 24.06.2021 r.w terminie do dnia 24.06.2021 r., godz. 10.00VII. Opis sposobu obliczania ceny1. Na załączonym formularzu cenowo- ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto, netto i Vat za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.VIII. Informacje o formalnościach1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowań.2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.4. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na regulacjach wewnętrznych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach w/w ustawy tj. odwołanie, skarga.Załączniki:1. Formularz ofertowo-cenowy2. Rozkład jazdy.ZATWIERDZIŁ:Naczelnik Wydziału Inwestycji,Remontów i Pozyskiwania FunduszyZewnętrznychBogdan Ciemiecki11.06.2021 r.(data, podpis kierownika komórki organizacyjnej) |
Komentarze