Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łomianki: Zakup 2 szt. nowych autobusów do komunikacji miejskiej

przetargi
13.07.2023 11:35
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Finanse:      kredyty
Forma przetargu zapytanie o cenę
Dane organizatora KOMUNIKACJA MIEJSKA ŁOMIANKI SP. Z O.O.05-092 ŁOMIANKIROLNICZA 248 KIEŁPINTel. 22 751 33 79Fax. 22 751 21 75E-mail sekretariat@kmlomianki.infoWWW kmlomianki.info/
Województwo mazowieckie
Powiat Warszawa Zachód
Treść zamówienia Udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego inwestycyjnego na zakup 2 szt. nowych autobusów do komunikacji miejskiej.Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego inwestycyjnego na zakup 2 szt. nowych autobusów do komunikacji miejskiej.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=kmlomianki.info_1688624883086
LINK do SIWZ http://kmlomianki.info/smodbip/index.php?id=121&p=298
Osoba do kontaktu • Pan Piotr Nowicki – dyrektor ds. technicznych i przewozów w sprawach merytorycznych, odnoszących się do autobusów; e – mail: techniczny@kmlomianki.info tel.: 22 751-33-79 wew. 3.• Pani Małgorzata Kobrzyńska – Główna Księgowa w sprawach finansowo -księgowych; e – mail: ksiegowosc@kmlomianki.info tel.: 22 751-33-79 wew. 6.
Wymagany termin realizacji zamówienia Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nastąpi nie później niż 3 dni robocze przed wymaganym terminem płatności wynikającym z dokumentów dostawy autobusów. Planowany termin dostawy autobusów – 30.05.2024 r.
Miejsce i termin składania ofert KOMUNIKACJA MIEJSKA ŁOMIANKI SP. Z O.O.05-092 ŁOMIANKIROLNICZA 248 KIEŁPIN2023-07-18
Sposób składania ofert KOMUNIKACJA MIEJSKA ŁOMIANKI SP. Z O.O., ROLNICZA 248 KIEŁPIN, 05-092 ŁOMIANKI Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Uwagi KOMUNIKACJA MIEJSKA ŁOMIANKI Sp. z 0.0.Komunikacja Miejska Łomianki Sp. z o.o.05-092 Łomianki, Kiełpin ul. Rolnicza 248, tel. (22) 751-33-79Kiełpin, dnia 04.07.2023 r.ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT(SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA) nr ZW/13/2023Udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego inwestycyjnego na zakup 2 szt. nowych autobusów do komunikacji miejskiej.1. Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego;Komunikacja Miejska Łomianki Spółka z o.o.05-092 Łomianki, Kiełpin, ul. Rolnicza 248,NIP 118-07-46-143, REGON 01227136200000, KRS 0000099681.2. Tryb udzielenia zamówienia:2.1. Postępowanie prowadzone jest na zasadach ogólnych przepisów Kodeksu Cywilnego.2.2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (podstawa prawna art. 2 ust. 1, pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych t. jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).2.3. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią niniejszej SWZ pod rygorem ich odrzucenia.2.4. Zamawiającemu przysługuje prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.3. Opis przedmiotu zamówienia.3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze złotówkowego kredytu długoterminowego inwestycyjnego zwanego również w treści SWZ Kredytem do wysokości 2 300 000 zł (słownie: dwa miliony trzysta tysięcy złotych) z przeznaczeniem na pokrycie kosztów zakupu dwóch nowych, niskopodłogowych, 12 metrowych autobusów miejskich do obsługi linii których Organizatorem jest ZTM Warszawa.3.2. Zamawiający nie posiada na obecnym etapie informacji o kosztach autobusów. Dane te będą znane po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego. Planowany termin otwarcia ofert w postępowaniu na zakup autobusów to 05.10.2023 r. Zamawiający ocenia w sposób szacunkowy wartość autobusów na kwotę do 2 800 000 zł netto (dwa miliony osiemset tysięcy).3.3. Przedmiotowe zamówienie jest częściowo finansowane ze środków własnych Zamawiającego – wkład własny Zamawiającego wynosi 