Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lublin: Zastępcza komunikacja autobusowa

przetargi
16.03.2022 13:24
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Transport:      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora POLREGIO SP. Z O.O. PRZEWOZY REGIONALNE SP. Z O.O. LUBELSKI ZAKŁAD PRZEWOZÓW REGIONALNYCH W LUBLINIE20-406 LUBLINGAZOWA 4Tel. 81 472 59 50Fax. 81 532 32 96E-mail [email protected] polregio.pl/pl/
Województwo lubelskie
Powiat Lublin
Treść zamówienia Zastępcza komunikacja autobusowa na linii nr 30Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zastępcza komunikacja autobusowa na linii nr 30 Numer referencyjny: Lu.240.284.2022Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu osób komunikacją autobusową na linii nr 30 za niżej wymienione NIEkursujące pociągi (odwołane z powodu robót realizowanych przez Zarządcę infrastruktury kolejowej – PKP Polskie Linie Kolejowe) na odcinku Wandzin – Lubartów Słowackiego – Parczew Kolejowa – Lubartów Słowackiego – Wandzin w okresie 20.04.2022 r. – 26.04.2022 r. z zajazdem na wyznaczone stacje i przystanki osobowe.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu osób komunikacją autobusową na linii nr 30 za niżej wymienione niekursujące pociągi (odwołane z powodu robót realizowanych przez Zarządcę infrastruktury kolejowej – PKP Polskie Linie Kolejowe) na odcinku Wandzin – Lubartów Słowackiego – Parczew Kolejowa – Lubartów Słowackiego – Wandzin w okresie 20.04.2022 r. – 26.04.2022 r. z zajazdem na wyznaczone stacje i przystanki osobowe: 1) nr 22901/0 na odcinku Wandzin – Lubartów Słowackiego, kursuje 21-22.IV, 25-26.IV, 2) nr 22909/8 na odcinku Wandzin – Lubartów Słowackiego, kursuje 20-22.IV, 25-26.IV, 3) nr 22923/2 na odcinku Lubartów Słowackiego – Wandzin, kursuje 21-22.IV, 25-26.IV, 4) nr 22931/0 na odcinku Lubartów Słowackiego – Wandzin, kursuje 20-22.IV, 25-26.IV, 5) nr 22903/2, 22907/6 na odcinku Wandzin – Parczew Kolejowa, kursuje 20-26.IV, 6) nr 22905/4 na odcinku Wandzin – Parczew Kolejowa kursuje 20-22.IV, 25-26.IV, 7) nr 22911/0 na odcinku Wandzin – Parczew Kolejowa kursuje 20-25.IV, 8) nr 22921/0 na odcinku Parczew Kolejowa – Wandzin, kursuje 21-26.IV, 9) nr 22925/4, 22929/8 na odcinku Parczew Kolejowa – Wandzin, kursuje 20-26.IV, 10) nr 22927/6 na odcinku na odcinku Parczew Kolejowa – Wandzin, kursuje 20-22.IV, 25-26.IV. Realizacja kolejowej komunikacji autobusowej wymaga kursowania po jednym autobusie za każdy pociąg oraz dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do: a) zwiększenie ilości autobusów na odc. Wandzin – Parczew Kolejowa za pociąg nr 22907/6 dnia 22.IV (piątek) dwa autobusy; b) zwiększenie ilości autobusów na odc. Lubartów Słowackiego – Wandzin za poc. nr 22923/2 dnia 25.IV (poniedziałek) dwa autobusy. c) zwiększenie ilości autobusów na odcinku Parczew Kolejowa – Wandzin za poc. nr 22929/8 dnia 24.IV (niedziela) dwa autobusy. 2. Przewidywana ilość kilometrów do przejechania w ramach zastępczej komunikacji autobusowej w czasie realizacji zamówienia wynosi 3849 kilometrów (bez pustych przebiegów), tj. liczba kursów zaplanowanych do realizacji zamówienia wynosi 73.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=polregio.eb2b.com.pl_1646055109538
LINK do SIWZ http://polregio.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/320162/zastepcza-komunikacja-autobusowa-na-linii-nr-30-1
CPV 60.17.20.00
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 3, 4, 5 i 6 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 6 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, w tym2) spełniają warunki udziału w Postępowaniu określone w ust. 2 SWZ. III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną NIE mniejszą niż 25 000,00 złotychIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi:1) posiadać zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180) lub aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;2) dysponować minimum 5 autobusami (o roku produkcji NIE starszym niż 2006 r.), o pojemności minimum 50 miejsc siedzących, w tym minimum jeden posiadający 40 miejsc siedzących przystosowanydo przewozu osób NIEpełnosprawnych, dopuszczonych do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadającym aktualne ubezpieczenie OC oraz NNW dla kierowcy i pasażerów, a TAKże sprawną klimatyzację i ogrzewanie.3) wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną umowęw zakresie usługi przewozu osób o wartości NIE mniejszej niż: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) brutto. W przypadku umów NIEzakończonych, należy brać pod uwagę wyłącznie wartość umóww częściach faktycznie zrealizowanych,III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 600,00 zł.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp i utrzymane NIEprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Szczegółowy opis, warunki realizacji oraz inne istotne postanowienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ, stanowiący wzór umowy w sprawie zamówienia.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Szczegółowy opis, warunki realizacji oraz inne istotne postanowienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ, stanowiący wzór umowy w sprawie zamówienia.
