Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Obrowo: Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych autobusów

przetargi
17.03.2022 12:25
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora URZĄD GMINY OBROWO87-126 OBROWOAL. LIPOWA 27Tel. 56 678 60 22Fax. 56 678 60 22E-mail [email protected] www.obrowo.pl/
Województwo kujawsko-pomorskie
Powiat Toruń
Treść zamówienia Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych autobusów na potrzeby Gminy ObrowoOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych autobusów na potrzeby Gminy ObrowoCzęść 1: Dostawa w części 1 pod nazwą: „Zakup i dostawa autobusu turystycznego” obejmuje zakup autobusu posiadającego minimum 33 ( 31+1+1) do 35 osób (33+1+1) miejsc siedzących. Część 2: Dostawa w części 2 pod nazwą: ”Dostawa i zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych” obejmuje zakup autobusu posiadającego minimum 24 osoby (23+1) miejsc siedzących. RIiFZ.271.2.2022.KRDG
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1645820795828
LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/578644
CPV 34.12.00.00, 34.12.10.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu GMINA OBROWO, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126, Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo PL, tel. 56 678 60 22 wew. 163, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): obrowo.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia 4 miesiące
Miejsce i termin składania ofert 2022-03-10
Sposób składania ofert https://platformazakupowa.pl/pn/obrowo Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą do 2022-04-08
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: TAK
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie część 1: cena 60część 2: cena 60
Uwagi 2022/BZP 00068717/01DostawyZakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych autobusów na potrzeby Gminy ObrowoSEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBROWO1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 8711187441.5) Adres zamawiającego1.5.1.) Ulica: Aleja Lipowa 271.5.2.) Miejscowość: Obrowo1.5.3.) Kod pocztowy: 87-1261.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie1.5.5.) Kraj: Polska1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 – Bydgosko-toruński1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 60 22 wew. 1631.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected].) Adres strony internetowej zamawiającego: obrowo.pl1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczneSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych autobusów na potrzeby Gminy Obrowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a11661d0-9619-11ec-9bc1-c2db95d088972.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 000687172.6.) Wersja ogłoszenia: 012.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-252.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028047/02/P2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:1.2.4 Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych autobusów na potrzeby Gminy Obrowo.2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawnąZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawySEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/obrowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/obrowo3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie informacji lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą (z uwzględnieniem wyjątków określonych wustawie Pzp) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz.344).2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;3) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego dozłożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;4) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;5) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;6) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy – Prawo zamówień publicznych;7) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;8) przesyłania odwołania/inne9) odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślijwiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jestkonkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:polski3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,(Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2), zwanego jako ,,RODO” udostępniam klauzulę informacyjną.Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Obrowo. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób:- listownie na adres siedziby: Urząd Gminy w Obrowie, ul. Aleja Lipowa 27, 87 – 126 Obrowo,- e-mailowo: [email protected],- telefonicznie: 56 678 60 22.Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, którym jest pan Wiesław Wernerowicz, adres e-mail [email protected] dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:1) art. 6 ust. 1 lit b) i c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego, jak również w celu zawarcia umowy między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana oraz jej realizacji (też umowa o podwykonawstwo), a także udokumentowaniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;2) art. 6 ust. 1 lit a) RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przekażesz administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia Twojej sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające)2. Twoje dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja zamówienia publicznego w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, właściciele platformy zakupowej, na której prowadzone będzie postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, podmioty świadczące usługi bankowe, telekomunikacyjne oraz inne podmioty, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pracownikom oraz współpracownikom administratora.3. Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi m.in. podmioty świadczące usługi informatyczne i inne jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.4. Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji, i tak:1) przez okres 5 lat dla dokumentacji zamówień publicznych. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy;2) przez okres 10 lat dla umów cywilno-prawnych wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy;3) w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie, do czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak niż do czasu wskazanego w pkt 1.Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ rozdział XXIII.3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;2. Cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez administratora przed jej cofnięciem.SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie4.1.2.) Numer referencyjny: RIiFZ.271.2.2022.KRDG4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak4.1.9.) Liczba części: 24.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:Część 14.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówieniaDostawa w części 1 pod nazwą: „Zakup i dostawa autobusu turystycznego” obejmuje zakup autobusu posiadającego minimum 33 ( 31+1+1) do 35 osób (33+1+1) miejsc siedzących.4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 – Autobusy i autokary4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:34120000-4 – Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie4.3.) Kryteria oceny ofert:4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %2) Okres gwarancji Wykonawcy na podzespoły mechaniczne i elektroniczne” (Gp) – waga 10%3) Okres gwarancji Wykonawcy na zabudowę (Gz) – waga 10%4) Okres gwarancji Wykonawcy na perforację korozyjną elementów nadwozia (Gn) – 10 %5) Okres gwarancji Wykonawcy na powłokę lakierniczą (Gl) – 10%2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60 %cena najniższa brutto*C = ———————————————x 100 pkt x 60%cena oferty ocenianej brutto2) Okres gwarancji Wykonawcy na podzespoły mechaniczne i elektroniczne (Gp) – waga 10%gwarancja oferty ocenianejGp = —————————————— x 100 pkt x 10%gwarancja najwyższa*3) Okres gwarancji Wykonawcy na zabudowę (Gz) – waga 10%gwarancja oferty ocenianejGz = ————————————– x 100 pkt x 10%gwarancja najwyższa*4) Okres gwarancji Wykonawcy na perforację korozyjną elementów nadwozia (Gn) – waga 10%gwarancja oferty ocenianejGn = ———————————————- x 100 pkt x 10%gwarancja najwyższa*5) Okres gwarancji Wykonawcy na powłokę lakierniczą (Gl) – waga 10%gwarancja oferty ocenianejGl = ——————————————- x 100 pkt x 10%gwarancja najwyższa** Spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów (P) za wszystkie kryteria, wg wzoru: P= C + Gp + Gz + Gn + GlSzczegółowy sposób oceny ofert został określony w rozdziale XIX SWZ.4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościoweKryterium 14.3.5.) Nazwa kryterium: Cena4.3.6.) Waga: 60Kryterium 24.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji Wykonawcy na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne4.3.6.) Waga: 10Kryterium 34.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji Wykonawcy na zabudowę4.3.6.) Waga: 10Kryterium 44.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji Wykonawcy na perforację korozyjną elementów nadwozia4.3.6.) Waga: 10Kryterium 54.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji Wykonawcy na powłokę lakierniczą4.3.6.) Waga: 104.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: NieCzęść 24.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówieniaDostawa w części 2 pod nazwą: ”Dostawa i zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych” obejmuje zakup autobusu posiadającego minimum 24 osoby (23+1) miejsc siedzących.4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 – Autobusy i autokary4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:34120000-4 – Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie4.3.) Kryteria oceny ofert:4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %2) Okres gwarancji Wykonawcy na podzespoły mechaniczne i elektroniczne” (Gp) – waga 10%3) Okres gwarancji Wykonawcy na zabudowę (Gz) – waga 10%4) Okres gwarancji Wykonawcy na perforację korozyjną elementów nadwozia (Gn) – 10 %5) Okres gwarancji Wykonawcy na powłokę lakierniczą (Gl) – 10%2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60 %cena najniższa brutto*C = ———————————————x 100 pkt x 60%cena oferty ocenianej brutto2) Okres gwarancji Wykonawcy na podzespoły mechaniczne i elektroniczne (Gp) – waga 10%gwarancja oferty ocenianejGp = —————————————— x 100 pkt x 10%gwarancja najwyższa*3) Okres gwarancji Wykonawcy na zabudowę (Gz) – waga 10%gwarancja oferty ocenianejGz = ————————————– x 100 pkt x 10%gwarancja najwyższa*4) Okres gwarancji Wykonawcy na perforację korozyjną elementów nadwozia (Gn) – waga 10%gwarancja oferty ocenianejGn = ———————————————- x 100 pkt x 10%gwarancja najwyższa*5) Okres gwarancji Wykonawcy na powłokę lakierniczą (Gl) – waga 10%gwarancja oferty ocenianejGl = ——————————————- x 100 pkt x 10%gwarancja najwyższa** Spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów (P) za wszystkie kryteria, wg wzoru: P= C + Gp + Gz + Gn + GlSzczegółowy sposób oceny ofert został określony w rozdziale XIX SWZ.4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościoweKryterium 14.3.5.) Nazwa kryterium: Cena4.3.6.) Waga: 60Kryterium 24.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji Wykonawcy na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne4.3.6.) Waga: 10Kryterium 34.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji Wykonawcy na zabudowę4.3.6.) Waga: 10Kryterium 44.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji Wykonawcy na perforację korozyjną elementów nadwozia4.3.6.) Waga: 10Kryterium 54.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji Wykonawcy na powłokę lakierniczą4.3.6.) Waga: 104.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: NieSEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczySEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: NieSEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej ofertyw zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy w zakresie:1) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów;2) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki, jak i obniżki.3) W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust 3 pkt. 1, Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej umowy w formie pisemnego aneksu.2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: NieSEKCJA VIII – PROCEDURA8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-10 10:008.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/obrowo8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 10:158.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-08Numer informacji: 2022-BZP-00068717-01
Data dodania 2022-02-25

Komentarze