Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Piła: Rozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej o tablice zmiennej treści

przetargi
11.06.2024 13:54
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Komputery:      oprogramowanieReklama, marketing:      bilbordy ,banery, kasetony, plakaty, tablice reklamowe
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora Gmina Piła64-920 Piłapl. Staszica 10E-mail [email protected] www.pila.pl
Województwo wielkopolskie
Powiat Piła
Treść zamówienia Rozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej o tablice zmiennej treści z zasileniem energetycznym.Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Na przedmiot zamówienia składają się :a) Dostawa, montaż i rozruch 10 wielowierszowych dwustronnych elektronicznych tablic informacyjnych na przystankach wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych obejmujących dokończenie budowy przyłączy elektroenergetycznych, wykonanie konstrukcji wsporczych oraz roboty rozbiórkowe, ziemne i odtworzeniowe. Zestawienie lokalizacji tablic zawiera załącznik nr 14 do SWZ.Część robót budowlanych obejmujących wykonanie przyłączy elektroenergetycznych oraz roboty rozbiórkowe, ziemne i odtworzeniowe została rozpoczęta przez poprzedniego Wykonawcę, jednak zostały one przerwane po odstąpieniu od umowy. Szczegóły zostały zawarte ust. 3. Dokończenie tych robót wchodzi w skład niniejszego zamówienia.b) Integracja tablic z istniejącym Systemem Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, wdrożonym w 2022 r. przez firmę PIXEL Sp. z o.o.c) Wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i rozruchów.d) Szkolenia personelu w zakresie prawidłowej obsługi tablic, zgodnie z załączonym Projektem Wykonawczym Tablic Przystankowych Informacji Pasażerskiej.
Wynik przetargu Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 04/06/2024Ogłoszenie o wyniku postępowaniaDostawyRozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej o tablice zmiennej treści z zasileniem energetycznym.SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego:Gmina Piła1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny:REGON 5707911641.5) Adres zamawiającego1.5.1.) Ulica:pl. Staszica 101.5.2.) Miejscowość:Piła1.5.3.) Kod pocztowy:64-9201.5.4.) Województwo:wielkopolskie1.5.5.) Kraj:Polska1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3:PL411 – Pilski1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:[email protected].) Adres strony internetowej zamawiającego:www.pila.pl1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/159199/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego:Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego:Ogólne usługi publiczneSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług:Nie2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Rozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej o tablice zmiennej treści z zasileniem energetycznym.2.4.) Identyfikator postępowania:ocds-148610-5c0b18c8-141e-11ef-9381-e6cc5d6d04e52.5.) Numer ogłoszenia:2024/BZP 003495122.6.) Wersja ogłoszenia:012.7.) Data ogłoszenia:2024-06-042.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań:Tak2.9.) Numer planu postępowań w BZP:2024/BZP 00049455/09/P2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:1.2.1 Rozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej o tablice zmiennej treści z zasileniem energetycznym.2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:Nie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:Tak2.14.) Numer ogłoszenia:2024/BZP 00330164SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawnąZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawySEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.) Numer referencyjny:BZP.271.TP.20.20244.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania:Nie4.4.) Rodzaj zamówienia:Dostawy4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówieniaNa przedmiot zamówienia składają się :a) Dostawa, montaż i rozruch 10 wielowierszowych dwustronnych elektronicznych tablic informacyjnych na przystankach wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych obejmujących dokończenie budowy przyłączy elektroenergetycznych, wykonanie konstrukcji wsporczych oraz roboty rozbiórkowe, ziemne i odtworzeniowe. Zestawienie lokalizacji tablic zawiera załącznik nr 14 do SWZ.Część robót budowlanych obejmujących wykonanie przyłączy elektroenergetycznych oraz roboty rozbiórkowe, ziemne i odtworzeniowe została rozpoczęta przez poprzedniego Wykonawcę, jednak zostały one przerwane po odstąpieniu od umowy. Szczegóły zostały zawarte ust. 3. Dokończenie tych robót wchodzi w skład niniejszego zamówienia.b) Integracja tablic z istniejącym Systemem Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, wdrożonym w 2022 r. przez firmę PIXEL Sp. z o.o.c) Wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i rozruchów.d) Szkolenia personelu w zakresie prawidłowej obsługi tablic, zgodnie z załączonym Projektem Wykonawczym Tablic Przystankowych Informacji Pasażerskiej.4.5.3.) Główny kod CPV:48813100-1 – Elektroniczne tablice informacyjne4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:48813000-0 – System informacji ruchu pasażerskiego48813200-2 – System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne45314000-1 – Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnychSEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:art. 255 pkt 3 ustawy5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
LINK do SWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dc8466-a8a9-06a1-1a46-3000018a3550
CPV 45.31.00.00, 45.31.40.00, 48.81.30.00, 48.81.31.00, 48.81.32.00
Osoba do kontaktu Gmina Piła pl. Staszica 10 64-920 Piła email: [email protected] www: www.pila.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Data dodania 2024-06-05

Komentarze