Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Radom: Zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami

przetargi
28.08.2024 17:03
0 Komentarzy
Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora STAROSTWO POWIATOWE W RADOMIU26-600 RADOMTADEUSZA MAZOWIECKIEGO 7Tel. 48 365 58 01Fax. 48 365 58 07E-mail [email protected] www.radompowiat.pl/
Województwo mazowieckie
Powiat Radom
Treść zamówienia Zakup autobusu dla Zespołu Szkół i Placówek w Chwałowicach do przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościamiOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup autobusu dla Zespołu Szkół i Placówek w Chwałowicach do przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 21 miejscowego autobusu przystosowanego do przewozu 20 pasażerów w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich + 1 miejsce kierowcy.2. Autobus przystosowany do przewozu dwóch osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsca dla osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach inwalidzkich powstałe po demontażu foteli w tylnej części autobusu.3. Wymagania formalne:a. Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawnych dla Unii Europejskiej. Dostarczony samochód musi posiadać świadectwo homologacji i wymagane dokumenty (kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną , zaświadczenie o przeprowadzeniu badań technicznych,) umożliwiające rejestrację pojazdu .a. Pojazd musi mieć wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w książce gwarancyjnej pojazdu.b. Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie zamawiającego udokumentować spełnienie przez oferowany pojazd wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej.c. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (podział) danego parametru.d. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego postępowania oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: koszt dostawy do Zamawiającego, podatek VAT.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ. ON.272.118.2024
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=powiat-radomski.ezamawiajacy.pl_1724755709738
LINK do SWZ http://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-radomski/demand/notice/public/139917/details
CPV 34.12.10.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie: 1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu 2) niepodlegania wykluczeniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: 1. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie całości zamówienia 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 3. Zdolności technicznej lub zawodowej a) doświadczenie Wykonawcy: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) – w tym okresie, co najmniej: sprzedaż 3 autobusów do przewozu powyżej 20 osób z niepełnosprawnościami, o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) wraz z podaniem daty, miejsca wykonania, wartości umowy i podmiotów, na rzecz, których dostawa została wykonana z załączeniem dowodów określających czy dostawa została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy została wykonana i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – warunek spełni co najmniej jeden. Zamawiający żąda zgodnie z art. 100 ustawy Pzp ., na mocy art. 4 ust 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2240 z późn. zm.) w przypadku zlecenia lub powierzenia, na podstawie umowy realizacji zadań publicznych finansowanych z udziałem środków publicznych lub udzielania zamówień publicznych podmiotom innym niż podmioty publiczne . Podmiot publicznych jest zobowiązany do określenia w treści umowy warunków służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie tych zadań publicznych lu b zamówień publicznych z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 przywołanej ustawy. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie całości zamówienia. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie (o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z postępowania. W przypadku, wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie (o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z postępowania. W przypadku, wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. Wykaz dostaw zgodnie z zapisami Rozdziału VII pkt 2 stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ. Kartę katalogową lub opis techniczny zaoferowanego pojazdu w języku polskim potwierdzające wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. W celu potwierdzenia przez wykonawcę, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe: ➢ kartę katalogową lub opis techniczny zaoferowanego pojazdu w języku polskim potwierdzające wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Pełnomocnictwo: ➢gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika , powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. ➢ w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do u stanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: → postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, → wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, → ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Wymagana forma: Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Oferta musi zawierać: 1. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy: a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. c) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
Wadium 4500.00
Osoba do kontaktu Starostwo Powiatowe, ul. ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600, Radom, woj. mazowieckie, państwo PL, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): www.spradom.finn.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia 60 dni
Miejsce i termin składania ofert STAROSTWO POWIATOWE W RADOMIU26-600 RADOMTADEUSZA MAZOWIECKIEGO 72024-09-05
Sposób składania ofert https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Godzina: 12:00

Komentarze