Wymagania |
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 7.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ. 7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. 7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. 7.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 1) osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN, 2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700 000 PLN, 3) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia: dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23. grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2020 poz. 2415) określonych w §8 ust. 1 pkt. 2, 3, 4 Rozporządzenia. 7.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że: 1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną dostawę wraz z montażem automatycznej myjni pojazdów o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zero groszy). Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną dostawę w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. 2) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: a) osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy, posiadającą następujące doświadczenie i kwalifikacje zawodowe: • uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń , • minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budowami, b) Osobami pełniącymi funkcje Kierowników Robót, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe: • min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń z zachowaniem minimalnego doświadczenia 2 lata. • min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń , • min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń. 3) Dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za: a) wykonanie projektu branży konstrukcyjno-budowlanej: • posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. b) wykonanie projektu branży sanitarnej: • posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; • posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy), na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni; c) wykonanie projektu branży elektrycznej i AKPiA: • posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; • posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy), na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni; d) Wykonanie projektu branży drogowej: • posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie branży drogowej; • posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy), na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni; Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w Ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Europejskiej (Dz.U. 2020 r., poz. 220). W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału postępowania lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia: dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23. grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2020 poz. 2415) określonych w §9 ust.1 pkt 1 i 3 Rozporządzenia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie |
Uwagi |
poprawiono kategorie.2021/BZP 00333951/01Roboty budowlaneBudowa myjni autobusowej.SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji spółka z o.o. w Oświęcimiu1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 1208226111.5) Adres zamawiającego1.5.1.) Ulica: Stanisławy Leszczyńskiej 71.5.2.) Miejscowość: Oświęcim1.5.3.) Kod pocztowy: 32-6001.5.4.) Województwo: małopolskie1.5.5.) Kraj: Polska1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A – Oświęcimski1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected].) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.oswiecim.pl1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy – art. 5 ust. 1 pkt 1 – usługi transportowe1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczneSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Budowa myjni autobusowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5595cd51-67cd-11ec-ae77-fe331fedffdc2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 003339512.6.) Wersja ogłoszenia: 012.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-282.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022251/01/P2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:2.1.1 Myjnia Autobusowa – Zaprojektuj i Wybuduj2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawnąZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawySEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.mzk-oswiecim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: www.mzk-oswiecim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.10. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministróww sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1320 z późń. zm. dalej: ”Rozporządzeniew sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Przetargowej, tj.:3.10.1 stały dostęp do sieci Internet o przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,3.10.2 dostęp do sieci Internet,3.10.3 zainstalowana wtyczka flash – flash player – dotyczy Zamawiającego,3.10.4 obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,3.10.5 włączona obsługa JavaScript,3.10.6 zainstalowany Acrobat Reader,3.10.7 zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:polski3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład KomunikacjiSpółka z o.o. z siedzibą Oświęcimiu przy ul. Stanisławy Leszczyńskiej 7NIP: 5492361248 REGON: 120822611,2) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Zakładzie Komunikacji Sp. z o.o. jest: kontakt: [email protected], tel. 785058698,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r.poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowaw art. 18 ust. 2 RODO,prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,9) nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanieco najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie4.1.2.) Numer referencyjny: ZM/02/S/20214.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn „Budowa myjni autobusowej” opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiący załącznik numer 9 do SWZ oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.4.2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa indywidualnej myjni autobusowej. Na podstawie art. 131 ust. 2 punkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej po uprzednim zgłoszeniu takiej prośby przez wykonawcę. Odbycie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Wnioseko umożliwienie wykonania wizji Wykonawca powinien przekazać za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Wykonawca jest obowiązany wskazać szacowana liczbę osób, które będą brały udział w wizji.4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 – Roboty budowlane4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:45110000-1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne45111291-4 – Roboty w zakresie zagospodarowania terenu45112710-5 – Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych45210000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków45213314-7 – Roboty budowlane w zakresie zajezdni autobusowych45213352-5 – Roboty budowlane w zakresie hal serwisowych45231000-5 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych45233000-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych71000000-8 – Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-314.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie4.3.) Kryteria oceny ofert4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościoweKryterium 14.3.5.) Nazwa kryterium: Cena4.3.6.) Waga: 60Kryterium 24.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości4.3.6.) Waga: 404.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: NieSEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:Art. 109 ust. 1 pkt 45.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 7.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniuo zamówieniu i niniejszej SWZ.7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.7.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:1) osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN,2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700 000 PLN,3) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN.W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniulub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia: dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23. grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2020 poz. 2415) określonych w §8 ust. 1 pkt. 2, 3, 4 Rozporządzenia.7.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną dostawę wraz z montażem automatycznej myjni pojazdówo wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zero groszy).Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną dostawę w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.2) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcędo realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:a) osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy, posiadającą następujące doświadczenie i kwalifikacje zawodowe:• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń ,• minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budowami,b) Osobami pełniącymi funkcje Kierowników Robót, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe:• min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnychbez ograniczeń z zachowaniem minimalnego doświadczenia 2 lata.• min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych bez ograniczeń ,• min. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń.3) Dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcędo realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za:a) wykonanie projektu branży konstrukcyjno-budowlanej:• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.b) wykonanie projektu branży sanitarnej:• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;• posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy),na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni;c) wykonanie projektu branży elektrycznej i AKPiA:• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych;• posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy),na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni;d) Wykonanie projektu branży drogowej:• posiadającego uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w zakresie branży drogowej;• posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 (jednej) dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy), na podstawie której zrealizowano przedsięwzięcie związane z budową myjni;Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w Ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Europejskiej (Dz.U. 2020 r., poz. 220).W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału postępowanialub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia: dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23. grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcóww postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2020 poz. 2415) określonych w §9 ust.1 pkt 1 i 3 Rozporządzenia.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: TakSEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 8.1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).8.2. Wadium można wnieść w formie:8.2.1. pieniężnej,8.2.2. gwarancji bankowej,8.2.3. gwarancji ubezpieczeniowej,8.2.4. w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.8.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Konto: nr 32 1240 2294 1111 0010 8400 3873, z dopiskiem: „Wadium – Budowa myjni”. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, tj. nie później niż do 17 stycznia 2022 r. do godz. 13.00. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.8.4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączonydo oferty w oryginale i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawiającego dokumenty.8.5. Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu winno być wystawione na czas nie krótszy niż termin związania z ofertą i powinno zawierać informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium, na rzecz Miejskiego Zakładu Komunikacji spółka z o. o. w Oświęcimiu. 32-600 Oświęcim, ul. St. Leszczyńskiej 7.8.6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wymaganej kwoty wadium Zamawiającemu na jego pierwsze pisemne żądanie.8.7. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium w przypadkach określonychw art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W ofercie należy podać bank i nr konta, na który ma zostać zwrócone wadium.8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na warunkach określonychw art. 98 ust. 6 ustawy – Pzp.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: NieSEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: NieSEKCJA VIII – PROCEDURA8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-17 12:008.2.) Miejsce składania ofert: www.mzk-oswiecim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-17 13:008.4.) Termin związania ofertą: 30 dniNumer informacji: 2021-BZP-00333951-01 |
Komentarze