Powiat |
Lubaczów |
Treść zamówienia |
Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu dzieci niepełnosprawnych z Gminy LubaczówOryginalna treść ogłoszenia |
Opis zamówienia |
Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu dzieci niepełnosprawnych z Gminy Lubaczów12.1.1. Przedmiotem zamówienia jest za zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu minimum 17-osobowego (16 pasażerów + kierowca) – maksymalnie 20-osobowego (19 osób + kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.12.1.2. Wymagania minimalne dla pojazdu zostały określone w załączniku nr 1a do SWZ – Wymaganiach minimalnych Zamawiającego12.1.3. Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym:a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.);b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 – z późniejszymi zmianami). 12.1.4. Samochód musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych. Wykonawca powinien posiadać i przekazać Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa, umożliwiające rejestrację pojazdu z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru (świadectwo homologacji przed podpisaniem umowy).12.1.5. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego.12.1.6. Pojazd musi posiadać aktualne świadectwo homologacji dla tego typu pojazdu wydane przez ustawowo uprawniony organ, które powinno zostać dostarczone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.12.1.7. Sprzedający udziela gwarancji (całopojazdowej, bez limitów kilometrów) na sprzedany samochód, na okres 12 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.12.1.8. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu niezbędne dokumenty gwarancyjne najpóźniej w dniu odbioru pojazdu.12.1.9. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (podział) danego parametru.12.1.10. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego postępowania oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: koszt dostawy do Zamawiającego, podatek VAT.12.1.11. W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne. IZP.271.25.2022 |
Specyfikacja |
https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1669639679994 |
LINK do SIWZ |
http://platformazakupowa.pl/transakcja/696169 |
CPV |
34.12.00.00 |
Wymagania |
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 18.4. W celu wykazania spełnienia braku podstaw wykluczenia wykonawca składa na wezwanie zamawiającego następujące podmiotowe środki dowodowe: a) OŚWIADCZENIA WYKONAWCY O AKTUALNOŚCI INFORMACJI ZAWARTYCH W OŚWIADCZENIU, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, o których mowa w: • art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, Pzp • art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy, Pzp • art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, • art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 18.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: 1) Formularz potwierdzenia spełniania minimalnych wymagań Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. 18.2. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą. 18.3. Stosowanie do postanowień art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawców do uzupełnienia dokumentów wskazanych powyżej, jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Formularz potwierdzenia spełniania minimalnych wymagań Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 17.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona, jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania 2) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) 3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5) wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego ze współpartnerów. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie |
Wadium |
0.00 |
Osoba do kontaktu |
Gmina Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600, Lubaczów, woj. podkarpackie, państwo PL, tel. 166321684, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): https://www.gminalubaczow.pl/ |
Wymagany termin realizacji zamówienia |
180 dni |
Miejsce i termin składania ofert |
URZĄD GMINY LUBACZÓW37-600 LUBACZÓWJASNA 12022-12-05 |
Sposób składania ofert |
https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow Godzina: 09:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji |
|
Termin związania ofertą |
do 2023-01-03 |
Składanie ofert wariantowych/częściowych |
oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE |
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie |
cena 60termin dostawy 40 |
Komentarze