Treść zamówienia |
ZAKUP I DOSTAWA SIEDMIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH ELEKTRYCZNYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBSOryginalna treść ogłoszenia |
Opis zamówienia |
ZAKUP I DOSTAWA SIEDMIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH ELEKTRYCZNYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBS Numer referencyjny: ZP.3310/31/2021SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY W ROZDZIALE IV SWZZAKUP I DOSTAWA SIEDMIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH ELEKTRYCZNYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBSŁUGI I NAPRAWY POJAZDU Uwaga ! – SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY W ROZDZIALE IV SWZ ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ, O KTÓRYCH MOWA W ART. 214 UST. 1 PKT 8 USTAWY PZP w związku z art. 305 pkt 1) ustawy PZP |
Specyfikacja |
https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=miniportal.uzp.gov.pl_1639577585108 |
LINK do SIWZ |
http://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1faf33d6-80a6-4400-8422-274bf46edcf1 |
CPV |
34.12.11.00, 34.12.14.00, 34.14.49.10 |
Wymagania |
III.1) Warunki udziałuIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć:- Informacja Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym 3 miesiące przed jej złożeniem, na kwotę NIE mniejsza niż 10.000.000,00 zł.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć:- Informację Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym 3 miesiące przed jej złożeniem, na kwotę NIE mniejsza niż 10.000.000,00 zł.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli: a) w zakresie doświadczeniaWykonawca zobowiązany jest posiadać/dysponować w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie doświadczeniem polegającym na wykonaniu/wykonywaniu co najmniej 1 (jednej) dostawy obejmującej co najmniej 4 (słownie: cztery) sztuki fabrycznie nowych autobusów miejskich, o długości co najmniej 11m, niskopodłogowych, zasilanych energią elektryczną gromadzoną w magazynach energii elektrycznej autobusu lub których układ napędowy wspomagany jest silnikiem elektrycznym.Na potwierdzenie należy złożyć jednolity dokument zgodnie z wzorem – Formularz 3.0. do SWZb) w zakresie zdolności technicznej: NIE dotyczyc) w zakresie osób: NIE dotyczyMinimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć:- Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – (Formularz 4.1. do SWZ);III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:OKREŚLONO W PROJEKCIE UMOWY STANOWIĄCYM ROZDZIAŁ V SWZ. |
Wadium |
440000.00 |
Osoba do kontaktu |
MIASTO PIOTRKÓW TRYBUNALSKI – ZARZĄD DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA UL. KASZTANOWA 31 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI 97-300 Anna Januszczak-Deredas, Anna Przybyła +48 447339257 [email protected] +48 447339252 http://miniportal.uzp.gov.pl |
Wymagany termin realizacji zamówienia |
Okres w miesiącach: 18 |
Miejsce i termin składania ofert |
2022-01-18 |
Sposób składania ofert |
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://miniportal.uzp.gov.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: http://miniportal.uzp.gov.pl Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji |
|
Termin związania ofertą |
Oferta musi zachować ważność do: 17/04/2022 |
Składanie ofert wariantowych/częściowych |
oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE |
Uwagi |
2021/S 243-639957Ogłoszenie o zamówieniuDostawyPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: MIASTO PIOTRKÓW TRYBUNALSKI – ZARZĄD DRÓG I UTRZYMANIA MIASTAAdres pocztowy: UL. KASZTANOWA 31Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKIKod NUTS:PL713 PiotrkowskiKod pocztowy: 97-300Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Anna Januszczak-Deredas, Anna PrzybyłaE-mail:[email protected].: +48 447339257Faks: +48 447339252Adresy internetowe:Główny adres:http://miniportal.uzp.gov.plI.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:http://miniportal.uzp.gov.plWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:http://miniportal.uzp.gov.plOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejI.4) Rodzaj instytucji zamawiającejOrgan władzy regionalnej lub lokalnejI.5) Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczneSekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:ZAKUP I DOSTAWA SIEDMIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH ELEKTRYCZNYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBSNumer referencyjny: ZP.3310/31/2021II.1.2) Główny kod CPV34121100 Autobusy transportu publicznegoII.1.3) Rodzaj zamówieniaDostawyII.1.4) Krótki opis:SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY W ROZDZIALE IV SWZII.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: NIEII.2) OpisII.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV34121400 Autobusy niskopodłogowe34144910 Autobusy elektryczneII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL713 PiotrkowskiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:Piotrków TrybunalskiII.2.4) Opis zamówienia:ZAKUP I DOSTAWA SIEDMIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH ELEKTRYCZNYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBSŁUGI I NAPRAWY POJAZDUUwaga ! – SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY W ROZDZIALE IV SWZZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ, O KTÓRYCH MOWA W ART. 214 UST. 1 PKT 8 USTAWY PZP w związku z art. 305 pkt 1) ustawy PZPII.