Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Poznań: Badanie i ocena standardów jakości w komunikacji miejskiej

przetargi
17.12.2021 12:50
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Usługi:      badanie opinii, ankiety
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO W POZNANIU60-770 POZNAŃJANA MATEJKI 59Tel. 61 646 33 44Fax. 61 834 61 47E-mail [email protected] ztm.poznan.pl/
Województwo wielkopolskie
Powiat Poznań
Treść zamówienia Badanie i ocena standardów jakości w komunikacji miejskiej w Poznaniu na liniach komunikacyjnych miejskich oraz na liniach komunikacyjnych realizowanych w ramach porozumień międzygminnychOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest badanie i ocena standardów jakości w komunikacji miejskiej w Poznaniu na liniach komunikacyjnych miejskich oraz na liniach komunikacyjnych realizowanych w ramach porozumień międzygminnych ZTM.EZ.3310.10.2021
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=ztm.poznan.pl_1638512762202
LINK do SIWZ http://www.ztm.poznan.pl/pl/o-ztm/zamowienia/zamowienia-publiczne-o-wartosci-powyzej-30-000/badanie-i-ocena-standardow-jakosci-w-komunikacji-miejskiej-w-poznaniu-na-liniach-komunikacyjnych-miejskich-oraz-na-liniach-komunikacyjnych-realizowanych-w-ramach-p
CPV 63.71.00.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Warunek zdolności technicznej lub zawodowej : Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że: – wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę, polegającą na badaniu jakości usług przewozowych dla co najmniej jednego Organizatora publicznego transportu zbiorowego lub Miasta w rozumieniu Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010 r. (tekst jednolity Dz. U z 2018 r. poz. 2016 z zm.), na kwotę co najmniej 100 000 zł brutto (sto tysięcy złotych brutto). – dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia– osoby te winny mieć kierunkowe wykształcenie z zakresu transportu lub wykształcenie wyższe techniczne; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wykaz usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ. b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. – wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO W POZNANIU, ul. Matejki 59, 60-770, Poznań, woj. wielkopolskie, państwo PL, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): https://www.ztm.poznan.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia do 2022-12-31
Miejsce i termin składania ofert 2021-12-10
Sposób składania ofert Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złozenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniportalu. Fukcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu w szczegółach danego postępowania. 2. Sposób złożenia oferty opisany został w "Instrukcji użytkownika" dostepne Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą do 2022-01-09
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 60zadeklarowanie przez wykonawcę wykonawcę wykonywania dodatkowych usług polegających na sporządzaniu i przesyłaniu do zamawiajacego dokumentacji fotograficznej z kontroli stanu taboru 28zadeklarowana przez wykonawcę liczba rekontroli w ciągu roku, w zakresie usunięcia w wyznaczonym terminie stwierdzonych nieprawidłowości, na przystankach autobusowych na terenie miast/gmin z którymi miasto poznań zawarło porozumienie międzygminne 12
Uwagi 2021/BZP 00296432/01UsługiBadanie i ocena standardów jakości w komunikacji miejskiej w Poznaniu na liniach komunikacyjnych miejskich oraz na liniach komunikacyjnych realizowanych w ramach porozumień międzygminnychSEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO W POZNANIU1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 3009735101.5) Adres zamawiającego1.5.1.) Ulica: Matejki 591.5.2.) Miejscowość: Poznań1.5.3.) Kod pocztowy: 60-7701.5.4.) Województwo: wielkopolskie1.5.5.) Kraj: Polska1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 – Miasto Poznań1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected].) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ztm.poznan.pl1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczneSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Badanie i ocena standardów jakości w komunikacji miejskiej w Poznaniu na liniach komunikacyjnych miejskich oraz na liniach komunikacyjnych realizowanych w ramach porozumień międzygminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a813d2e-4b89-11ec-8c2d-66c2f1230e9c2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 002964322.6.) Wersja ogłoszenia: 012.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-022.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001071/09/P2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:1.3.1 Badanie i ocena standardów jakości w komunikacji miejskiej w Poznaniu na liniach komunikacyjnych miejskich oraz na liniach komunikacyjnych realizowanych w ramach porozumień międzygminnych2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawnąZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawySEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a813d2e-4b89-11ec-8c2d-66c2f1230e9c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej – email Zamawiającego:[email protected], a także nahttps://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz platformy ePUAP : /ZTMPoznan/SkrytkaESP.2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać dostęp do konta na ePUAP. Wykonawca posiadający dostęp do konta na ePUAP ma możliwość skorzystania z następujących formularzy: „Złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub na adres email: [email protected]. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (niedotyczy składania ofert). 6.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej,email: [email protected] Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę jako załączniki wiadomości email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U z 2020 r. poz. 2452)orazrozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy(Dz.U. z 2020 r. poz. 2415). 