Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

MMR GROUP: Implementacja nowej technologii produkcji obręczy kół tramwajowych

przetargi
05.04.2022 07:45
0 Komentarzy
Dane organizatora MMR GROUP POLSKA SP. Z O.O.81-061 GDYNIAHUTNICZA 25DETel. 58 627 49 27Fax. 58 627 49 28E-mail [email protected] www.mmrgroup.pl/
Województwo pomorskie
Powiat Gdynia
Treść zamówienia Implementacja nowej technologii produkcji obręczy kół tramwajowych do przedsiębiorstwa M&MR Trading Polska Sp. zo.o.
Opis zamówienia Implementacja nowej technologii produkcji obręczy kół tramwajowych do przedsiębiorstwa M&MR Trading Polska Sp. zo.o.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/pl-20/pl20-2022-31939-102270.zip
LINK do SIWZ http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/102270
CPV 42.90.00.00, 42.99.00.00
Wymagania 1. Zważywszy na fakt, że umowa zawierana będzie w okresie panującej epidemii choroby zakaźnej wywołanej wirusem SARS-CoV-2, Strony świadomie i celowo wyłączają możliwość kwalifikowania wszelkich skutków prawnych, faktycznych i ekonomicznych tej epidemii jako nadzwyczajnej zmiany stosunków lub siły wyższej, zwalniającej lub usprawiedliwiającej brak wykonania lub nienależyte wykonanie przez Wykonawcę obowiązku wykonania zobowiązań przewidzianej Umową, czy też dających podstawę do zmiany sposobu wykonania Umowy lub jej rozwiązania, gdyż w dniu zawarcia Umowy nie jest to zdarzenie niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, a Wykonawca jako uczestnik obrotu gospodarczego jest w stanie oszacować jego następstwa i skutki. 2. W przypadku braku przedłożenia w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy na ręce Zamawiającego gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej (bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie) Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, żądać zapłacenia kar umownych z tego tytułu i zwrotu zapłaconej zaliczki. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w sytuacjach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (Wytyczne Horyzontalne). Dopuszczalne będą także zmiany umowy w punktach dotyczących zakresu, terminu i sposobu wykonania, w przypadkach: a) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, miejsca realizacji projektu); b) sytuacjach uzasadnionych, niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. z przyczyn technicznych, gospodarczych, czy politycznych); c) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności lub okoliczności niezależnych od Zamawiającego, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności takich jak zaistnienie siły wyższej; w przypadku zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności, przy czym przedłużenie terminu nie ma żadnego wpływu na wysokość wynagrodzenia d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, tj. instytucjami nadzorującymi realizację Projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; e) obiektywnych przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego; f) okoliczności siły wyższej, tj. „siła wyższa” oznacza każde zdarzenie nadzwyczajne, nagłe, zewnętrzne, uniemożliwiające wykonanie zobowiązania wynikającego z Umowy, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania niniejszej Umowy i któremu nie można było zapobiec nawet przy dołożeniu szczególnej staranności, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne g) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; h) otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany; niedotrzymanie pierwotnego terminu z przyczyn innych niż wymienione powyżej skutkować będą naliczeniem kar umownych; w/w przypadki nie mogą wpłynąć na zaoferowaną cenę przedmiotu zamówienia; i) ) przez Zamawiającego – w przypadku zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, mających istotny wpływ na przedmiot zamówienia, jego uzasadnienie i celowość; j) Zamawiający dopuszcza przedłużenie i skrócenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia sytuacji, której Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; k ) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze wykonywanie Umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub Bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części Umowy Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Lista wymagań oraz wymaganych załączników ,oświadczeń została określona w załączniku „Istotne Warunki Zapytania Ofertowego” Typ Wiedza i doświadczenie Opis Lista wymagań oraz wymaganych załączników ,oświadczeń została określona w załączniku „Istotne Warunki Zapytania Ofertowego” Typ Potencjał techniczny Opis Lista wymagań oraz wymaganych załączników ,oświadczeń została określona w załączniku „Istotne Warunki Zapytania Ofertowego” Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Lista wymagań oraz wymaganych załączników ,oświadczeń została określona w załączniku „Istotne Warunki Zapytania Ofertowego” Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Lista wymagań oraz wymaganych załączników ,oświadczeń została określona w załączniku „Istotne Warunki Zapytania Ofertowego” Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Lista wymagań oraz wymaganych załączników ,oświadczeń została określona w załączniku „Istotne Warunki Zapytania Ofertowego” Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Lista wymagań oraz wymaganych załączników ,oświadczeń została określona w załączniku „Istotne Warunki Zapytania Ofertowego”
