Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lututów: Dostawa autobusu

przetargi
22.12.2023 12:46
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora URZĄD GMINY LUTUTÓW98-360 LUTUTÓWKLONOWSKA 8Tel. 43 871 40 52Fax. 43 871 40 52E-mail [email protected] www.bip.lututowgmina.pl
Województwo łódzkie
Powiat Wieruszów
Treść zamówienia Dostawa autobusu do transportu uczestników Dziennego Domu pomocy w Hucie.Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Dostawa autobusu do transportu uczestników Dziennego Domu pomocy w Hucie.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego fabrycznie nowego pojazdu (autobusu). Szczegółowe parametry techniczne pojazdu zostały wskazane w załączniku nr 1 do SWZ -opis przedmiotu zamówienia. 271.1.2023
Specyfikacja https://tender-attachments.com/pl-01/pl01-2023-BZP-00555901-01.zip
LINK do SIWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dbfd6d-9e94-4144-1dec-07001210feb5
CPV 34.12.10.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia warunku w zakresie zdolność do występowania w obrocie gospodarczym; 2. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wynikającej z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 3. posiadają zdolność ekonomiczną lub finansową niezbędną do realizacji zamówienia; Zamawiający nie stawia warunku w zakresie posiadania zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia; 4. posiadają niezbędną zdolność techniczną lub zawodową umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności gospodarczej – wykonał co najmniej 2 dostawy na pojazd (autobus) o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 złotych brutto wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy były realizowane oraz załączy dowody określające, że dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wykaz dostaw w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności gospodarczej – wykonał co najmniej 2 dostawy na pojazd (autobus) o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 złotych brutto wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy były realizowane oraz załączy dowody określające, że dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zał. nr 7 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 108 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający będzie wymagał: Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub spółki cywilne ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub każdy wspólnik spółki cywilnej według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ; W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający będzie wymagał: i. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: 1 – Formularz ofertowy 2 – Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3 – Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp 4 – Oświadczenie wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 5 – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 6 – Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w trybie art. 118 ustawy Pzp 7 -Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawców. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-ę) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu Gmina Lututów, ul. Klonowska 8, 98-360, Lututów, woj. łódzkie, państwo PL, tel. 436767020, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): www.bip.lututowgmina.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia 3 miesiące
Miejsce i termin składania ofert URZĄD GMINY LUTUTÓW98-360 LUTUTÓWKLONOWSKA 82023-12-28
Sposób składania ofert Oferty ( zaszyfrowane) należy przesłać drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy e- Zamówienia Godzina: 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą 30 dni
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 60dłuższa gwarancja mechaniczna 40

Komentarze