Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Płońsk: Zakup autobusu szkolnego

przetargi
20.06.2024 18:31
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora GMINA PŁOŃSK09-100 Płońskul. Pułtuska 39Tel. 23 662 56 35Fax. 23 662 24 26E-mail [email protected] bip.gminaplonsk.eu
Województwo mazowieckie
Powiat Płońsk
Treść zamówienia Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę PłońskOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 8 do SWZ – Opis cech technicznych – minimalne wymagania techniczne i użytkowe.1. Wykonawca wykona przedmiotowe zadanie z najwyższą starannością, zgodnie z Umową, SWZ oraz z zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do realizacji przedmiotu Umowy.2. Przedmiotem Umowy jest nowy środek transportu w rozumieniu ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2022 poz. 931) – autobus szkolny na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk.3. Wykonawca oświadcza, że autobus odpowiada wszelkim normom bezpieczeństwa oraz wymaganiom technicznym przewidzianym w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, dopuszczających go do użytkowania, posiada niezbędne atesty/homologacje, jest dopuszczony do obrotu i do używania na drogach publicznych zgodnie z ustawą z dn. 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zmianami) oraz wszelkimi innymi przepisami w zakresie dopuszczenia autobusu szkolnego.4. Autobus będzie sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, wolny do wad prawnych i fizycznych, w stosunku do którego nie toczy się żadne postępowanie, nie jest przedmiotem jakiegokolwiek zabezpieczenia, w szczególności zastawu; jest sprawny i gotowy do natychmiastowego użycia.5. Zamawiający, wymaga, aby w przedmiocie dostawy udział produktów pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw, z którymi Wspólnota Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE przekraczał 50%.6. Autobus musi posiadać komplet dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej umożliwiającej jego rejestrację na terenie RP, tj. m.in.:- świadectwo zgodności WE lub świadectwo zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe;- potwierdzenie opłaty akcyzy, jeżeli pojazd wyprodukowano w Unii Europejskiej (jeśli dotyczy);- dokumenty potwierdzające odprawę celną lub informację o numerze, miejscu i dacie odprawy celnej (jeśli dotyczy);- gwarancję;- dwa komplety kluczyków;- instrukcję obsługi w języku polskim w formie papierowej lub w wersji elektronicznej (pdf lub doc).7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć autobus, na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.8. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić szkolenie dla wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się w miejscu dostarczenia autobusu w terminie końcowego odbioru.9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia autobusu, wynikłe w trakcie dostawy do Zamawiającego.10. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami wykonywania Przedmiotu Umowy i uwzględnił je w ofercie.11. Czynności związane z rejestracją samochodu przeprowadzi na własny koszt Zamawiający, po otrzymaniu od Wykonawcy wszelkich niezbędnych dokumentów. Gdyby jednak na podstawie otrzymanych od Wykonawcy dokumentów, odmówiono rejestracji i dopuszczenia samochodu do ruchu, całość kosztów związanych z dostosowaniem samochodu do polskich norm i wymagań zgodnych z polskimi przepisami homologacyjnymi, przepisami homologacyjnymi Unii Europejskiej i ustawą Prawo o ruchu drogowym obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej poniesie Wykonawca.Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia : nazwy własne, marki urządzeń lub wyroby nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych urządzeń pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych co najmniej identycznych z parametrami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.Jeżeli dokumentacja postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty konkretnego Wykonawcy, w tym w szczególności podane zostały – nazwa własna urządzenia, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe, określające standardy, wygląd oraz wymagania techniczne. Wszelkie urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia, aby spełnićwymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Tak zastosowane zapisy mogą być tylko w sytuacjach, gdy Zamawiający nie był w stanie opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń – w tych wypadkach należy zawsze przyjąć sformułowanie – ” lub równoważny”.Zastosowane przez Wykonawcę produkty, muszą być co najmniej:- o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki ( wyroby) ,- o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji postępowania,- spełniać: te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości,- posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, deklaracje zgodności).Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że proponowane urządzenie jest równoważne, przedstawiając np. wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność.W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki:- wszystkie urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego.- na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamienne obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż zakładane przez Zamawiającego.
Wynik przetargu SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowySEKCJA VI OFERTY6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:16.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:06.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:06.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:16.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:06.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:06.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:1217085,00 PLN6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:1217085,00 PLN6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:1217085,00 PLN6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:Nie6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:NieSEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:Nie7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:Średni przedsiębiorca7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:ABP BUS & COACH Sp. z o. o. Sp. k.7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:2217971907.3.3) Ulica:ul. Józefa Piłsudskiego 18,7.3.4) Miejscowość:Słupsk7.3.5) Kod pocztowy:76-2007.3.6.) Województwo:pomorskie7.3.7.) Kraj:Polska7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:NieSEKCJA VIII UMOWA8.1.) Data zawarcia umowy:2024-06-108.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:1217085 PLN8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:6 miesiące
LINK do SWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dc8955-8d65-c172-1a46-300001ab8673
CPV 34.12.10.00
Osoba do kontaktu GMINA PŁOŃSK ul. Pułtuska 39 09-100 Płońsk tel: 23 662 56 35 fax: 23 662 24 26 email: [email protected] www: https://bip.gminaplonsk.eu
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Data dodania 2024-06-11

Komentarze