Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP PLK poszukują inżyniera dla odcinka Sochaczew – Swarzędz

przetargi
11.01.2016 10:49
0 Komentarzy

PKP Polski Linie Kolejowe poszukują wykonawcy nadzoru orazpełnienia funkcji Inżyniera w ramach projektu ?Prace na linii kolejowej E 20 naodcinku Warszawa ? Poznań ? pozostałe roboty, odcinek Sochaczew-Swarzędz?,realizowanego w ramach unijnego instrumentu finansowego Connecting EuropeFacility (CEF), w ramach 3 kontraktów:
Kontrakt nr 1: Wykonanie robótbudowlanych w obszarze LCS Łowicz ? odcinek Sochaczew ? Żychlin i Placencja ?Łowicz ? Główny
Przebudowa układów torowychwraz z infrastrukturą towarzyszącą na linii E20 na odcinku Warszawa ? Poznań,odcinek Sochaczew ? Swarzędz realizowane w formule ?buduj? (czerwony FIDIC)obejmujący branże: torów i podtorza, architektury, obiektów budowlanych, dróg,sieci trakcyjnej, elementów zasilania trakcji, elementów elektroenergetykinietrakcyjnej, obiektów inżynieryjnych, inżynierii ruchu, srk, telekomunikacji,przejazdów drogowo-kolejowych, ochrony środowiska
LCS Łowicz (km 60,500 do km109,000 linii nr 3 oraz od km 17,000 do km 22,000 linii nr 11)
Kontrakt nr 1 obejmuje wszczególności wykonanie następujących elementów:
a) nawierzchnia i podtorze,
b) urządzenia sterowaniaruchem kolejowym (srk),
c) urządzenia i systemytelekomunikacyjne,
d) sieć trakcyjna wraz zukładami zasilania
e) urządzenia i układyelektroenergetyki do 1 kV,
f) elektroenergetyka nietrakcyjnapowyżej 1 kV w tym linie potrzeb nietrakcyjnych
g) obiekty inżynieryjne,
h) perony i obiektykubaturowe,
i) przejścia i przejazdy,
j) DSAT,
k) usunięcie kolizji,
l) budowę nowych skrzyżowańdwupoziomowych,
realizacji robót polegającychna budowie i przebudowie infrastruktury
drogowej w niezbędnym zakresieoraz budowie obiektów służących ochronie środowiska.
Kontrakt nr 2: Wykonanie robótbudowlanych w obszarze LCS Kutno ? odcinek Żychlin ? Barłogi
Przebudowa układów torowychwraz z infrastrukturą towarzyszącą na linii E20 na odcinku Warszawa-Poznań,odcinek Sochaczew-Swarzędz realizowane w formule ?buduj? (czerwony FIDIC)obejmujący branże: torów i podtorza, architektury, obiektów budowlanych, dróg,sieci trakcyjnej, elementów zasilania trakcji, elementów elektroenergetykinietrakcyjnej, obiektów inżynieryjnych, inżynierii ruchu, srk, telekomunikacji,przejazdów drogowo-kolejowych, ochrony środowiska
LCS Kutno (km 109,000 do km172,000 linii nr 3)
Kontrakt nr 2 obejmuje wszczególności wykonanie następujących elementów:
a) nawierzchnia i podtorze,
b) urządzenia sterowaniaruchem kolejowym (srk),
c) urządzenia i systemytelekomunikacyjne,
d) sieć trakcyjna wraz zukładami zasilania
e) urządzenia i układyelektroenergetyki do 1 kV,
f) elektroenergetyka nietrakcyjnapowyżej 1 kV w tym linie potrzeb nietrakcyjnych
g) obiekty inżynieryjne,
h) perony i obiektykubaturowe,
i) przejścia i przejazdy,
j) DSAT,
k) usunięcie kolizji,
l) budowę nowych skrzyżowańdwupoziomowych,
realizacji robót polegającychna budowie i przebudowie infrastruktury
drogowej w niezbędnym zakresieoraz budowie obiektów służących ochronie środowiska.
Kontrakt nr 3: Wykonanie robótbudowlanych w obszarze LCS Konin ? odcinek Barłogi ? Swarzędz
Przebudowa układów torowychwraz z infrastrukturą towarzyszącą na linii E20 na odcinku Warszawa-Poznań,odcinek Sochaczew-Swarzędz realizowane w formule ?buduj? (czerwony FIDIC)obejmujący branże: torów i podtorza, architektury, obiektów budowlanych, dróg,sieci trakcyjnej, elementów zasilania trakcji, elementów elektroenergetykinietrakcyjnej, obiektów inżynieryjnych, inżynierii ruchu, srk, telekomunikacji,przejazdów drogowo-kolejowych, ochrony środowiska
LCS Konin ( km 172,000 do km290,000 linii nr 3)
Kontrakt nr 3 obejmuje wszczególności wykonanie następujących elementów:
a) nawierzchnia i podtorze,
b) urządzenia sterowaniaruchem kolejowym (srk),
c) urządzenia i systemytelekomunikacyjne,
d) sieć trakcyjna wraz zukładami zasilania
e) urządzenia i układyelektroenergetyki do 1 kV,
f) elektroenergetykanietrakcyjna powyżej 1 kV w tym linie potrzeb nietrakcyjnych
g) obiekty inżynieryjne,
h) perony i obiektykubaturowe,
i) przejścia i przejazdy,
j) DSAT,
k) usunięcie kolizji,
realizacji robót polegającychna budowie i przebudowie infrastruktury
drogowej w niezbędnym zakresieoraz budowie obiektów służących ochronie środowiska.
Usługa będzie realizowana dlakażdego Kontraktu w 3 Etapach:
1) Etap 1 ? wsparcia wprowadzeniu postępowania przetargowego i wyboru Wykonawcy Robót ? Etaprealizowany będzie od dnia wyznaczonego Poleceniem Zamawiającego, wydanego niepóźniej niż 30 dni od zawarcia Umowy określającego termin rozpoczęciarealizacji Etapu nie później niż w terminie 90 dni od jej zawarcia do dniazawarcia umowy,
2) Etap 2 ? realizacji Robót ?realizowany będzie od dnia wskazanego w wydanym przez Zamawiającego poleceniurozpoczęcia Usługi dla Etapu 2, wydanego nie później niż 14 dni od zawarciaUmowy na roboty budowlane, określającego termin rozpoczęcia realizacji Etapunie później niż w terminie 30 dni od jej zawarcia do zakończenia wykonywaniaRobót, (wystawienia Świadectwa Przejęcia),
3) Etap 3 ? dotyczący okresugwarancji i zgłaszania wad, realizowany od zakończenia wykonywania Robót (oddnia następnego po wystawieniu Świadectwa Przejęcia) przez okres 24 miesięcy, zzastrzeżeniem, iż czas ten może ulec wydłużeniu w przypadku zastosowania prawaopcji.

Oferty można składać do 22lutego 2016 roku.

Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie zuwzględnieniem kryteriów:

1. Cena brutto ? 80%,

2. Nadzór nad wykonaniem Zadańdodatkowych ? 10%,

3. Wykonanie badań na rzeczZamawiającego ? 10%.


Komentarze