6.3 Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty przesyłanych danych :pdf, doc, docx, xls, xlsx lub inne zgodnie z katalogiemformatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.Zalecamy stosowanie formatu pdf.3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:polski3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Od 25 maja 2018 roku w Polsce obowiązuje Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych dalej nazywane RODO. W związku z powyższymprzedstawiamy informację dotyczącą ochrony i przetwarzania Państwa danych osobowych w Zarządzie Transportu Miejskiego w Poznaniu.Administratorem Państwa danych osobowych jest Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu (ZTM) z siedzibą przy ulicy Matejki 59, 60-770 Poznań.We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą się Państwokontaktować z Inspektorem Ochrony Danych. Kontakt:[email protected]ństwa dane osobowe sąnam potrzebne, by zrealizować umowę jaką Państwo zawierają z ZTM (podstawa prawnaprzetwarzania : art. 6 ust 1 lit. b RODO), przede wszystkim dla:- wyboru kontrahenta w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i będą przechowywane przez okres co najmniej 4 lat od zakończenia postępowania,- realizacji umowy z kontrahentem i będą przechowywane przezokres minimum 6 lat od daty zakończenia umowy ze względu na wymagania przepisów prawa podatkowego a jeśli umowa zostaje zawarta z finansowaniem z funduszy EU bądź okres gwarancji jest dłuższy, okres ten może ulec wydłużeniu,- zapewnienia bezpieczeństwa informacji i będą przetwarzaneprzez okres 5 lat po zakończeniu umowy.Państwa dane są przekazane Urzędowi Miasta Poznania i jego jednostkom organizacyjnym, Radzie Miasta Poznania, Krajowej Izbie Odwoławczej, dostawcy systemów IT, firmom doradczym i konsultingowym, kancelarii prawnej i windykacyjnej, firmierealizującej usługę niszczenia dokumentów. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione uprawnionym podmiotom, takim jak Sąd, Prokuratura, Policja itd., na ich uzasadniony wniosekPosiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich: sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów o ochronie danychosobowych.ZTM nie przesyła Państwa danych osobowych do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Państwa dane osobowe nie są wykorzystywane do profilowania.Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do udziału w postępowaniu o udzielenia zamówieniaSEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie4.1.2.) Numer referencyjny: ZTM.EZ.3310.10.20214.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest badanie i ocena standardów jakości w komunikacji miejskiej w Poznaniu na liniach komunikacyjnych miejskich oraz na liniach komunikacyjnych realizowanych w ramach porozumień międzygminnych4.2.6.) Główny kod CPV: 63710000-9 – Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-314.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie4.3.) Kryteria oceny ofert4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościoweKryterium 14.3.5.) Nazwa kryterium: Cena4.3.6.) Waga: 60Kryterium 24.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Zadeklarowanie przez Wykonawcę Wykonawcę wykonywania dodatkowych usług polegających na sporządzaniu i przesyłaniu do Zamawiajacego dokumentacji fotograficznej z kontroli stanu taboru4.3.6.) Waga: 28Kryterium 34.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Zadeklarowana przez Wykonawcę liczba rekontroli w ciągu roku, w zakresie usunięcia w wyznaczonym terminie stwierdzonych nieprawidłowości, na przystankach autobusowych na terenie miast/gmin z którymi miasto Poznań zawarło porozumienie międzygminne4.3.6.) Waga: 124.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: NieSEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:Art. 109 ust. 1 pkt 1Art. 109 ust. 1 pkt 45.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Warunek zdolności technicznej lub zawodowej :Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że:- wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę, polegającą na badaniu jakości usług przewozowych dla co najmniej jednego Organizatora publicznego transportu zbiorowego lub Miasta w rozumieniu Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010 r. (tekst jednolity Dz. U z 2018 r. poz. 2016 z zm.), na kwotę co najmniej 100 000 zł brutto (sto tysięcy złotych brutto).- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia– osoby te winny mieć kierunkowe wykształcenie z zakresu transportu lub wykształcenie wyższe techniczne;5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnymcharakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3miesięcy – wykaz usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ.b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. – wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: NieSEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie doudziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: NieSEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 nowej ustawy Pzp dopuści zmianę umowy w następujących przypadkach:1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizacjęprzedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT)2) wprowadzania nowych standardów przewozów, w przypadku zmian organizacyjnych,3) zmiany w zakresie i formie przedmiotu Umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takichzmian jest skutkiem zmiany obowiązujących przepisów porządkowych i przepisów prawa,4) zmian stron umowy, wynikających ze zmiany stanu faktycznego lub prawnego (następstwoprawne)5) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotuświadczenia,6) zmiany przedziałów godzinowych kontroli przystanków lub dworców,7) zmiany w wykazie przystanków nie powodujące zmian w ilości kontrolowanych przystanków,8) zmiany określonych w art. 455 ust. 2 nowej ustawy Pzp7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: NieSEKCJA VIII – PROCEDURA8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 10:008.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złozenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniportalu. Fukcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu w szczegółach danego postępowania. 2. Sposób złożenia oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika” dostepnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 12:008.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-09SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE Zamawiający wymaga aby co najmniej jedna osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia była zatrudniona na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.)Numer informacji: 2021-BZP-00296432-01
Data dodania 2021-12-03

Komentarze