Powiat |
Lubaczów |
Treść zamówienia |
„Zakup autobusu na likwidację barier transportowych dla dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami w Zespole Placówek im. Jana Pawła II w Lubacz…Oryginalna treść ogłoszenia |
Opis zamówienia |
„Zakup autobusu na likwidację barier transportowych dla dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami w Zespole Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie”1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego autobusu 18-osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim.2. Wymagania minimalne dla pojazdu zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja funkcjonalno-techniczna.3. Dostarczony pojazd musi być fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany min. w 2023 roku, gotowy do użytku, przygotowany do rejestracji na terenie RP.4. Pojazd musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych i posiadających homologację zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) i obowiązującymi aktami prawnymi oraz ma być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2024 r. poz. 502) i posiadać świadectwo homologacji jako autobus przeznaczony do przewozu osób z niepełnosprawnościami wydane przez ustawowo uprawniony organ.5. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji na pojazd bazowy oraz że po adaptacji jest to pojazd dopuszczony do ruchu jako pojazd przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnych w tym przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023r. poz. 1047 z późn.zm.).6. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru pojazdu:- wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa, umożliwiające rejestrację pojazdu z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych,- Książki serwisowe i gwarancyjne,- Aktualne świadectwa homologacji,- Instrukcję obsługi,- Komplet 2 szt. kluczyków lub innych fabrycznych urządzeń służących do otwarcia pojazdu.7. W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę producenta, można zastosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadanie funkcyjno-użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych przedmiotów niż podane w opisie pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to możliwe, złożenia stosownego dokumentu uwiarygodniającego te przedmioty.8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty. W związku z przyjęciem okresu gwarancji, jako kryterium oceny ofert, Zamawiający określa go w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 48 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. OS.042.8.2024 |
Specyfikacja |
https://tender-attachments.com/pl-01/pl01-2024-BZP-00482640-01.zip |
LINK do SWZ |
http://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af740504-83ca-4b58-b3d4-ff90436099f5 |
CPV |
34.12.10.00 |
Wymagania |
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1) W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia spełnia określone minimalne wymagania Zamawiającego, opisane szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja funkcjonalno-techniczna, Zamawiający (na podst. art. 106 ust. 1 ustawy Pzp) żąda przedmiotowego środka dowodowego, który należy złożyć na wzorze, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiotowy środek dowodowy należy złożyć wraz z ofertą. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 1) Załącznik nr 4 do SWZ – przedmiotowy środek dowodowy, potwierdzający że przedmiot zamówienia spełnia określone minimalne wymagania Zamawiającego, opisane szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja funkcjonalno-techniczna. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Do oferty należy dołączyć: 1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; 2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4) Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w punkcie 13.3 Rozdziału 13, na potwierdzenie, że oferowana dostawa spełnia wymagania Zamawiającego określone szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja funkcjonalno-techniczna – zgodny z Załącznikiem nr 4 do SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 13 ust. 13.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie |
Wadium |
0.00 |
Osoba do kontaktu |
Starostwo Powiatowe, ul. Jasna 1, 37-600, Lubaczów, woj. podkarpackie, państwo PL, tel. 166328700, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): powiatlubaczowski.pl |
Wymagany termin realizacji zamówienia |
do 2024-12-23 |
Miejsce i termin składania ofert |
STAROSTWO POWIATOWE W LUBACZOWIE37-600 LUBACZÓWJASNA 12024-09-11 |
Sposób składania ofert |
https://ezamowienia.gov.pl Godzina: 10:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji |
|
Termin związania ofertą |
do 2024-10-10 |
Składanie ofert wariantowych/częściowych |
oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE |
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie |
cena 60,00okres gwarancji 40,00 |
Komentarze