Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lubaczów: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu dzieci niepełnosprawnych

przetargi
16.12.2022 12:52
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Samochody ciężarowe:      autobusySamochody osobowe:      z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Gmina Lubaczów37-600 LubaczówJasna 1Tel. 166321684E-mail [email protected] www.gminalubaczow.pl/
Województwo podkarpackie
Powiat Lubaczów
Treść zamówienia Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu dzieci niepełnosprawnychOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 12.1.1. Przedmiotem zamówienia jest za zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu minimum 17-osobowego (16 pasażerów + kierowca) – maksymalnie 20-osobowego (19 osób + kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.12.1.2. Wymagania minimalne dla pojazdu zostały określone w załączniku nr 1a do SWZ– Wymaganiach minimalnych Zamawiającego12.1.3. Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym:a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.);b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia(t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 – z późniejszymi zmianami).12.1.4. Samochód musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych. Wykonawca powinien posiadać i przekazać Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa, umożliwiające rejestrację pojazdu z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru (świadectwo homologacji przed podpisaniem umowy).12.1.5. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego.12.1.6. Pojazd musi posiadać aktualne świadectwo homologacji dla tego typu pojazdu wydane przez ustawowo uprawniony organ, które powinno zostać dostarczone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.12.1.7. Sprzedający udziela gwarancji (całopojazdowej, bez limitów kilometrów) na sprzedany samochód, na okres 12 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.12.1.8. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu niezbędne dokumenty gwarancyjne najpóźniej w dniu odbioru pojazdu.12.1.9. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (podział) danego parametru.12.1.10. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego postępowania oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: koszt dostawy do Zamawiającego, podatek VAT.12.1.11. W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne.
Wynik przetargu Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 09/12/2022Ogłoszenie o wyniku postępowaniaDostawyDostawa autobusu przystosowanego do przewozu dzieci niepełnosprawnychz Gminy LubaczówSEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego:Gmina Lubaczów1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny:REGON 6509006541.5) Adres zamawiającego1.5.1.) Ulica:Jasna 11.5.2.) Miejscowość:Lubaczów1.5.3.) Kod pocztowy:37-6001.5.4.) Województwo:podkarpackie1.5.5.) Kraj:Polska1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3:PL822 – Przemyski1.5.7.) Numer telefonu:1663216841.5.9.) Adres poczty elektronicznej:[email protected].) Adres strony internetowej zamawiającego:https://www.gminalubaczow.pl/1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow1.7.) Rodzaj zamawiającego:Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego:Ogólne usługi publiczneSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług:Nie2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu dzieci niepełnosprawnychz Gminy Lubaczów2.4.) Identyfikator postępowania:ocds-148610-57e0ae3f-6cbb-11ed-aea3-5a7c432eaced2.5.) Numer ogłoszenia:2022/BZP 004867522.6.) Wersja ogłoszenia:012.7.) Data ogłoszenia:2022-12-092.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań:Tak2.9.) Numer planu postępowań w BZP:2022/BZP 00030627/07/P2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:1.2.4 Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu dzieci niepełnosprawnych z Gminy Lubaczów2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:Tak2.12.) Nazwa projektu lub programu:Zadanie dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:Tak2.14.) Numer ogłoszenia:2022/BZP 00460195/01SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawnąZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawySEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.) Numer referencyjny:IZP.271.25.20224.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania:Nie4.4.) Rodzaj zamówienia:Dostawy4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia12.1.1. Przedmiotem zamówienia jest za zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu minimum 17-osobowego (16 pasażerów + kierowca) – maksymalnie 20-osobowego (19 osób + kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.12.1.2. Wymagania minimalne dla pojazdu zostały określone w załączniku nr 1a do SWZ– Wymaganiach minimalnych Zamawiającego12.1.3. Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym:a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.);b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia(t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 – z późniejszymi zmianami).12.1.4. Samochód musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych. Wykonawca powinien posiadać i przekazać Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa, umożliwiające rejestrację pojazdu z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru (świadectwo homologacji przed podpisaniem umowy).12.1.5. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego.12.1.6. Pojazd musi posiadać aktualne świadectwo homologacji dla tego typu pojazdu wydane przez ustawowo uprawniony organ, które powinno zostać dostarczone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.12.1.7. Sprzedający udziela gwarancji (całopojazdowej, bez limitów kilometrów) na sprzedany samochód, na okres 12 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.12.1.8. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu niezbędne dokumenty gwarancyjne najpóźniej w dniu odbioru pojazdu.12.1.9. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (podział) danego parametru.12.1.10. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego postępowania oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: koszt dostawy do Zamawiającego, podatek VAT.12.1.11. W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne.4.5.3.) Główny kod CPV:34120000-4 – Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osóbSEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:art. 255 pkt 1 ustawy5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.) – dalej ustawa Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie „Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu dzieci niepełnosprawnych z Gminy Lubaczów”Uzasadnienie prawneZgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;Uzasadnienie faktyczneW w/w postępowaniu za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow w terminieskładania ofert wyznaczonym na dzień 08-12-2022 r. do godz. 9:00, nie złożono żadnej oferty.W związku z powyższym Zamawiający unieważnia w/w postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy.
LINK do SIWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dad9ca-4a9d-c226-e8e1-8400116d9fdc
CPV 34.12.00.00
Osoba do kontaktu Gmina Lubaczów Jasna 1 37-600 Lubaczów tel: 166321684 email: [email protected] www: https://www.gminalubaczow.pl/
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Data dodania 2022-12-12

Komentarze