Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łomianki: Zakup dwóch używanych autobusów

przetargi
28.04.2024 12:27
0 Komentarzy
Kategoria Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu zapytanie o cenę
Dane organizatora KOMUNIKACJA MIEJSKA ŁOMIANKI SP. Z O.O.05-092 ŁOMIANKIROLNICZA 248 KIEŁPINTel. 22 751 33 79Fax. 22 751 21 75E-mail [email protected] kmlomianki.info/
Województwo mazowieckie
Powiat Warszawa Zachód
Treść zamówienia Zakup dwóch używanych autobusów klasy mini do komunikacji miejskiej.Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup dwóch używanych autobusów klasy mini do komunikacji miejskiej.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=kmlomianki.info_1713449213980
LINK do SWZ http://kmlomianki.info/smodbip/index.php?id=121&p=336
Osoba do kontaktu Piotr Nowicki, mail: [email protected], Tel 510 272 088 Robert Pawłowski mail: [email protected] tel. 506 082 811
Wymagany termin realizacji zamówienia Termin dostawy autobusów do 07.06.2024 r.
Miejsce i termin składania ofert KOMUNIKACJA MIEJSKA ŁOMIANKI SP. Z O.O.05-092 ŁOMIANKIROLNICZA 248 KIEŁPIN2024-04-25
Sposób składania ofert KOMUNIKACJA MIEJSKA ŁOMIANKI SP. Z O.O., ROLNICZA 248 KIEŁPIN, 05-092 ŁOMIANKI Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Uwagi KOMUNIKACJA MIEJSKA ŁOMIANKI Sp. z 0.0.Komunikacja Miejska Łomianki Sp. z o.o.05-092 Łomianki, Kiełpin ul. Rolnicza 248, tel. (22) 751-33-79Kiełpin, dnia 17.04.2024 r.ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT(SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA)nr ZW/7/2024Zakup dwóch używanych autobusów klasy mini do komunikacji miejskiej.1.1.2.2.3.3.Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego; Komunikacja Miejska Łomianki Spółka z o.o.05-092 Łomianki, Kiełpin, ul. Rolnicza 248,NIP 118-07-46-143, REGON 01227136200000,Tel. 227513379.Tryb udzielenia zamówienia:2.1. Postępowanie prowadzone jest na zasadach ogólnych przepisów Kodeksu Cywilnego.2.2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (podstawa prawna art. 2 ust. 1, pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych t. jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).2.3. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią niniejszego zaproszenia pod rygorem ich odrzucenia.2.4. Zamawiającemu przysługuje prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.Opis przedmiotu zamówienia.3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch używanych, w pełni niskopodłogowych autobusów przegubowych miejskich.3.2. Rok produkcji oferowanych autobusów: nie starsze niż 2016r.3.3. Autobusy muszą być sprawne technicznie i wolne od usterek, które uniemożliwiałyby ich normalną eksploatację na drogach publicznych.3.4. Autobusy muszą być wolne od uszkodzeń wypadkowych.3.5. Autobusy powinny posiadać ważne badanie techniczne oraz ubezpieczenie ważne co najmniej do dnia ich odbioru przez Zamawiającego.3.6. Zamawiający wymaga, aby oferowane autobusy były tej samej marki, w tej samej kompletacji i kolorystyce wnętrza.3.7. Autobusy muszą znajdować się w Polsce oraz posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające do ruchu na terytorium Polski.3.8. Zamawiający przed dokonaniem zakupu dokona oględzin pojazdów oraz jazdy próbnej w celu ustalenia stanu technicznego pojazdu.3.9. Szczegółowy opis techniczny autobusu znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ -wzór umowy.4. Termin wykonania zamówienia i sposób zapłaty.4.1. Termin dostawy autobusów do 07.06.2024 r.4.2. Termin i forma płatności: przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia prawidłowo wypełnionej faktury VAT, po dokonaniu odbioru autobusów, na rachunek bankowy Kupującego wskazany w treści faktury.5. Kryteria oceny ofert. Całkowita cena oferty – 100 %.6. Warunki udziału w postępowaniu.6.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie prawa własności do oferowanych pojazdów.6.2. Wykonawca dołączy do oferty potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów stwierdzających posiadanie prawa własności oferowanych pojazdów.6.3. Pojazdy nie mogą być przedmiotem zastawu i muszą być wolne od wad prawnych z zastrzeżeniem pkt. 6.5.6.4. Przed dokonaniem wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający sprawdzi stan prawny oferowanych pojazdów.6.5. W przypadku gdyby oferowane pojazdy stanowiły przedmiot zastawu Wykonawca dołączy do oferty promesę jego wykreślenia niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty w kwocie wynikającej z treści złożonej oferty, a stosowne dokumenty potwierdzające wykreślenie zastawu przekaże niezwłocznie Zamawiającemu.7. Sposób przygotowania oferty oraz osoby do kontaktu:7.1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, zawierać wypełniony i podpisany przez uprawnioną do reprezentowania Oferenta osobę formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.7.2. W przypadku oferty składanej przez Oferentów wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.7.3. Zamawiający dopuszcza następujące formy złożenia oferty:7.3.1 W formie papierowej w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę oraz adres Zamawiającego, nazwę (firmę) i siedzibę (adres) wykonawcy oraz Oferta – Zakup dwóch używanych, niskopodłogowych autobusów do komunikacji miejskiej. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na adres: Komunikacja Miejska Łomianki Sp. z o.o. Kiełpin ul. Rolnicza 248, 05-092 Łomianki;albo7.3.2 W formie elektronicznej w formacie skanu bądź opatrzone podpisem elektronicznym. Ofertę należy przesłać na adres e mail: [email protected] oraz [email protected]. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.7.5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.7.6. Osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego:Piotr Nowicki, mail: [email protected], Tel 510 272 088 Robert Pawłowski mail: [email protected] tel. 506 082 8117.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.8. Termin złożenia oferty:8.1. Ofertę należy złożyć do dnia 25.04.2024 r. do godziny 10.00.8.2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania i nie będzie podlegała ocenie. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca składający ofertę samodzielnie nie może jednocześnie złożyć oferty wspólnej z innymi Wykonawcami.8.3. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.9. Okres związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.10. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunikacja Miejska Łomianki Sp. z o.o., Kiełpin ul Rolnicza 248, 05-092 Łomianki. Z administratorem można skontaktować się poprzez adres email [email protected] lub pisemnie na adres siedziby administratora.2) Wraz ze złożeniem oferty wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i f RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w celu wyłonienia najlepszej oferty;4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;7) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.11. Załączniki do zaproszenia:1) Szczegółowy opis techniczny pojazdów.2) Umowa kupna – wzór.3) Formularz ofertowy.Elektronicznie podpisany przez Piotr Nowicki Data: 2024.04.18 08.34:16 +02’00’Piotr Nowicki
Data dodania 2024-04-18

Komentarze