Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Rząśnik: Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

przetargi
27.03.2022 12:34
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora URZĄD GMINY RZĄŚNIK07-205 RZĄŚNIKJESIONOWA 3Tel. 29 592 92 60Fax. 29 592 92 85E-mail [email protected] rzasnik.pl/
Województwo mazowieckie
Powiat Wyszków
Treść zamówienia Zakup autobusu (19+1 wózek inwalidzki) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy RząśnikOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup autobusu (19+1 wózek inwalidzki) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy RząśnikPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych. Minimalne wymagania techniczne: – Rodzaj pojazdu: pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2022, – Nadwozie typu autobus, ilość miejsc siedzących 20 osoby (19+1), w tym jedno miejsce przystosowane do przewozu 1 osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim. – Kolor nadwozia: biały, niebieski, szary lub inny, – Wejście drzwiami po prawej stronie kierowcy, stopień obniżony, – Pojemność skokowa – minimum 1950 cm3, – Typ silnika: Diesel, silnik wysokoprężny, – Moc silnika minimum 180 KM, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SWZ. ZP.271.6.2022
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1646810783796
LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/582846
CPV 34.12.00.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.) 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zmawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu GMINA RZĄŚNIK, ul. ul. Jesionowa 3, 07-205, Rząśnik, woj. mazowieckie, państwo PL, tel. 29 59 29 260, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): www.rzasnik.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia do 2022-06-10
Miejsce i termin składania ofert 2022-03-16
Sposób składania ofert https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą 30 dni
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 60długość okresu gwarancji na perforację nadwozia 40
Uwagi 2022/BZP 00079206/01DostawyZakup autobusu (19+1 wózek inwalidzki) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy RząśnikSEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RZĄŚNIK1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Rząśnik1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 5506681081.5) Adres zamawiającego1.5.1.) Ulica: ul. Jesionowa 31.5.2.) Miejscowość: Rząśnik1.5.3.) Kod pocztowy: 07-2051.5.4.) Województwo: mazowieckie1.5.5.) Kraj: Polska1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 – Ostrołęcki1.5.7.) Numer telefonu: 29 59 29 2601.5.8.) Numer faksu: 29 59 29 2851.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected].) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnik.pl1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczneSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Zakup autobusu (19+1 wózek inwalidzki) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy Rząśnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52530d40-9eb0-11ec-80f8-1ad70aec7fa42.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 000792062.6.) Wersja ogłoszenia: 012.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-082.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawnąZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawySEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: w niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy działającej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ.3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:polski3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w rozdziale II SWZ.3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w rozdziale II SWZ.SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.20224.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie4.1.5.) Wartość zamówienia: 227450,00 PLN4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych.Minimalne wymagania techniczne:- Rodzaj pojazdu: pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2022,- Nadwozie typu autobus, ilość miejsc siedzących 20 osoby (19+1), w tym jedno miejsce przystosowane do przewozu 1 osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.- Kolor nadwozia: biały, niebieski, szary lub inny,- Wejście drzwiami po prawej stronie kierowcy, stopień obniżony,- Pojemność skokowa – minimum 1950 cm3,- Typ silnika: Diesel, silnik wysokoprężny,- Moc silnika minimum 180 KM,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SWZ.4.2.6.) Główny kod CPV: 34120000-4 – Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-104.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie4.3.) Kryteria oceny ofert4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o kryteria oceny ofert określone w SWZ.4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościoweKryterium 14.3.5.) Nazwa kryterium: Cena4.3.6.) Waga: 60Kryterium 24.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji na perforację nadwozia4.3.6.) Waga: 404.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: NieSEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.)5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: NieSEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zmawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych podmiotów.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: NieSEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz w zakresie wskazanym w SWZ i Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.Zamawiający dopuszcza, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:1) wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT,2) w przypadku, gdy parametry techniczne autobusu lub jego wyposażenia będą korzystniejsze dla Zamawiającego niż zaoferowane w ofercie, będą spełniały wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia, a cena nie ulegnie podwyższeniu,3) w przypadku pojawienia się na rynku pojazdu nowszej generacji pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości, a cena nie ulegnie podwyższeniu,4) w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,5) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które Strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności (zdarzenia), te dotyczyły działania lub zaniechania:a) osób trzecich,b) organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: NieSEKCJA VIII – PROCEDURA8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-16 12:008.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rzasnik8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-10 12:058.4.) Termin związania ofertą: 30 dniNumer informacji: 2022-BZP-00079206-01
Data dodania 2022-03-09

Komentarze