Wadium 600.00
Osoba do kontaktu POLREGIO S. A. w Warszawie ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa Lubelski Zakład w Lublinie ul. Gazowa 4 Lublin 20-406 Andrzej Pawłowski +48 722348982 [email protected] www.polregio.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Początek: 20/04/2022 Koniec: 26/04/2022
Miejsce i termin składania ofert 2022-03-28
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://polregio.eb2b.com.pl/ Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://polregio.eb2b.com.pl/ Godzina: 09:30
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 26/04/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Uwagi 2022/S 041-107588Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektoroweUsługiPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/25/UESekcja I: Podmiot zamawiającyI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: POLREGIO S. A. w Warszawie ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa Lubelski Zakład w LublinieAdres pocztowy: ul. Gazowa 4Miejscowość: LublinKod NUTS:PL814 LubelskiKod pocztowy: 20-406Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Andrzej PawłowskiE-mail:[email protected].: +48 722348982Adresy internetowe:Główny adres:www.polregio.plI.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:https://polregio.eb2b.com.pl/Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:https://polregio.eb2b.com.pl/I.6) Główny przedmiot działalnościUsługi kolejoweSekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:Zastępcza komunikacja autobusowa na linii nr 30Numer referencyjny: Lu.240.284.2022II.1.2) Główny kod CPV60172000 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcąII.1.3) Rodzaj zamówieniaUsługiII.1.4) Krótki opis:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu osób komunikacją autobusową na linii nr 30 za niżej wymienione NIEkursujące pociągi (odwołane z powodu robót realizowanych przez Zarządcę infrastruktury kolejowej – PKP Polskie Linie Kolejowe) na odcinku Wandzin – Lubartów Słowackiego – Parczew Kolejowa – Lubartów Słowackiego – Wandzin w okresie 20.04.2022 r. – 26.04.2022 r. z zajazdem na wyznaczone stacje i przystanki osobowe.II.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: NIEII.2) OpisII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS:PL81 LubelskieII.2.4) Opis zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu osób komunikacją autobusową na linii nr 30 za niżej wymienione NIEkursujące pociągi (odwołane z powodu robót realizowanych przez Zarządcę infrastruktury kolejowej – PKP Polskie Linie Kolejowe) na odcinku Wandzin – Lubartów Słowackiego – Parczew Kolejowa – Lubartów Słowackiego – Wandzin w okresie 20.04.2022 r. – 26.04.2022 r. z zajazdem na wyznaczone stacje i przystanki osobowe:1) nr 22901/0 na odcinku Wandzin – Lubartów Słowackiego, kursuje 21-22.IV, 25-26.IV,2) nr 22909/8 na odcinku Wandzin – Lubartów Słowackiego, kursuje 20-22.IV, 25-26.IV,3) nr 22923/2 na odcinku Lubartów Słowackiego – Wandzin, kursuje 21-22.IV, 25-26.IV,4) nr 22931/0 na odcinku Lubartów Słowackiego – Wandzin, kursuje 20-22.IV, 25-26.IV,5) nr 22903/2, 22907/6 na odcinku Wandzin – Parczew Kolejowa, kursuje 20-26.IV,6) nr 22905/4 na odcinku Wandzin – Parczew Kolejowa kursuje 20-22.IV, 25-26.IV,7) nr 22911/0 na odcinku Wandzin – Parczew Kolejowa kursuje 20-25.IV,8) nr 22921/0 na odcinku Parczew Kolejowa – Wandzin, kursuje 21-26.IV,9) nr 22925/4, 22929/8 na odcinku Parczew Kolejowa – Wandzin, kursuje 20-26.IV,10) nr 22927/6 na odcinku na odcinku Parczew Kolejowa – Wandzin, kursuje 20-22.IV, 25-26.IV.Realizacja kolejowej komunikacji autobusowej wymaga kursowania po jednym autobusie za każdy pociąg oraz dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do:a) zwiększenie ilości autobusów na odc. Wandzin – Parczew Kolejowa za pociąg nr 22907/6 dnia 22.IV (piątek) dwa autobusy;b) zwiększenie ilości autobusów na odc. Lubartów Słowackiego – Wandzin za poc. nr 22923/2 dnia 25.IV (poniedziałek) dwa autobusy.c) zwiększenie ilości autobusów na odcinku Parczew Kolejowa – Wandzin za poc. nr 22929/8 dnia 24.IV (niedziela) dwa autobusy.2. Przewidywana ilość kilometrów do przejechania w ramach zastępczej komunikacji autobusowej w czasie realizacji zamówienia wynosi 3849 kilometrów (bez pustych przebiegów), tj. liczba kursów zaplanowanych do realizacji zamówienia wynosi 73.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejCenaII.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 20/04/2022Koniec: 26/04/2022Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkoweSekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 3, 4, 5 i 6 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 6 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, w tym2) spełniają warunki udziału w Postępowaniu określone w ust. 2 SWZ.