Powiat |
Ostrołęka |
Treść zamówienia |
Zakup i dostawa autobusuOryginalna treść ogłoszenia |
Opis zamówienia |
Zakup i dostawa autobusu1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego autobusu do publicznego transportu zbiorowego.2. Warunki ogólne:a) przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dlapojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca1997 r. Prawo o ruchu drogowym ((t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z póżn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tejustawy.b) pojazd wolny od jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób i podmiotów trzecich (leasing, zastaw).c) pojazd musi być sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad – gotowy do pracy.d) Powinien posiadać aktualne badania techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego oraz aktualne obowiązkoweubezpieczenie OC.e) Pojazd zarejestrowany poza granicami Polski powinien posiadać komplet dokumentów wrazz tłumaczeniami przewidzianymi przepisami prawa, uprawniającymi do zakupu i rejestracji samochodu w Polsce.f) Sprzedający powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim .g) pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich. Elementy wchodzące w składprzedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lubsprzedaży.h) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy pojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.i) Zamawiający wymaga, aby miejsce serwisowania autobusu odbywało się w odległości możliwie najmniejszej od siedzibyZamawiającego. FPZ.271.1.27.2022 |
Specyfikacja |
https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=rzekun.pl_1671091735090 |
LINK do SIWZ |
http://www.rzekun.pl/zamowienia-publiczne/przetargi.html |
CPV |
34.12.11.00 |
Wymagania |
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę dotyczącą pojazdu samochodowego przeznaczonego konstrukcyjnie do przewozu więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia określonych w niniejszej swz, na zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Podpisane oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia –według załączonego wzoru.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt.1,także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu – według załączonego wzoru. W stosunku do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia pobierze samodzielnie odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart.125ust.1 ustawy pzp, – w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający pobierze samodzielnie dokument.Zamawiający pobierze samodzielnie dokument dotyczący podwykonawcy,któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 125 ust.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie –w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający pobierze samodzielnie dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po za granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że :a)nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty –- Zakres referencji i innych dokumentów musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4. lit. a) SWZ. – Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie |
Wadium |
0.00 |
Osoba do kontaktu |
Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411, Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo PL, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): www.rzekun.pl |
Wymagany termin realizacji zamówienia |
21 dni |
Miejsce i termin składania ofert |
URZĄD GMINY RZEKUŃ07-411 RZEKUŃTADEUSZA KOŚCIUSZKI 332022-12-22 |
Sposób składania ofert |
miniportal Godzina: 10:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji |
|
Termin związania ofertą |
do 2023-01-20 |
Składanie ofert wariantowych/częściowych |
oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE |
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie |
cena 60okres gwarancji 40 |
Komentarze