Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Majdan Królewski: Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

przetargi
15.10.2023 13:59
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora URZĄD GMINY MAJDAN KRÓLEWSKI36-110 MAJDAN KRÓLEWSKIRYNEK 1ATel. 15 847 10 74Fax. 15 847 18 90E-mail [email protected] www.majdankrolewski.pl
Województwo podkarpackie
Powiat Kolbuszowa
Treść zamówienia Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Majdan KrólewskiOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Majdan Królewski1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego auto-busu „Autobus 39 miejsc + kierowca + 1 miejsce do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim” zgodnie ze Specyfikacją techniczną – Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.2. Autobus musi być dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w tym co najmniej jednej osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego. Miejsce dla wózka inwalidzkiego w wydzielonej przestrzeni lub uzyskiwane po demontażu części foteli. Pojazd po-winien być wyposażony w windę ułatwiającą wprowadzenie wózka inwalidzkiego do wnętrza pojazdu i pasy bezpieczeństwa dostosowane do osoby siedzącej na wózku.3. Autobus musi spełniać wymagania polskich przepisów dotyczących autobusów przeznaczonych do przewozu osób niepełnosprawnych wynikających z przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2023 poz. 1047 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz. 2022 z późn. zm.).Musi posiadać aktualne świadectwo homologacji lub równoważny dokumentu pod nazwą krajowe indywidualne dopuszczenie pojazdu wydane przez Dyrektora Transportowego Dozoru Technicznego z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych wydane zgodnie z Ustawą z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz. U. 2023 poz. 919 z późn. zm.)4. Oferowany autobus musi pochodzić z produkcji seryjnej i nie może zawierać prototypowych rozwiązań dostosowujących oferowane urządzenia do wymogów opisu przed-miotu zamówienia. ZP.BIF.271.13.2023
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1696844656930
LINK do SIWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/829392
CPV 34.12.10.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia w mniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 Ustawy mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie: a. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. b. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. c. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przed-miotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych). d. Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli: a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia Wykonawcy, jeżeli wykaże iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie, co najmniej 1 dostawę autobusu na kwotę nie mniejszą niż 900 000,00 złotych brutto (słownie: dziewięćset tysięcy złotych). W trybie podstawowym oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o przy-należności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu złożonym wraz z ofertą – zgodnie z wzorem stanowiącym Za-łącznik nr 8 do SWZ; b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (Zamawiają-cy nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków) 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej a) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przed-miotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 zł (osiemset tysięcy złotych; b. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a je-żeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie -załącznik nr 6 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Inne przedmiotowe środki dowodowe – W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot dostawy odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, za-mawiający żąda dołączenia do oferty: materiałów firmowych potwierdzających zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta silnika i zabudowy, zdjęcia przedmiotu zamówienia jak w ofercie. Do oferty załączyć można inne dokumenty tak by opis oferowanego autobusu umożliwiał porównanie ofert z wymogami SWZ wraz z podaniem producenta oraz modelu. Dostarczany autobus powinien spełniać polskie wymagania, w tym warunki techniczne, wynikające z ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 z późn. zm.) i określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 sierpnia 2013 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich nie-zbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2022 r., poz. 122 z późn. Zm.). 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Zamawiający żąda dołączenia do oferty: materiałów firmowych potwierdzających zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta silnika i zabudowy, zdjęcia przedmiotu zamówienia jak w ofercie. Do oferty załączyć można inne dokumenty tak by opis oferowanego autobusu umożliwiał porównanie ofert z wymogami SWZ wraz z podaniem producenta oraz modelu. Dostarczany autobus powinien spełniać polskie wymagania, w tym warunki techniczne, wynikające z ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 z późn. zm.) i określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 sierpnia 2013 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich nie-zbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2022 r., poz. 122 z późn. Zm.). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a) W przypadku, o którym mowa, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. c) Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy” e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 10. ppkt d oraz ppkt e SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wyka-zuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu f) Zamawiający w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców g) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
Wadium 6000.00
Osoba do kontaktu GMINA MAJDAN KRÓLEWSKI, ul. ul. Rynek 1 A, 36-110, Majdan Królewski, woj. podkarpackie, państwo PL, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): http://majdankrolewski.pl/
Wymagany termin realizacji zamówienia do 2024-10-10
Miejsce i termin składania ofert URZĄD GMINY MAJDAN KRÓLEWSKI36-110 MAJDAN KRÓLEWSKIRYNEK 1A2023-10-19
Sposób składania ofert https://platformazakupowa.pl/pn/majdankrolewski Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą 30 dni
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 60okres gwarancji podstawowej 20okres gwarancji na perforację blach nadwozia 20

Komentarze