Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa i montaż wiat przystankowych na terenie miasta

przetargi
03.07.2024 17:07
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Budownictwo: przemysłowe:      stalowe konstrukcje      wiaty, przystankiStolarstwo, drewno:      meble ogrodowe, altany, poręcze, balustrady, stopnie
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora URZĄD MIASTA I GMINY OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKIJANA GŁOGOWSKIEGO 3/5Tel. 41 267 21 00Fax. 41 267 21 10E-mail [email protected] www.um.ostrowiec.pl
Województwo świętokrzyskie
Powiat Ostrowiec Świętokrzyski
Treść zamówienia Ekologiczny Transport Miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim – V ETAPCzęść I zamówienia – System dynamicznej informacji pasażerskiej etap II.Częś…Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Ekologiczny Transport Miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim – V ETAPCzęść I zamówienia – System dynamicznej informacji pasażerskiej etap II.Część II zamówienia – Dostawa i montaż wiat przystankowych na terenie miasta.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 36 tablic systemu dynamicznej informacji pasażerskiej (etap II) oraz dostawa i montaż 49 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=ezamowienia.gov.pl_1719303421798
LINK do SWZ http://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25
CPV 44.21.23.21, 48.81.31.00
Osoba do kontaktu Referat Przetargów i Zamówień PublicznychPL +48 412672133 [email protected]
Miejsce i termin składania ofert URZĄD MIASTA I GMINY OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKIJANA GŁOGOWSKIEGO 3/52024-09-23
Sposób składania ofert URZĄD MIASTA I GMINY OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, JANA GŁOGOWSKIEGO 3/5, 27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI Godzina: 13:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: TAK
Uwagi POLSKA: ELEKTRONICZNE TABLICE INFORMACYJNEEKOLOGICZNY TRANSPORT MIEJSKI W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM – V ETAPCZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – SYSTEM DYNAMICZNEJ INFORMACJI PASAŻERSKIEJ ETAP II.CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – DOSTAWA I MONTAŻ WIAT PRZYSTANKOWYCH NA TERENIE MIASTA. 121/2024 – 00372692-2024Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy1. Nabywca 1.1 Nabywca Oficjalna nazwa : Gmina Ostrowiec ŚwiętokrzyskiStatus prawny nabywcy : Instytucja lokalnaSektor działalności instytucji zamawiającej : Ogólne usługi publiczne2. Procedura 2.1 Procedura Tytuł : Ekologiczny Transport Miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim – V ETAPCzęść I zamówienia – System dynamicznej informacji pasażerskiej etap II.Część II zamówienia – Dostawa i montaż wiat przystankowych na terenie miasta.Opis : Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 36 tablic systemu dynamicznej informacji pasażerskiej (etap II) oraz dostawa i montaż 49 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego.Identyfikator procedury : f6f75af1-c7c3-4dcf-869a-b558add413f4Wewnętrzny identyfikator : Or.271.22.2024Rodzaj procedury : OtwartaProcedura jest przyspieszona : nieUzasadnienie procedury przyspieszonej :Główne aspekty procedury :2.1.1 Przeznaczenie Charakter zamówienia : DostawyDodatkowy charakter zamówienia : Roboty budowlaneDodatkowy charakter zamówienia : UsługiGłówna klasyfikacja ( cpv ): 48813100 Elektroniczne tablice informacyjneDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 44212321 Wiaty autobusoweDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 48813200 System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistegoDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 42961300 System kontroli ruchu pojazdówDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczneDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45315300 Instalacje zasilania elektrycznegoDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45314310 Układanie kabliDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 44212225 SłupyDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45233222 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowaniaDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 71323100 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektrycznąDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 72000000 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparciaDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 72263000 Usługi wdrażania oprogramowaniaDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 72265000 Usługi konfiguracji oprogramowaniaDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45213315 Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowychDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45000000 Roboty budowlaneDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45111200 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemneDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45111200 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemneDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45111291 