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną NIE mniejszą niż 25 000,00 złotychIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi:1) posiadać zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180) lub aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;2) dysponować minimum 5 autobusami (o roku produkcji NIE starszym niż 2006 r.), o pojemności minimum 50 miejsc siedzących, w tym minimum jeden posiadający 40 miejsc siedzących przystosowanydo przewozu osób NIEpełnosprawnych, dopuszczonych do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadającym aktualne ubezpieczenie OC oraz NNW dla kierowcy i pasażerów, a TAKże sprawną klimatyzację i ogrzewanie.3) wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną umowęw zakresie usługi przewozu osób o wartości NIE mniejszej niż: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) brutto. W przypadku umów NIEzakończonych, należy brać pod uwagę wyłącznie wartość umóww częściach faktycznie zrealizowanych,III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 600,00 zł.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp i utrzymane NIEprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Szczegółowy opis, warunki realizacji oraz inne istotne postanowienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ, stanowiący wzór umowy w sprawie zamówienia.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Szczegółowy opis, warunki realizacji oraz inne istotne postanowienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ, stanowiący wzór umowy w sprawie zamówienia.Sekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIEIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 28/03/2022Czas lokalny: 09:30IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 26/04/2022IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 28/03/2022Czas lokalny: 10:00Miejsce:Oferty zostaną odszyfrowane i otwarte za pośrednictwem Platformywww.polregio.eb2b.com.pl/Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.3) Informacje dodatkowe:VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Urząd Zamówien PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy:www.uzp.gov.plVI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjneOficjalna nazwa: NIE dotyczyMiejscowość: NIE dotyczyPaństwo: PolskaAdres internetowy:www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ:1. Od NIEzgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w Postępowaniu, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp, przysługuje odwołanie.2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, podpisane przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.3. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 515 ust.1 lit. a ustawy Pzp albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;2) 10 dni – wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia – publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej;3) 10 dni – wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 – od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.4. Odwołanie zawiera:1) imię i nazwisko albo nazwę, miejsce zamieszkania albo siedzibę, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej odwołującego oraz imię i nazwisko przedstawiciela (przedstawicieli);2) nazwę i siedzibę zamawiającego, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej Zamawiającego;3) numer Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL) lub NIP odwołującego będącego osobą fizyczną, jeżeli jest on obowiązany do jego posiadania albo posiada go NIE mając TAKiego obowiązku;4) numer w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w przypadku jego braku – numer w innym właściwym rejestrze, ewidencji lub NIP odwołującego NIEbędącego osobą fizyczną, który NIE ma obowiązku wpisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, jeżeli jest on obowiązany do jego posiadania;5) określenie przedmiotu zamówienia;6) wskazanie numeru ogłoszenia w przypadku zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;7) wskazanie czynności lub zaniechania czynności zamawiającego, której zarzuca się NIEzgodnośćz przepisami ustawy, lub wskazanie zaniechania przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy;8) zwięzłe przedstawienie zarzutów;9) żądanie co do sposobu rozstrzygnięcia odwołania;10) wskazanie okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie odwołania oraz dowodów na poparcie przytoczonych okoliczności;11) podpis odwołującego albo jego przedstawiciela lub przedstawicieli;12) wykaz załączników.4. Do odwołania dołącza się:1) dowód uiszczenia wpisu od odwołania w wymaganej wysokości;2) dowód przekazania odpowiednio odwołania albo jego kopii zamawiającemu;3) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odwołującego.5. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.6. Pozostałe postanowienia dotyczące środków ochrony prawnej zawarte są w Dziale IX ustawy Pzp.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Urząd Zamówien PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail:[email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy:www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:23/02/2022×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S0412022Następna aktualizacja:01/03/2022
Data dodania 2022-02-28

Komentarze