Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Rudawa: dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

przetargi
12.11.2022 12:23
0 Komentarzy
rzetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora FUNDACJA IM. BRATA ALBERTA32-640 RUDAWARADWANOWICE 1Tel. 12 283 90 80Fax. 12 258 59 10E-mail [email protected] www.albert.krakow.pl
Województwo małopolskie
Powiat Kraków
Treść zamówienia dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w ChełmkuOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Chełmku1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z 16 miejscami siedzącymi, nie licząc miejsca dla kierowcy. Szczegółowe parametry i wymagania określa załącznik nr 1 do SWZ.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=miniportal.uzp.gov.pl_1667811871706
LINK do SIWZ http://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/65501dbe-08ea-473b-970b-8988008bbad5
CPV 34.12.00.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Formularz oferty – załącznik nr 2 do SWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (t. j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 162 ze zm.). 3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, aktualne na dzień składania ofert – załącznik nr 3 do SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu Fundacja im. Brata Alberta, ul. Radwanowice 1, 32-064, Rudawa, woj. małopolskie, państwo PL, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): https://albert.krakow.pl/
Wymagany termin realizacji zamówienia do 2023-04-30
Miejsce i termin składania ofert FUNDACJA IM. BRATA ALBERTA32-640 RUDAWARADWANOWICE 12022-11-14
Sposób składania ofert https://miniportal.uzp.gov.pl/ Godzina: 13:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą do 2022-12-13
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 100

Komentarze