Roboty w zakresie zagospodarowania terenuDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45310000 Roboty instalacyjne elektryczneDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 71000000 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolneDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania2.1.4 Informacje ogólne Dana procedura lub część zamówienia, która została unieważniona lub nie przyniosła udanego rozstrzygnięcia, zostanie ponownie wszczętaPodstawa prawna :Dyrektywa 2014/24/UEUstawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)2.1.5 Warunki udzielenia zamówienia Warunki zgłoszenia : Maksymalna liczba części zamówienia, na które jeden oferent może składać oferty : 2Warunki zamówienia : Maksymalna liczba części zamówienia, których można udzielić jednemu oferentowi : 22.1.6 Podstawy wykluczenia Aktywami zarządza likwidator : Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji Gospodarczej. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25.Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. Oświadczenie o aktualności zawartych w oświadczeniu JEDZ w zakresie wskazanej przesłanki wykluczenia. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Działalność gospodarcza jest zawieszona : Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji Gospodarczej. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Inna sytuacja podobna do upadłości wynikająca z prawa krajowego : Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji Gospodarczej. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Korupcja : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Nadużycia : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Niewypłacalność : Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji Gospodarczej. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. Oświadczenie o aktualności zawartych w oświadczeniu JEDZ w zakresie wskazanej przesłanki wykluczenia. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Płatność podatków : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. Oświadczenie o aktualności zawartych w oświadczeniu JEDZ w zakresie wskazanej przesłanki wykluczenia. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym : Dotyczy art.108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507” oraz art. 5k Rozporządzenia dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (UE ) 833/2014 zmienionego Rozporządzeniem (UE ) 2022/576. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenie JEDZ, 2. oświadczenie o aktualności zawartych w oświadczeniu JEDZ w zakresie wskazanej przesłanki wykluczenia, 3. informacja z Krajowego Rejestru Karnego, 4. oświadczenie 3a do Specyfikacji warunków zamówienia. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. informacja z Krajowego Rejestru Karnego. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. informacja z Krajowego Rejestru Karnego. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Udział w organizacji przestępczej : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. informacja z Krajowego Rejestru Karnego. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Układ z wierzycielami : Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji Gospodarczej. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Upadłość : Dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji Gospodarczej. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji : Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty na potwierdzenie podstaw wykluczenia: 1. oświadczenia JEDZ, 2. oświadczenie wykonawcy oświadczenie o braku przynależności bądź przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 3. oświadczenie o aktualności zawartych w oświadczeniu JEDZ w zakresie wskazanej przesłanki wykluczenia. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale 11 specyfikacji warunków zamówienia udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c255. Część zamówienia 5.1 Techniczny ID partii : LOT-0001 Tytuł : System dynamicznej informacji pasażerskiej etap IIOpis : Przedmiotem zamówienia I części jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dodatkowych 36 tablic dynamicznej informacji pasażerskiej z przyłączami energii elektrycznej oraz zintegrowanie z istniejącym systemem dynamicznej informacji pasażerskiej dla operatora transportu publicznego w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach zadania pn.: „System dynamicznej informacji pasażerskiej etap II”.Zakres zamówienia należy zrealizować w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno–Użytkowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja warunków zamówienia udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Wewnętrzny identyfikator : Or.271.22.2024.15.1.1 Przeznaczenie Charakter zamówienia : DostawyDodatkowy charakter zamówienia : Roboty budowlaneDodatkowy charakter zamówienia : UsługiGłówna klasyfikacja ( cpv ): 48813100 Elektroniczne tablice informacyjneDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 48813200 