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaCena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówieniaII.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 18Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznychOferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektronicznyII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkowePRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW: na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy PZP – szczegółowe zapisy w tym zakresie zawarto w SWZ.Wymagane WADIUM w wysokości: 440.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.ZNWU – 5% zaoferowanej ceny ofertowej brutto podanej w ofercie.Zamawiający żąda przedstawienia PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH.Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniuw zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć:- Informacja Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym 3 miesiące przed jej złożeniem, na kwotę NIE mniejsza niż 10.000.000,00 zł.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć:- Informację Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym 3 miesiące przed jej złożeniem, na kwotę NIE mniejsza niż 10.000.000,00 zł.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:a) w zakresie doświadczeniaWykonawca zobowiązany jest posiadać/dysponować w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie doświadczeniem polegającym na wykonaniu/wykonywaniu co najmniej 1 (jednej) dostawy obejmującej co najmniej 4 (słownie: cztery) sztuki fabrycznie nowych autobusów miejskich, o długości co najmniej 11m, niskopodłogowych, zasilanych energią elektryczną gromadzoną w magazynach energii elektrycznej autobusu lub których układ napędowy wspomagany jest silnikiem elektrycznym.Na potwierdzenie należy złożyć jednolity dokument zgodnie z wzorem – Formularz 3.0. do SWZb) w zakresie zdolności technicznej: NIE dotyczyc) w zakresie osób: NIE dotyczyMinimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć:- Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – (Formularz 4.1. do SWZ);III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:OKREŚLONO W PROJEKCIE UMOWY STANOWIĄCYM ROZDZIAŁ V SWZ.Sekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIEIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 18/01/2022Czas lokalny: 10:00IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 17/04/2022IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 18/01/2022Czas lokalny: 10:30Miejsce:ZARZĄD DRÓG I UTRZYMANIA MIASTAUL. KASZTANOWA 31 POK. NR 497-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKIInformacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:Komisja przetargowa powołana do przeprowadzenia procedury udzielenia niniejszego zamówienia publicznego.Otwarcie ofert jest NIEjawneSekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznychAkceptowane będą faktury elektroniczneStosowane będą płatności elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe:ZMIANY DO UMOWY ZOSTAŁY OKREŚLONE W PROJEKCIE UMOWY ZAWARTYM W ROZDZIALE V DO SWZ.INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:miniPortalu:https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAPu:https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty elektronicznej:[email protected]. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.Klucz publiczny NIEzbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu.W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.RODO:KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z RODO SPEŁNIAJĄCA OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WOBEC WYKONAWCY ZWIĄZANY Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO została zawarta w Rozdziale VI do SWZ.VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587801Adres internetowy:http://www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:Terminy składania odwołań:1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli informacja została przesłana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów wnosi się w 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 1. i 2. wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.4. Jeżeli Zamawiający NIE przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty odwołanie wnosi się w terminie:1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający NIE opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Departament Odwołań Urzędu Zamówień PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587801Adres internetowy:http://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:10/12/2021×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S2432021Następna aktualizacja:16/12/2021Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TEDZaloguj sięlubZarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychGrupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym KrólestwemCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UEESPDEuropean Single Procurement Document |
Data dodania |
2021-12-15 |
Komentarze