Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Otwock: Zakup i odbiór dwóch autobusów miejskich

przetargi
13.03.2024 12:21
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora URZĄD GMINY OTWOCK05-400 OTWOCKARMII KRAJOWEJ 5E-mail [email protected] www.bip.otwock.pl
Województwo mazowieckie
Powiat Otwock
Treść zamówienia Zakup i odbiór dwóch autobusów miejskich przegubowych.Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup i odbiór dwóch autobusów miejskich przegubowych.3. Opis przedmiotu zamówienia:Zakup dwóch autobusów miejskich przegubowych. 1) Pojazdy muszą posiadać dokument dopuszczający do poruszania się i rejestracji pojazdu na terenie RP, komplet oryginalnej dokumentacji, w tym kartę pojazdu, instrukcje obsługi i konserwacji, książkę gwarancyjną, serwisową i wykaz autoryzowanych stacji obsługi.2) Pojazdy muszą spełniać warunki zawarte w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2022 poz. 988 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.).3) Pojazdy muszą mieć pozytywnie zatwierdzony przegląd techniczny oraz wymienione filtry, oleje i płyny eksploatacyjne niezbędne do bezpiecznego użytkowania pojazdu.4) Okres gwarancji na układ napędowy pojazdów, skrzynię biegów i silnik 45 dni od momentu odbioru .5) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisano poniżej:Lp. Wykaz parametrów technicznych pojazdu wymaganych przez Zamawiającego1. Rok produkcji i przebieg Od 2011 rok, przebieg nie wyższy niż 600 000 km2. Rodzaj silnika hybrydowy – połączenie różnych źródeł zasilania z napędem elektrycznym w układ hybrydowyMoc minimalna- 210 KM3. Liczba miejsc Minimalna liczba siedzących miejsc pasażerskich (wg dowodu rejestracyjnego bez miejsca kierowcy): min. 40Minimalna liczba wszystkich miejsc pasażerskich – (wg dowodurejestracyjnego, bez miejsca kierowcy): min. 120Liczba miejsc wyznaczonych na wózek inwalidzki: min.14. Całkowita długość pojazdu (mm) 17 500 ÷ 18 5005. Minimalna liczba drzwi 3 pary dwuskrzydłowe otwierane do środka6. Warunki dotyczące podłogi pojazdów autobus całkowicie niskopodłogowy – w tym:brak stopni pośrednich na podłodze w przejściu środkowym(tj. w przejściu na całej długości przedziału pasażerskiego),brak stopni w drzwiach,7. Układ hamulcowy hamulce tarczowe, ABS.8. Układ kierowniczy Przekładnia z wspomaganiem hydraulicznym.9. Serwis Serwis oddalony od siedziby Zamawiającego do 70 km10. Wymagania w zakresie ekologii Norma emisji spalin:Wszystkie pojazdy wykorzystywane w ramach świadczenia usługi muszą posiadać silniki spełniające wymogi normy minimum EURO V.11. Wymagania w zakresie komfortu Klimatyzacja i ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej zapewniające równomierną temperaturę przestrzeni pasażerskiej.12. Wyposażenie Fotel kierowcy z regulacją. Nagłośnienie wnętrza. Oświetlenie wewnętrzne LED. Gaśnica, apteczka (typ autobusowy), apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy umieszczone w oznaczonym, dostępnym miejscu. Młotki do wybijania szyb. Uchwyt i platforma przy drzwiach ułatwiający wsiadanie i wysiadanie osobom niepełnosprawnym. Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową. Wewnętrzna wysokość części pasażerskiej – min. 1900 mm. Liczba osi – 3. Fotele wewnętrzne sztywne bez rozsuwania na boki. Wyświetlacz informacyjny LED czołowy i boczny Brak w wyposażeniu kasowników i innych urządzeń systemu sprzedaży i kontroli biletów Przyciemniane szyby boczne WZP.271.07.2024
Specyfikacja https://otwock.ezamawiajacy.pl/pn/otwock/demand/notice/public/121998/details
CPV 34.12.11.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu nie podlegają wykluczeniu – z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu Gmina Otwock, ul. Armii Krajowej 5, 05-400, Otwock, woj. mazowieckie, państwo PL, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): www.bip.otwock.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia 7 dni
Miejsce i termin składania ofert URZĄD GMINY OTWOCK05-400 OTWOCKARMII KRAJOWEJ 52024-03-04
Sposób składania ofert https://otwock.ezamawiajacy.pl Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą do 2024-04-02
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 60termin odbioru 20termin płatności faktury 20

Komentarze