Powiat |
Piotrków Trybunalski |
Treść zamówienia |
ZAKUP I DOSTAWA SZEŚCIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH SPALINOWYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBSŁUOryginalna treść ogłoszenia |
Opis zamówienia |
ZAKUP I DOSTAWA SZEŚCIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH SPALINOWYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBSŁU Numer referencyjny: ZP.3310/32/2021SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY W ROZDZIALE IV SWZZAKUP I DOSTAWA SZEŚCIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH SPALINOWYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBSŁUGI I NAPRAWY POJAZDU. Uwaga ! – SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY W ROZDZIALE IV SWZ ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ, O KTÓRYCH MOWA W ART. 214 UST. 1 PKT 8 USTAWY PZP. |
Specyfikacja |
https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=miniportal.uzp.gov.pl_1639994166810 |
LINK do SIWZ |
http://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4e4822dd-7b0a-43c7-a211-d46851979b09 |
CPV |
34.12.11.00, 34.12.14.00 |
Wymagania |
III.1) Warunki udziałuIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć:- Informację Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym 3 miesiące przed jej złożeniem, na kwotę NIE mniejsza niż 3.500.000,00 zł.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć:- Informację Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym 3 miesiące przed jej złożeniem, na kwotę NIE mniejsza niż 3.500.000,00 zł.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli: a) w zakresie doświadczeniaWykonawca zobowiązany jest posiadać/dysponować w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie doświadczeniem polegającym na wykonaniu/wykonywaniu co najmniej 1 (jednej) dostawy obejmującej co najmniej 3 (słownie: trzy) sztuki fabrycznie nowych niskopodłogowych, spalinowych autobusów miejskich, o długości co najmniej 11m.Na potwierdzenie należy złożyć jednolity dokument zgodnie z wzorem – Formularz 3.0. do SWZb) w zakresie zdolności technicznej: NIE dotyczyc) w zakresie osób: NIE dotyczyMinimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć:- Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – (Formularz 4.1. do SWZ);III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:OKREŚLONO W PROJEKCIE UMOWY STANOWIĄCYM ROZDZIAŁ V SWZ. |
Wadium |
160000.00 |
Osoba do kontaktu |
MIASTO PIOTRKÓW TRYBUNALSKI – ZARZĄD DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA UL. KASZTANOWA 31 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI 97-300 Anna Januszczak-Deredas, Anna Przybyła +48 447339257 [email protected] +48 447339252 http://miniportal.uzp.gov.pl |
Wymagany termin realizacji zamówienia |
Okres w miesiącach: 9 |
Miejsce i termin składania ofert |
2022-01-20 |
Sposób składania ofert |
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://miniportal.uzp.gov.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: http://miniportal.uzp.gov.pl Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji |
|
Termin związania ofertą |
Oferta musi zachować ważność do: 19/04/2022 |
Składanie ofert wariantowych/częściowych |
oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE |
Uwagi |
2021/S 245-643862Ogłoszenie o zamówieniuDostawyPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: MIASTO PIOTRKÓW TRYBUNALSKI – ZARZĄD DRÓG I UTRZYMANIA MIASTAAdres pocztowy: UL. KASZTANOWA 31Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKIKod NUTS:PL713 PiotrkowskiKod pocztowy: 97-300Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Anna Januszczak-Deredas, Anna PrzybyłaE-mail:[email protected].: +48 447339257Faks: +48 447339252Adresy internetowe:Główny adres:http://miniportal.uzp.gov.plI.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:http://miniportal.uzp.gov.plWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:http://miniportal.uzp.gov.plOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejI.4) Rodzaj instytucji zamawiającejOrgan władzy regionalnej lub lokalnejI.5) Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczneSekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:ZAKUP I DOSTAWA SZEŚCIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH SPALINOWYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBSŁUNumer referencyjny: ZP.3310/32/2021II.1.2) Główny kod CPV34121100 Autobusy transportu publicznegoII.1.3) Rodzaj zamówieniaDostawyII.1.4) Krótki opis:SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY W ROZDZIALE IV SWZII.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: NIEII.2) OpisII.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV34121400 Autobusy niskopodłogoweII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL713 PiotrkowskiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:Piotrków TrybunalskiII.2.4) Opis zamówienia:ZAKUP I DOSTAWA SZEŚCIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH SPALINOWYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBSŁUGI I NAPRAWY POJAZDU.Uwaga ! – SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY W ROZDZIALE IV SWZ ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ, O KTÓRYCH MOWA W ART. 214 UST. 1 PKT 8 USTAWY PZP.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaCena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówieniaII.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 9Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznychOferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektronicznyII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkoweKRYTERIA OCENY OFERT:- CENA – 60%- OKRES GWARANCJI CAŁOPOJAZDOWEJ – 15%- MOC SILNIKA – 25%PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW: na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy PZP – szczegółowe zapisy w tym zakresie zawarto w SWZ.Wymagane wadium w wysokości: 160.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.Zabezpieczenia należytego wykonania umowy – 5% ceny ofertowej brutto.Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć:- Informację Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym 3 miesiące przed jej złożeniem, na kwotę NIE mniejsza niż 3.500.000,00 zł.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć:- Informację Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym 3 miesiące przed jej złożeniem, na kwotę NIE mniejsza niż 3.500.000,00 zł.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:a) w zakresie doświadczeniaWykonawca zobowiązany jest posiadać/dysponować w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie doświadczeniem polegającym na wykonaniu/wykonywaniu co najmniej 1 (jednej) dostawy obejmującej co najmniej 3 (słownie: trzy) sztuki fabrycznie nowych niskopodłogowych, spalinowych autobusów miejskich, o długości co najmniej 11m.Na potwierdzenie należy złożyć jednolity dokument zgodnie z wzorem – Formularz 3.0. do SWZb) w zakresie zdolności technicznej: NIE dotyczyc) w zakresie osób: NIE dotyczyMinimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć:- Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – (Formularz 4.1. do SWZ);III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:OKREŚLONO W PROJEKCIE UMOWY STANOWIĄCYM ROZDZIAŁ V SWZ.Sekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIEIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 20/01/2022Czas lokalny: 10:00IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 19/04/2022IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 20/01/2022Czas lokalny: 10:30Miejsce:Zarząd Dróg i Utrzymania Miastaul. Kasztanowa 31 pok. nr 497-300 Piotrków TrybunalskiInformacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:Komisja przetargowa powołana do przeprowadzenia procedury udzielenia niniejszego zamówienia publicznego. Otwarcie ofert jest NIEjawne.Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznychAkceptowane będą faktury elektroniczneStosowane będą płatności elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe:VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587801Adres internetowy:http://www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:Terminy składania odwołań:1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli informacja została przesłana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów wnosi się w 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 1. i 2. wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.4. Jeżeli Zamawiający NIE przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty odwołanie wnosi się w terminie:1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający NIE opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Departament Odwołań Urzędu Zamówień PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587801Adres internetowy:http://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:14/12/2021×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S2452021Następna aktualizacja:20/12/2021Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TEDZaloguj sięlubZarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychGrupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym KrólestwemCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UEESPDEuropean Single Procurement Document |
Data dodania |
2021-12-20 |
Komentarze