500.000,00 zł. Środki na sfinansowanie wkładu własnego będą z podwyższenia kapitału zakładowego Spółki1KMŁ na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Łomiankach Nr LXXVII/556/2023 z dnia 25.05.2023 roku3.4. Zabezpieczenie kredytu:a) zastaw rejestrowy na zakupionych autobusach,b) cesja praw z polisy ubezpieczeniowej,c) weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową,d) oświadczenie o poddaniu się egzekucji z art. 777,e) pełnomocnictwo do rachunku bankowego Zamawiającego.3.5. Wniosek o wpis zastawu do rejestru zastawów zostanie złożony i opłacony w terminie 14 dni od daty uruchomienia kredytu.3.6. Podatek VAT będzie finansowany ze środków własnych Spółki.3.7. Z uwagi na konieczność wykazania środków na sfinansowanie zakupu autobusów, po wyborze oferty Banku, zostanie przekazana Spółce przez Bank promesa udzielenia kredytu.3.8. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nastąpi nie później niż 3 dni robocze przed wymaganym terminem płatności wynikającym z dokumentów dostawy autobusów. Planowany termin dostawy autobusów – maj 2024 r. Ostateczny termin dostawy autobusów ustalony zostanie po podpisaniu umowy dostawy.3.9. Spłata Kredytu:a) będzie następowała w ratach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca;b) okres spłaty – do 72 miesięcy tj. splata kredytu nastąpi w następnym miesiącu po uruchomieniu kredytu w 72 ratach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca.3.10. Kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej. Spłata odsetek będzie następować w okresach miesięcznych.3.11. Dla potrzeb niniejszego postępowania i porównania ofert w kryterium cenowym Wykonawca zobowiązany jest przyjąć stopę oprocentowania kredytu na dzień 03.07.2023 r. uwzględniającą stawkę WIBOR 3M z tego dnia tj. 6,90%, powiększoną o marżę własną, którą należy umieścić w ofercie.3.12. Kredyt nie będzie obciążony żadnymi innymi opłatami poza opłatą wstępną i oprocentowaniem zaoferowanym w ofercie przez Wykonawcę. Kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej ustalonej na podstawie stawki WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych (WIBOR 3M) opublikowanej w na stronie internetowej GPW Benchmark S.A. na pierwszy dzień roboczy miesiąca poprzedzającego kwartał kalendarzowy uruchomienia kredytu oraz marży zaoferowanej przez Wykonawcę.3.13. Stawka bazowa będzie ustalana na okres 3 miesięcy w wysokości stawki WIBOR 3M z 1-go dnia roboczego kwartału i mająca zastosowanie do określania wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia roboczego kwartału.3.14. Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedstawi Zamawiającemu umowę, na warunkach zgodnych ze złożoną ofertą.4. Podstawowe informacje o działalności Spółki:4.1. Spółka zgodnie z Uchwałą Nr XXII/150/2008 Rady Miejskiej w Łomiankach z dnia 27 marca 2008 roku prowadzona jest w celu wykonania zadania własnego Gminy Łomianki w zakresie lokalnego transportu zbiorowego. Powyższe reguluje umowa wykonawcza z Gminą Łomianki zawarta na lata 2016-2024.4.2. Od 1 stycznia 2018 r. w ramach porozumienia Gminy Łomianki z miastem stołecznym Warszawa, Komunikacja Miejska Łomianki Sp. z o.o. stała się Operatorem wykonującym usługę publicznego transportu miejskiego, którego Organizatorem jest2Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie. Umowa o świadczenie usług przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym na liniach autobusowych została zawarta na lata 2018-2025.4.3. W celu zbadania zdolności kredytowej Zamawiający na wniosek Wykonawcy przekaże dokumenty (skany) potwierdzające jego zdolność kredytową:1) Umowa Spółki, potwierdzającej umocowanie Prezesa Zarządu do zaciągania zobowiązania do wartości 3 000 000,00 zł,2) Sprawozdanie F01 za 1 kwartał 2023,3) Sprawozdanie finansowe Spółki za rok 2022 dostępne jest na stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości https://ekrs.ms.gov.pl/rdf/pd/search_df (nr KRS Spółki 0000099681).4) Umowa z Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie, w sprawie obsługi regularnych linii w komunikacji miejskiej, dla których organizatorem jest ZTM,5) Umowa z Gminą Łomianki w sprawie obsługi regularnych linii w komunikacji gminnej, dla których organizatorem jest Gmina Łomianki.6) Aktualne zaświadczenia o niezaleganiu z Urzędu Skarbowego oraz ZUS,7) Strategia Rozwoju Gminy Łomianki na lata 2016-2030 potwierdzająca, że komunikacja publiczna opierać się będzie na działającej od 1991 r. Komunikacji Miejskiej Łomianki Sp. z o.o.5. Termin wykonania zamówienia i sposób zapłaty.Termin wykonania zamówienia lub obowiązywania umowy: Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nastąpi nie później niż 3 dni robocze przed wymaganym terminem płatności wynikającym z dokumentów dostawy autobusów. Planowany termin dostawy autobusów – 30.05.2024 r.6. Kryteria oceny oferty.Całkowity koszt kredytu – 100 %.Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta będzie najtańsza.7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do SWZ.8. Sposób przygotowania oferty oraz osoby do kontaktu:8.1.Oferta powinna zawierać wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ oraz oświadczenie Wykonawcy zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 do SWZ.8.2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.8.3. Zamawiający dopuszcza następujące formy złożenia oferty:8.3.1. W formie papierowej w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę oraz adres Zamawiającego, nazwę (firmę) i siedzibę (adres) Wykonawcy wraz z dopiskiem Oferta na Udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego inwestycyjnego na zakup 2 szt. nowych autobusów. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub3wysłać na adres: Komunikacja Miejska Łomianki Sp. z o.o. Kiełpin ul. Rolnicza 248, 05-092 Łomianki;albo8.3.2. W formie elektronicznej w postaci skanu. Ofertę należy przesłać na adres e mail: techniczny@kmlomianki.info oraz ksiegowosc@kmlomianki.info w tytule widomości umieścić informację Oferta na Udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego inwestycyjnego na zakup 2 szt. nowych autobusów.8.4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.8.5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.8.6. Osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego:• Pan Piotr Nowicki – dyrektor ds. technicznych i przewozów w sprawach merytorycznych, odnoszących się do autobusów; e – mail: techniczny@kmlomianki.info tel.: 22 751-33-79 wew. 3.• Pani Małgorzata Kobrzyńska – Główna Księgowa w sprawach finansowo -księgowych; e – mail: ksiegowosc@kmlomianki.info tel.: 22 751-33-79 wew. 6.9. Termin złożenia oferty:9.1. Ofertę należy złożyć do dnia 18.07.2023 r. do godziny 10.00.9.2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania i nie będzie podlegała ocenie. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.10. Okres związania ofertą – 90 dni od terminu składania ofert.11. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunikacja MiejskaŁomianki Sp. z o.o., Kiełpin ul Rolnicza 248, 05-092 Łomianki.Z administratorem można skontaktować się poprzez adres email kadry@kmlomianki.info lub pisemnie na adres siedziby administratora.2) Wraz ze złożeniem oferty wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i f RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w celu wyłonienia najlepszej oferty;4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;45) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;7) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.12. Załączniki:1) formularz ofertowy,2) oświadczenie Wykonawcy.PiotrNowickiElektronicznie podpisany przez Piotr NowickiData: 2023.07.0508.25:41 +02’00’5

Komentarze