Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łuków: Zakup minibusa

przetargi
08.09.2021 12:40
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody osobowe:      osobowe
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora STAROSTWO POWIATOWE W ŁUKOWIE21-400 ŁUKÓWJÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 17Tel. 25 798 22 03Fax. 25 798 74 91E-mail [email protected] www.starostwolukow.pl
Województwo lubelskie
Powiat Łuków
Treść zamówienia „Zakup minibusa dla SOSzW w Baczkowie”Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia „Zakup minibusa dla SOSzW w Baczkowie”1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. H. Sienkiewicza w Baczkowie jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego, wyprodukowanego w 2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ IZP.272.16.2021
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=powiatlukowski.ezamawiajacy.pl_1630392796096
LINK do SIWZ http://powiatlukowski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatlukowski/demand/notice/public/37842/details
CPV 34.11.44.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu POWIAT ŁUKOWSKI, ul. ul. Józefa Piłsudskiego 17, 21-400, Łuków, woj. lubelskie, państwo PL, tel. 25 798 22 03, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): www.powiatlukowski.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia 90 dni
Miejsce i termin składania ofert 2021-09-07
Sposób składania ofert https://powiatlukowski.ezamawiajacy.pl/ Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą do 2021-10-06
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 60skrócenie terminu dostawy przedmiotu zamówienia 20przedłużona gwarancja 20
Uwagi 2021/BZP 00164198/01Dostawy”Zakup minibusa dla SOSzW w Baczkowie”SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁUKOWSKI1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 7115818251.5) Adres zamawiającego1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 171.5.2.) Miejscowość: Łuków1.5.3.) Kod pocztowy: 21-4001.5.4.) Województwo: lubelskie1.5.5.) Kraj: Polska1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 – Puławski1.5.7.) Numer telefonu: 25 798 22 031.5.8.) Numer faksu: 25 798 74 911.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected].) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlukowski.pl1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczneSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:”Zakup minibusa dla SOSzW w Baczkowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c7c366f-0962-11ec-b885-f28f916880732.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 001641982.6.) Wersja ogłoszenia: 012.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-302.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawnąZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawySEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://powiatlukowski.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: https://powiatlukowski.ezamawiajacy.pl/3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły zawiera rozdział XIII SWZ – SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:polski3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Powiat Łukowski;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którymmożna się kontaktować pod adresem e-mail: [email protected] 3) Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargunieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/PanaOgłoszenie nr 2021/BZP 00012618/01 z dnia 2021-03-032021-03-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Roboty budowlanedane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostaćPani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemokresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organunadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przezadministratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony DanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.272.16.20214.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawyZamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. H. Sienkiewicza w Baczkowie jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego, wyprodukowanego w 2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ4.2.6.) Główny kod CPV: 34114400-3 – Minibusy4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:34115200-8 – Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie4.3.) Kryteria oceny ofert4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena brutto (C) – waga kryterium 60 %;2) Skrócenie terminu dostawy przedmiotu zamówienia (T) – waga kryterium 20%;3) Przedłużona gwarancja (G) – waga kryterium 20%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C =cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Skrócenie termin dostawy przedmiotu zamówienia (T) – waga 20%T = najmniejsza ilość dni na wykonanie zadania/ilość dni na wykonanie zadania oferty badanej x 100 pkt x 20%* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu3) Przedłużona gwarancja (G) – waga 20%Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji na przedmiot zamówienia przedstawiają się następująco:a) na usterki mechaniczne – minimum 2 lata bez limitu kilometrówb) na perforację korozyjną nadwozia – minimum 10 latWykonawca może zaproponować przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 1 rok lub o 2 lata w każdym rodzaju gwarancji wymienionym powyżej, i tak:Wykonawca, który w ofercie zaproponuje przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 1 rok w danym rodzaju (jeden z dwóch):a) na usterki mechaniczne – 3 lata bez limitu kilometrów – otrzyma 5 punktów;b) na perforację korozyjną nadwozia – 11 lat – otrzyma 5 punktów.Wykonawca, który w ofercie zaproponuje przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 2 lata w danym rodzaju (jeden z dwóch):a) na usterki mechaniczne – 4 lata bez limitu kilometrów – otrzyma 10 punktów;b) na perforację korozyjną nadwozia – 12 lat – otrzyma 10 punktów.Jeżeli Wykonawca zaoferuje przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o więcej niż 2 lata w danym rodzaju, otrzyma 10 punktów.Maksymalna ilość punktów w kryterium „przedłużony okres gwarancji” wynosi 20 punktów.Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert: S = C + T + G gdzie:S – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert;C, T, G – zgodnie z definicjami jak powyżej.Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościoweKryterium 14.3.5.) Nazwa kryterium: Cena4.3.6.) Waga: 60Kryterium 24.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy przedmiotu zamówienia4.3.6.) Waga: 20Kryterium 34.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona gwarancja4.3.6.) Waga: 204.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: NieSEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:Art. 109 ust. 1 pkt 45.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: NieSEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: NieSEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Nie przewiduje się istotnej zmiany przedmiotowej umowy, w rozumieniu art. 454 Pzp.Dopuszczalna się zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:1) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę, w sytuacji gdy:a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, lubb) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 Pzp;2) z zastrzeżeniem art. 455 ust.3 Pzp, jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;3) z zastrzeżeniem art. 455 ust.3 Pzp, jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.3. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowegopostępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.4. Jeżeli umowa zawiera postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości cen, dopuszczalną wartość zmiany ceny, októrej mowa w ust. 1 pkt 3 lit. c i pkt 4, lub dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 2, ustala się w oparciu o zmienioną cenę.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: NieSEKCJA VIII – PROCEDURA8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-07 10:008.2.) Miejsce składania ofert: https://powiatlukowski.ezamawiajacy.pl/8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-07 10:158.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-06Numer informacji: 2021-BZP-00164198-01
Data dodania 2021-08-31

Komentarze