System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistegoDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 42961300 System kontroli ruchu pojazdówDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczneDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45315300 Instalacje zasilania elektrycznegoDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45314310 Układanie kabliDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 44212225 SłupyDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45233222 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowaniaDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 71323100 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektrycznąDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 72000000 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparciaDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 72211000 Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownikaDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 72263000 Usługi wdrażania oprogramowaniaDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 72265000 Usługi konfiguracji oprogramowania5.1.2 Miejsce realizacji Miejscowość : Ostrowiec ŚwiętokrzyskiKod pocztowy : 27-400Podpodział krajowy (NUTS) : Kielecki ( PL721 )Kraj : PolskaInformacje dodatkowe :5.1.3 Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania : 700 Dzień5.1.5 Wartość Szacunkowa wartość bez VAT : 3 900 000 Złoty5.1.6 Informacje ogólne Zastrzeżony udział : Udział nie jest zastrzeżony.Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UEZamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) : niePrzedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)Informacje dodatkowe : Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.5.1.8 Kryteria dostępności Kryteria dostępności dla osób niepełnosprawnych zostały uwzględnione5.1.9 Kryteria kwalifikacji Kryterium : Rodzaj : Zdolność techniczna i zawodowaNazwa : wiedza i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówieniaOpis : Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej dwa zamówienia o wartości każdego nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto lub jedno o wartości 2 400 000,000 zł brutto, polegające na dostawie i montażu elementów systemu dynamicznej informacji pasażerskiej.Na potwierdzenie spełniania warunku najwyżej oceniony Wykonawca składa wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SWZ);Wykorzystanie tego kryterium : NiestosowaneKryterium : Rodzaj : Zdolność techniczna i zawodowaNazwa : Dysponowanie osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznegoOpis : Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj: a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.b) minimum jedną osobą uczestniczącą w projektowaniu, montażu, wdrażaniu elementów systemu dynamicznej informacji pasażerskiej.Na potwierdzenie spełniania warunku najwyżej oceniony Wykonawca składa wykaz osób (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykorzystanie tego kryterium : Stosowane5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia Kryterium : Rodzaj : CenaNazwa : Cena ofertyOpis : Cena oferty obliczona zostanie ze wzoru C= Bn/Bob x 60 gdzie:C- ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena”,Bn – najniższa zaoferowana cena,Bob – cena w ofercie badanej.Waga (wartość procentowa, dokładna) : 60Kryterium : Rodzaj : JakośćNazwa : Okres gwarancjiOpis : G = (G wydłużenie min. okresu gwarancji oferty badanej/G max) x 40gdzie:G max = 24 miesiące,G – liczba punktów w ramach kryterium wydłużenie okresu gwarancji,G wydłużenie min. okresu gwarancji oferty badanej – zadeklarowana gwarancja oferty badanej liczona w pełnych miesiącach, stanowiąca różnicę między podanym przez Wykonawcę okresem gwarancji, a minimalnym okresem gwarancji.Waga (wartość procentowa, dokładna) : 40Opis stosowanej metody, jeżeli nie można przypisać wagi kryteriom :Uzasadnienie, dlaczego nie określono wagi kryteriów udzielenia zamówienia :5.1.11 Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia (lub ich części) są nieoficjalnie dostępne : polskiAdres dokumentów zamówienia : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Kanał komunikacji ad hoc : Nazwa : platforma eZamówieniaAdres URL : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c255.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Warunki zgłoszenia : Zgłoszenie elektroniczne : WymaganeAdres na potrzeby zgłoszenia : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału : polskiKatalog elektroniczny : NiedozwoloneWymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)Oferty wariantowe : NiedozwoloneOpis gwarancji finansowej : Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 złTermin składania ofert : 23/09/2024 13:00 +02:00Termin, do którego oferta musi pozostać ważna : 90 DzieńInformacje na temat publicznego otwarcia : Data otwarcia : 23/09/2024 14:00 +02:00Miejsce : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Informacje dodatkowe : Otwarcia ofert dokona komisja przetargowaWarunki zamówienia : Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego : NieWarunki dotyczące realizacji zamówienia : Zgodnie z dokumentami zamówieniaFakturowanie elektroniczne : DozwoloneStosowane będą zlecenia elektroniczne : takStosowane będą płatności elektroniczne : takInformacje o terminach odwołania : 1. