Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Radom: Zakup autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych

przetargi
16.12.2022 12:52
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Powiat Radomski26-600 Radomul. Tadeusza Mazowieckiego 7E-mail [email protected] www.spradom.finn.pl
Województwo mazowieckie
Powiat Radom
Treść zamówienia Zakup autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych Zespołu SzkółOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach, realizowany w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D, o parametrach nie gorszych niż wskazuje opis.I. INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający żąda zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1710 z późn. zm.) oraz w związku z art. 4 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1062 z poźn. zm.) aby Przedmiot Umowy był przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim.2. Przedmiot zamówienia oraz jego elementy jak również wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, o najwyższym standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności,a także wolne od wad prawnych i fizycznych w tym w szczególności konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych.3. Przedmiot zamówienia musi być niezarejestrowany i wyprodukowany nie później niż w 2022 roku, sprawny technicznie i gotowy do użytkowania, jak również nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz musi spełniać wymagane normy bezpieczeństwa.4. Przedmiot zamówienia oraz wyposażenie muszą być dopuszczone do obrotu i używania oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 2022 z późn. zm.) oraz w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 988 z późn. zm.) i innych obowiązujących przepisach.5. Wykonawca oświadcza, że w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu i przeniesie na Zamawiającego prawo własności do kompletu dokumentów – m. in.: kartę pojazdu książkę gwarancyjną pojazdu, deklarację zgodności CE, instrukcję obsługi w języku polskim (w wersji papierowej lub na nośniku elektronicznym np.: płyta CD) oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim oraz dokument potwierdzający spełnienie norm emisji spalin).II. WARUNKI GWARANCJI JAKOŚCI I RĘKOJMI ZA WADY1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaoferowania minimalnych okresów gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia bez limitu przebiegu kilometrów, które będą liczone od daty podpisania przez strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia:a) na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne – min. 24 miesiące,b) na zabudowę – min. 24 miesięcy,c) na perforację nadwozia – min. 60 miesięcyd) na powłokę lakierniczą – min. 24 miesiąceUWAGA!!! Gwarancje wymienione w pkt. 1 a, b, c, i d stanowią kryterium oceny ofert2. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na cały zakres zamówienia.3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz wmontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.4. Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia.5. W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca.6. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru dostawy.7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na terenie Polski.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ.
Wynik przetargu SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowySEKCJA VI OFERTY6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:26.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:06.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:06.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:26.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:06.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:06.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:490770,00 PLN6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:539970,00 PLN6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:490770,00 PLN6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:Nie6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:NieSEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:Nie7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:Mały przedsiębiorca7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:BUS-CENTER TOMASZ GAD7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:95908861847.3.3) Ulica:ul. Spacerowa 26b7.3.4) Miejscowość:Strawczyn7.3.5) Kod pocztowy:26-0677.3.6.) Województwo:świętokrzyskie7.3.7.) Kraj:Polska7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:NieSEKCJA VIII UMOWA8.1.) Data zawarcia umowy:2022-12-028.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:490770,00 PLN8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:do 2023-03-31
LINK do SIWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dad9b7-c3af-44ec-100a-0600107f3e4f
CPV 34.12.00.00, 34.12.10.00
Osoba do kontaktu Powiat Radomski ul. Tadeusza Mazowieckiego 7 26-600 Radom email: [email protected] www: www.spradom.finn.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Data dodania 2022-12-12

Komentarze