Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Poznań: Dostawa 15 fabrycznie nowych autobusów miejskich

przetargi
26.05.2022 12:58
0 Komentarzy
rzetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE W POZNANIU SP. Z O.O.60-244 POZNAŃGŁOGOWSKA 131/133Tel. 61 839 60 11Fax. 61 839 60 09E-mail [email protected] www.mpk.poznan.pl/
Województwo wielkopolskie
Powiat Poznań
Treść zamówienia Dostawa 15 fabrycznie nowych, niskopodłogowych, przyjaznych środowisku autobusów miejskich o napędzie elektrycznym zasilanych wodorem z prawem opcjiOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Dostawa 15 fabrycznie nowych, niskopodłogowych, przyjaznych środowisku autobusów miejskich o napędzie elektrycznym zasilanych wodorem z prawem opcji Numer referencyjny: AL.0140.08.2022Dostawa 15 fabrycznie nowych, niskopodłogowych, przyjaznych środowisku autobusów miejskich standardowych o napędzie elektrycznym zasilanych wodorem i długości w przedziale 11,5 – 12 m, z prawem opcji.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 15 fabrycznie nowych, niskopodłogowych, przyjaznych środowisku autobusów miejskich standardowych o napędzie elektrycznym zasilanych wodorem i długości w przedziale 11,5 – 12 m, z prawem opcji. 2. Za fabrycznie nowy autobus uznaje się pojazd wyprodukowany nie wcześniej niż 8 m-cy przed datą dostawy danej partii zamówienia i nieeksploatowany. 3. Oferowane autobusy muszą być jednej marki, identyczne pod względem konstrukcyjnym, parametrów technicznych oraz kompletacji i wyposażenia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załącznikach nr 4 – 7 do SWZ, jak również w Załączniku nr 8 stanowiącym Wzór Umowy. Na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę Załącznika nr 2 do SWZ (Formularz Ofertowy) oraz wypełnionych Załączników nr 4 – 8 do SWZ, zostaną przygotowane załączniki do umowy zawieranej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Zamawiający wymaga, aby w przedmiocie dostawy udział towarów lub oprogramowania wykorzystywanego w wyposażeniu sieci telekomunikacyjnych pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE, przekraczał 50%. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w tym zakresie w Formularzu Oferty. Zamawiający odrzuci ofertę, w której udział to-warów lub oprogramowania wykorzystywanego w wyposażeniu sieci telekomunikacyjnych pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE nie przekracza 50% (zgodnie z art. 393 ust. 1 ppkt. 4 ustawy Pzp).
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=mpkpoznan-pzp.logintrade.net_1652881756766
LINK do SIWZ http://mpkpoznan-pzp.logintrade.net/zapytania_email,85995,f88b99cf924270ddeea862344e16e9ce.html
CPV 34.14.49.10
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. NIE podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawach o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego – Zamawiający NIE określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, należy wraz z ofertą złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:2.1. oświadczenie złożone w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej jako „JEDZ”) aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca NIE podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Zamawiający żąda uzupełnienia również sekcji D, część II JEDZ);2.2. JEDZ dotyczący podmiotów trzecich, w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na ich zasoby – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; JEDZ powinien być sporządzony zgodnie z formularzem określonym w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia. Wzór oświadczenia JEDZ stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.2.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji NIEzbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.2.4. Jeżeli Wykonawca NIE złożył oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one NIEkompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że:2.4.1. oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub2.4.2. zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.3. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego we wskazanym przez NIEgo terminie NIE krótszym niż 10 dni, aktualne na dzień ich złożenia oświadczenia i dokumenty potwierdzające okoliczności wskazane w złożonym/złożonych JEDZ w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania, szczegółowo opisane w SWZ oraz sekcji VI.3. niniejszego ogłoszenia.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia.2. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:2.1. wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 10.000.000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych).3. W celu wykazania spełniania przez Wykonawców powyższych warunków udziału w postępowaniu, należy wraz z ofertą złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:3.1. oświadczenie złożone w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej jako „JEDZ”) aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca NIE podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Zamawiający żąda uzupełnienia również sekcji D, część II JEDZ);3.2. JEDZ dotyczący podmiotów trzecich, w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na ich zasoby – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; JEDZ powinien być sporządzony zgodnie z formularzem określonym w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 roku ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia. Wzór oświadczenia JEDZ stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego we wskazanym przez NIEgo terminie NIE krótszym niż 10 dni, aktualne na dzień ich złożenia niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające okoliczności wskazane w złożonym/złożonych JEDZ to jest:4.1. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, określoną powyżej;4.2. jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą dokumenty zawierające kwoty podane w innej walucie niż PLN, wówczas na potrzeby niniejszego postępowania Zamawiający dokona przeliczenia podanych kwot z waluty obcej na PLN według średniego kursu NBP obowiązującego w dacie publikacji ogłoszenia o zamówieniu;4.3. jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca NIE może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego powyżej, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, zapewniającej wykonanie zamówienia.2. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:2.1. wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dostawę/dostawy na łączną liczbę co najmniej 8 fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów o napędzie elektrycznym. Za dostawę autobusów o napędzie elektrycznym Zamawiający uznaje TAKże do-stawę autobusów elektrycznych zasilanych wodorem oraz trolejbusy. 3. W celu wykazania spełniania przez Wykonawców powyższych warunków udziału w postępowaniu, należy wraz z ofertą złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:3.1. oświadczenie złożone w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (dalej jako „JEDZ”) aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca NIE podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Zamawiający żąda uzupełnienia również sekcji D, część II JEDZ);3.2. JEDZ dotyczący podmiotów trzecich, w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na ich zasoby – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; JEDZ powinien być sporządzony zgodnie z formularzem określonym w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia. Wzór oświadczenia JEDZ stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego we wskazanym przez NIEgo terminie NIE krótszym niż 10 dni, aktualne na dzień ich złożenia niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające okoliczności wskazane w złożonym/złożonych JEDZ to jest:4.1. wykaz wykonanych dostaw, o których mowa powyżej, zgodny z formularzem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami tymi są:A) referencje;B) inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane;C) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca NIE jest w stanie uzyskać ww. dokumentówIII.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:1. Przystępujący do przetargu Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 900.000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100).2. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto wskazanej w ofercie. Zabezpieczenie musi być wniesione najpóźniej w dniu zawarcia umowy, ale przed jej podpisaniem.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Rozliczenia związane z wykonaniem umowy będą realizowane w złotych polskich, zgodnie z warunkami zapłaty określonymi w umowie.III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W TAKim przypadku żaden z Wykonawców NIE może podlegać wykluczeniu z postępowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, s.c.) powinni spełniać wspólnie warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu. Ponadto, tacy Wykonawcy, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający Pełnomocnika (pełnomocnictwo) winien być załączony do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe (tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Warunki realizacji umowy zostały określone w SWZ (załącznik nr 8 – Wzór umowy).2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na warunkach określonych w SWZ.
Wadium 900000.00
Osoba do kontaktu Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z o.o. 7770005132 ul.Głogowska 131/133 Poznań 60-244 Dorota Nowak +48 618396221 [email protected] +48 618396009 www.mpk.poznan.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Początek: 01/08/2023 Koniec: 15/12/2023
Miejsce i termin składania ofert MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE W POZNANIU SP. Z O.O.60-244 POZNAŃGŁOGOWSKA 131/1332022-05-30
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.mpk.poznan.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://mpkpoznan-pzp.logintrade.net Godzina: 23:59
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 28/08/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE

Komentarze