Osoba do kontaktu Anna Szymoniak605784250 [email protected]
Wymagany termin realizacji zamówienia Planowany termin podpisania umowy 2022-05-01
Miejsce i termin składania ofert 2022-05-05
Sposób składania ofert Dane adresowe ogłoszeniodawcy: MMR Group Polska Sp. z o.o., Hutnicza 25 DE, 81-061 Gdynia, : ; Osoby do kontaktu: Anna Szymoniak, tel.: 605784250, e-mail: [email protected] Godzina: 23:59
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem: 2022-04-04 – data publikacji, 2022-05-05 – termin składania ofert, 2022-05-01 – planowany termin podpisania umowy
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Uwagi Powstaje w kontekście projektuPOIR.03.02.02-00-2552/20 – Implementacja nowej technologii produkcji obręczy kół tramwajowych do przedsiębiorstwa M&MR Trading Polska Sp. zo.o.Zamówienia uzupełniającenullWarunki zmiany umowy1. Zważywszy na fakt, że umowa zawierana będzie w okresie panującej epidemii choroby zakaźnej wywołanej wirusem SARS-CoV-2, Strony świadomie i celowo wyłączają możliwość kwalifikowania wszelkich skutków prawnych, faktycznych i ekonomicznych tej epidemii jako nadzwyczajnej zmiany stosunków lub siły wyższej, zwalniającej lub usprawiedliwiającej brak wykonania lub nienależyte wykonanie przez Wykonawcę obowiązku wykonania zobowiązań przewidzianej Umową, czy też dających podstawę do zmiany sposobu wykonania Umowy lub jej rozwiązania, gdyż w dniu zawarcia Umowy nie jest to zdarzenie niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, a Wykonawca jako uczestnik obrotu gospodarczego jest w stanie oszacować jego następstwa i skutki. 2. W przypadku braku przedłożenia w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy na ręce Zamawiającego gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej (bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie) Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, żądać zapłacenia kar umownych z tego tytułu i zwrotu zapłaconej zaliczki. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w sytuacjach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (Wytyczne Horyzontalne). Dopuszczalne będą także zmiany umowy w punktach dotyczących zakresu, terminu i sposobu wykonania, w przypadkach: a) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, miejsca realizacji projektu); b) sytuacjach uzasadnionych, niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. z przyczyn technicznych, gospodarczych, czy politycznych); c) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności lub okoliczności niezależnych od Zamawiającego, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności takich jak zaistnienie siły wyższej; w przypadku zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności, przy czym przedłużenie terminu nie ma żadnego wpływu na wysokość wynagrodzenia d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, tj. instytucjami nadzorującymi realizację Projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; e) obiektywnych przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego; f) okoliczności siły wyższej, tj. „siła wyższa” oznacza każde zdarzenie nadzwyczajne, nagłe, zewnętrzne, uniemożliwiające wykonanie zobowiązania wynikającego z Umowy, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania niniejszej Umowy i któremu nie można było zapobiec nawet przy dołożeniu szczególnej staranności, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne g) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; h) otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany; niedotrzymanie pierwotnego terminu z przyczyn innych niż wymienione powyżej skutkować będą naliczeniem kar umownych; w/w przypadki nie mogą wpłynąć na zaoferowaną cenę przedmiotu zamówienia; i) ) przez Zamawiającego – w przypadku zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, mających istotny wpływ na przedmiot zamówienia, jego uzasadnienie i celowość; j) Zamawiający dopuszcza przedłużenie i skrócenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia sytuacji, której Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; k ) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze wykonywanie Umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub Bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części UmowyOpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż , testy oraz uruchomienie : Wyważarka do obręczy- fabrycznie nowa – 1 szt. Maszyna musi być fabrycznie nowa z datą produkcji nie wcześniejszą niż 2022 rok, nie eksploatowana wcześniej i nie będąca przedmiotem z ekspozycji targowej, wystawienniczej lub promocyjnej. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności : a) dostawę maszyny wraz z opisującą go dokumentacją , b) montaż maszyny, c) uruchomienie maszyny (instalacja i konfiguracja), d) dostarczenie zestawu narzędzi startowych celem przeprowadzenia testów i odbioru końcowego, e) Przeszkolenie 5 pracowników Zamawiającego. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku ISTOTNE WARUNKI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Komentarze