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.2. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).3. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.5.1.15 Techniki Umowa ramowa : Brak umowy ramowejInformacje o dynamicznym systemie zakupów : Brak dynamicznego systemu zakupówAukcja elektroniczna : nie5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie Organ odwoławczy : Prezes Krajowej Izby OdwoławczejOrganizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia : Gmina Ostrowiec ŚwiętokrzyskiOrganizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia : Gmina Ostrowiec ŚwiętokrzyskiOrganizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych : Prezes Krajowej Izby OdwoławczejOrganizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału : Gmina Ostrowiec ŚwiętokrzyskiOrganizacja rozpatrująca oferty : Gmina Ostrowiec Świętokrzyski5.1 Techniczny ID partii : LOT-0002 Tytuł : Dostawa i montaż wiat przystankowych na terenie miastaOpis : Przedmiotem zamówienia II części zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż 49 wiat przystankowych wraz z przyłączami energii z wyłączeniem wiat z elementami OZE na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego na podstawie opracowanego przez Wydział Inwestycji Programu Funkcjonalno-Użytkowego. W ramach zadania powstaną:1) 42 duże wiaty przystankowe, w tym:- 4 wiaty z panelami fotowoltaicznymi,- 4 wiaty z zielenią oraz retencją,- 1 wiata z panelami fotowoltaicznymi, zielenią oraz retencją,2) 7 małych wiat przystankowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja warunków zamówienia udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Wewnętrzny identyfikator : Or.271.22.2024.25.1.1 Przeznaczenie Charakter zamówienia : DostawyDodatkowy charakter zamówienia : Roboty budowlaneDodatkowy charakter zamówienia : UsługiGłówna klasyfikacja ( cpv ): 44212321 Wiaty autobusoweDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45213311 Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowychDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45000000 Roboty budowlaneDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45111200 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemneDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45111291 Roboty w zakresie zagospodarowania terenuDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 45310000 Roboty instalacyjne elektryczneDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 71000000 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolneDodatkowa klasyfikacja ( cpv ): 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania5.1.2 Miejsce realizacji Miejscowość : Ostrowiec ŚwiętokrzyskiKod pocztowy : 27-400Podpodział krajowy (NUTS) : Kielecki ( PL721 )Kraj : PolskaInformacje dodatkowe :5.1.3 Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania : 360 Dzień5.1.5 Wartość Szacunkowa wartość bez VAT : 3 100 000 Złoty5.1.6 Informacje ogólne Zastrzeżony udział : Udział nie jest zastrzeżony.Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UEZamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) : niePrzedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)Informacje dodatkowe : Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.5.1.8 Kryteria dostępności Kryteria dostępności dla osób niepełnosprawnych zostały uwzględnione5.1.9 Kryteria kwalifikacji Kryterium : Rodzaj : Zdolność techniczna i zawodowaNazwa : wiedza i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówieniaOpis : Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej dwa zamówienia dotyczące dostawy i montażu wiat przystankowych o wartości min. 1.000.000,00 zł brutto każda lub jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto.Na potwierdzenie spełniania warunku najwyżej oceniony Wykonawca składa wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SWZ).Wykorzystanie tego kryterium : NiestosowaneKryterium : Rodzaj : Zdolność techniczna i zawodowaNazwa : Dysponowanie osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznegoOpis : Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj: a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do projektowania w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, będący czynnym członkiem Izby Inżynierówb) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych do projektowania bez ograniczeń,c) kierownikiem robót – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, d) kierownikiem robót – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Na potwierdzenie spełniania warunku najwyżej oceniony Wykonawca składa wykaz osób (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykorzystanie tego kryterium : NiestosowaneKryterium : Rodzaj : Sytuacja ekonomiczna i finansowaNazwa : Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowejOpis : Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 