Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łubnice: Dostawa używanego autobusu

przetargi
06.12.2024 12:44
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Samochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora Gmina Łubnice
28-232 Łubnice
Łubnice 66A
Tel. 158659236
Fax. 158659236
E-mail [email protected]
WWW www.lubnice.eu
Województwo świętokrzyskie
Powiat Staszów
Treść zamówienia Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobusu, który winien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy. Pojazd winien spełniać wszelkie wymogi przepisów dopuszczających go do ruchu po drogach publicznych.
2. Oferowany autobus winien być wolny od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, w dobrym stanie technicznym, wizualnym i spełniać niżej wymienione warunki:
1) Rok produkcji: 2013 r. lub młodszy,
2) Norma emisji spalin: min. EURO 5,
3) Silnik: wysokoprężny o mocy min. 170 KM i poj. min. 2900 cm.3
4) Przebieg: do 350 tys. km, udokumentowany (książka serwisowa i/lub wydruk z serwisu itp.)
5) Badanie techniczne: aktualne badanie techniczne pojazdu ważne nie krócej niż miesiąc od dnia upływu terminu składania ofert,
6) Liczba osi: 2,
7) Ilość miejsc siedzących: min. 34 – max. 40,
8) Skrzynia biegów: manualna,
9) Wyposażenie dodatkowe: klimatyzacja, retarder, webasto, alkomat, elektryczne drzwi boczne.
3. Oferowany autobus winien być kompletny, w pełni sprawny technicznie i użytkowo, bez widocznych uszkodzeń mechanicznych. Nie powinien posiadać żadnych widocznych śladów rdzy, korozji, wycieków.
Zamawiający zastrzega możliwość oględzin pojazdu i weryfikacji jego stanu technicznego przed wyborem oferty. W przypadku stwierdzenia niezgodności stanu faktycznego ze stanem podawanym w ofercie Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako niezgodną z warunkami zamówienia.
Wynik przetargu Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 20/11/2024
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego:
Gmina Łubnice

1.3.) Oddział zamawiającego:
Gmina Łubnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
REGON 830409666

1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica:
Łubnice 66A

1.5.2.) Miejscowość:
Łubnice

1.5.3.) Kod pocztowy:
28-232

1.5.4.) Województwo:
świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj:
Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3:
PL722 – Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu:
158659236

1.5.8.) Numer faksu:
158659236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:
[email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego:
www.lubnice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fdc1d3e-4721-4e9b-8844-ec88c3d90790
1.7.) Rodzaj zamawiającego:
Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego:
Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług:
Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
2.4.) Identyfikator postępowania:
ocds-148610-5fdc1d3e-4721-4e9b-8844-ec88c3d90790

2.5.) Numer ogłoszenia:
2024/BZP 00606208

2.6.) Wersja ogłoszenia:
01

2.7.) Data ogłoszenia:
2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań:
Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP:
2024/BZP 00012484/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa autobusu używanego na potrzeby Gminy Łubnice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:
Tak

2.14.) Numer ogłoszenia:
2024/BZP 00590382

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny:
IN.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania:
Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia:
Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobusu, który winien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy. Pojazd winien spełniać wszelkie wymogi przepisów dopuszczających go do ruchu po drogach publicznych.
2. Oferowany autobus winien być wolny od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, w dobrym stanie technicznym, wizualnym i spełniać niżej wymienione warunki:
1) Rok produkcji: 2013 r. lub młodszy,
2) Norma emisji spalin: min. EURO 5,
3) Silnik: wysokoprężny o mocy min. 170 KM i poj. min. 2900 cm.3
4) Przebieg: do 350 tys. km, udokumentowany (książka serwisowa i/lub wydruk z serwisu itp.)
5) Badanie techniczne: aktualne badanie techniczne pojazdu ważne nie krócej niż miesiąc od dnia upływu terminu składania ofert,
6) Liczba osi: 2,
7) Ilość miejsc siedzących: min. 34 – max. 40,
8) Skrzynia biegów: manualna,
9) Wyposażenie dodatkowe: klimatyzacja, retarder, webasto, alkomat, elektryczne drzwi boczne.
3. Oferowany autobus winien być kompletny, w pełni sprawny technicznie i użytkowo, bez widocznych uszkodzeń mechanicznych. Nie powinien posiadać żadnych widocznych śladów rdzy, korozji, wycieków.
Zamawiający zastrzega możliwość oględzin pojazdu i weryfikacji jego stanu technicznego przed wyborem oferty. W przypadku stwierdzenia niezgodności stanu faktycznego ze stanem podawanym w ofercie Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako niezgodną z warunkami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV:
34121000-1 – Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:W prowadzonym postepowaniu na platformie prowadzonego postępowania widoczna jest złożona jedna oferta. Po wyznaczonej godzinie otwarcia ofert dokonano pobrania złożonej oferty
i jej odszyfrowania. Okazało się, że folder odszyfrowany jest pusty, nie zawierał żadnych dokumentów. Należy uznać, że w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
W tym stanie rzeczy, Zamawiający, na zasadzie art. 255 pkt 1 Pzp, postanowił unieważnić postępowanie.

LINK do SWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dd096a-9ad5-1bb8-985c-bb000134fcf7
CPV 34.12.10.00
Osoba do kontaktu Gmina Łubnice Łubnice 66A 28-232 Łubnice tel: 158659236 fax: 158659236 email: [email protected] www: www.lubnice.eu
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania 2024-11-21

Komentarze