Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Ostróda: Zakup autobusu dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych

przetargi
21.03.2024 12:24
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora Powiat Ostródzki14-100 Ostródaul. Jana III Sobieskiego 5E-mail [email protected] bip.powiat.ostroda.pl/
Województwo warmińsko-mazurskie
Powiat Ostróda
Treść zamówienia Likwidacja barier transportowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym (dalej SOSW) w Szymanowie poprzez zakup autobusu 20 osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnychOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja barier transportowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym (dalej SOSW) w Szymanowie poprzez zakup autobusu 20 osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z parametrami technicznymi oraz innymi wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowiącym zał. nr 4 do SWZ oraz zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).2. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny z przyczyn technicznych, tj. stanowi jednolitą niepodzielną całość.3. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:1) Przekazanie fabrycznie nowego autobusu Zamawiającemu odbędzie się w siedzibie Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Szymanowie.2) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej koszt dostawy fabrycznie nowego autobusu zgodnego z wymaganiami określonymi w zał. nr 4 do SWZ, do miejsca jego odbioru wskazanego w pkt 1.3) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej koszt oznakowania autobusu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym oraz wymaganiami Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (dalej PFRON), w szczególności koszt oklejenia samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych oraz koszt wyposażenia samochodu w ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe.4) Wykonawca udzieli gwarancji na:a) zespoły elektryczne, elektroniczne i mechanizmy (łącznie z układem jezdnym, przeniesienia napędu i zawieszeniem) w okresie nie krótszym niż 24 miesiące;b) trwałość lakieru w okresie nie krótszym niż 36 miesięcy;c) perforację blach nadwozia w okresie nie krótszym niż 60 miesięcy,licząc od daty protokólarnego bezusterkowego odbioru końcowego autobusu przez Zamawiającego.5) Wraz z przekazaniem autobusu, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:a) wyciąg z aktualnego świadectwa homologacji typu WE uzyskanego dla oferowanego pojazdu samochodowego, przedmiotu jego wyposażenia lub części, w tym na rampę manualną z siłownikami zamontowaną z tyłu pojazdu do wprowadzania wózków inwalidzkich, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,b) książkę serwisową,c) instrukcję obsługi pojazdu.6) Zamawiający dopuszcza możliwość rejestracji pojazdu zgodnie z homologacją fabryczną jako kompletnego 20 – osobowego pojazdu samochodowego (19 miejsc siedzących dla pasażerów+ kierowca), a następnie zmianę przeznaczenia zarejestrowanego pojazdu na samochód przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych (poszerzone badanie techniczne po pierwszej rejestracji), uzyskując homologację typu WE na pojazd przystosowany do przewozu jednocześnie 2-ch osób na wózkach inwalidzkich.7) Wykonawca musi zapewnić świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w autoryzowanej przez producenta autobusu stacji obsługi, oddalonej od siedziby użytkownika samochodu wskazanego w pkt 1, nie dalej niż o 100 km.8) Postanowienia pkt 7 nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku zapewnienia Zamawiającemu, w razie potrzeby, serwisu gwarancyjnego na terenie całej Polski.9) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ rozumiany jako minimalne wymagania i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno – eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp.10) Przez rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 9, należy rozumieć rozwiązania o tym samym przeznaczeniu oraz cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lub lepszych, oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez danego wykonawcę. Zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne muszą odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia pod względem:a) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);b) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.11) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wynik przetargu SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowySEKCJA VI OFERTY6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:26.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:26.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:06.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:06.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:428040,00 PLN6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:500610,00 PLN6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:428040,00 PLN6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:Nie6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:NieSEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:Nie7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:TRUCK IMPORT – EXPORT WYNAJEM Sp. z o. o.7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:REGON: 3881899407.3.4) Miejscowość:Warszawa7.3.7.) Kraj:Polska7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:NieSEKCJA VIII UMOWA8.1.) Data zawarcia umowy:2024-03-128.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:428040,00 PLN8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:150 dni
LINK do SWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dc4334-72f4-cdec-08c0-4200012acdff
CPV 34.12.00.00
Osoba do kontaktu Powiat Ostródzki ul. Jana III Sobieskiego 5 14-100 Ostróda email: [email protected] www: https://bip.powiat.ostroda.pl/
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Data dodania 2024-03-14

Komentarze