1.500.000,00 zł.Na potwierdzenie spełniania warunku najwyżej oceniony Wykonawca składa informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.Wykorzystanie tego kryterium : Niestosowane5.1.10 Kryteria udzielenia zamówienia Kryterium : Rodzaj : CenaNazwa : Cena ofertyOpis : Cena oferty obliczona zostanie ze wzoru C= Bn/Bob x 60 gdzie:C- ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena”,Bn – najniższa zaoferowana cena,Bob – cena w ofercie badanej.Waga (wartość procentowa, dokładna) : 60Kryterium : Rodzaj : JakośćNazwa : Okres gwarancjiOpis : G = (G wydłużenie min. okresu gwarancji oferty badanej/G max) x 40gdzie:G max = 24 miesiące,G – liczba punktów w ramach kryterium wydłużenie okresu gwarancji,G wydłużenie min. okresu gwarancji oferty badanej – zadeklarowana gwarancja oferty badanej liczona w pełnych miesiącach, stanowiąca różnicę między podanym przez Wykonawcę okresem gwarancji, a minimalnym okresem gwarancji.Waga (wartość procentowa, dokładna) : 40Opis stosowanej metody, jeżeli nie można przypisać wagi kryteriom :Uzasadnienie, dlaczego nie określono wagi kryteriów udzielenia zamówienia :5.1.11 Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia (lub ich części) są nieoficjalnie dostępne : polskiAdres dokumentów zamówienia : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Kanał komunikacji ad hoc : Nazwa : platforma eZamówieniaAdres URL : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c255.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Warunki zgłoszenia : Zgłoszenie elektroniczne : WymaganeAdres na potrzeby zgłoszenia : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału : polskiKatalog elektroniczny : NiedozwoloneWymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)Oferty wariantowe : NiedozwoloneOpis gwarancji finansowej : Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 złTermin składania ofert : 23/09/2024 13:00 +02:00Termin, do którego oferta musi pozostać ważna : 90 DzieńInformacje na temat publicznego otwarcia : Data otwarcia : 23/09/2024 14:00 +02:00Miejsce : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f074f66-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25Informacje dodatkowe : otwarcia ofert dokona komisja przetargowaWarunki zamówienia : Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego : NieWarunki dotyczące realizacji zamówienia : Zgodnie z dokumentami zamówieniaFakturowanie elektroniczne : DozwoloneStosowane będą zlecenia elektroniczne : takStosowane będą płatności elektroniczne : takInformacje o terminach odwołania : 1. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.2. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).3. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.5.1.15 Techniki Umowa ramowa : Brak umowy ramowejInformacje o dynamicznym systemie zakupów : Brak dynamicznego systemu zakupówAukcja elektroniczna : nie5.1.16 Dalsze informacje, mediacja i odwołanie Organ odwoławczy : Prezes Krajowej Izby OdwoławczejOrganizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia : Gmina Ostrowiec ŚwiętokrzyskiOrganizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia : Gmina Ostrowiec ŚwiętokrzyskiOrganizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych : Prezes Krajowej Izby OdwoławczejOrganizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału : Gmina Ostrowiec ŚwiętokrzyskiOrganizacja rozpatrująca oferty : Gmina Ostrowiec Świętokrzyski8. Organizacje 8.1 ORG-0001 Oficjalna nazwa : Gmina Ostrowiec ŚwiętokrzyskiNumer rejestracyjny : 291009834Adres pocztowy : ul. Jana Głogowskiego 3/5Miejscowość : Ostrowiec ŚwiętokrzyskiKod pocztowy : 27-400Podpodział krajowy (NUTS) : Kielecki ( PL721 )Kraj : PolskaPunkt kontaktowy : Referat Przetargów i Zamówień PublicznychE-mail : [email protected] : +48 412672133Adres strony internetowej : www.um.ostrowiec.plProfil nabywcy : https://ezamowienia.gov.plRole tej organizacji : NabywcaOrganizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówieniaOrganizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówieniaOrganizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziałuOrganizacja rozpatrująca oferty8.1 ORG-0002 Oficjalna nazwa : Prezes Krajowej Izby OdwoławczejNumer rejestracyjny : REGON 010828091Adres pocztowy : ul. Postępu 17aMiejscowość : WarszawaKod pocztowy : 02-676Podpodział krajowy (NUTS) : Miasto Warszawa ( PL911 )Kraj : PolskaE-mail : [email protected] : +48 224587801Adres strony internetowej : www.uzp.gov.plRole tej organizacji : Organ odwoławczyOrganizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych11. Informacje o ogłoszeniu 11.1 Informacje o ogłoszeniu Identyfikator/wersja ogłoszenia : bdbe2d79-28e5-45ee-917c-b136d01c9fd0 – 01Typ formularza : Procedura konkurencyjnaRodzaj ogłoszenia : Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowyOgłoszenie – data wysłania : 20/06/2024 13:21 +00:00Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne : polski11.2 Informacje o publikacji Numer publikacji ogłoszenia : 00372692-2024Numer wydania Dz.U. S : 121/2024Data publikacji : 24/06/2024

Komentarze