Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łódź: sprzedaż autobusów

przetargi
07.01.2022 11:34
0 Komentarzy

Ogłoszenie – sprzedaż autobusów
MPK – Łódź Spółka z o. o. zgłasza do sprzedaży następujące pojazdy wyłączone z eksploatacji:
Lp.
Nr
boczny
Marka
Rok
produkcji
Wadium Stan techniczny
1 2607 Jelcz M121 MB3
2006
500,00 PLN
Wymaga holowania, niesprawny,
bez informacji pasażerskiej i
kasowników
2 2680
Mercedes-Benz 671
O345 G CONECTO
2006
500,00 PLN
Wymaga holowania, niesprawny,
bez informacji pasażerskiej i
kasowników
3 2657
Mercedes-Benz 671
O345 G CONECTO
2006
500,00 PLN
Wymaga holowania, niesprawny,
brak szyby drzwi, bez informacji
pasażerskiej i kasowników

  1. Osobą do kontaktu w sprawach dotyczących stanu pojazdów z powyższej tabeli na terenie
    Zakładu Eksploatacji Autobusów nr 2 ul. Nowe Sady 15 jest p. Wojciech Stańdo: 42/689-19-22,
    e-mail: [email protected]
    Zdjęcia pojazdów, które stanowią przedmiot postępowania, zostają załączone na końcu ogłoszenia (załącznik
    nr 4), ze względu na pandemię wirusa COVID-19, możliwy jest jedynie kontakt telefoniczny lub mailowy
    z osobą wyznaczoną do spraw stanu technicznego pojazdów.
  2. Załadunek oraz koszty transportu leżą po stronie kupującego. Odbiór pojazdów musi nastąpić w całości,
    bowiem nie dopuszcza się cięcia pojazdów na mniejsze elementy na terenie
    ww. obiektów.
  3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych (tj. na dowolną pozycję).
  4. Wadium: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych) na każdy wymieniony w ogłoszeniu autobus (tj. na każdą
  5. pozycję z tabeli). Maksymalna kwota wadium – 1500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych).
  6. Wadium należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy MPK – Łódź Spółka z o.o., tj.:
  7. Bank PEKAO S.A. O/Łódź S.A. nr 35 1020 3352 0000 1502 0266 9232
  8. Wadium przepada na rzecz sprzedającego jeżeli uczestnik postępowania (kupujący):
  9. a) nie dokona wpłaty w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania faktury pro forma na rachunek
  10. bankowy MPK – Łódź Spółka z o.o. kwoty stanowiącej cenę zakupionych pojazdów; faktura pro forma zostanie
  11. przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w formularzu ofertowym –
  12. załącznik nr 1
  13. b) nie odbierze zakupionych pojazdów w terminie określonym w oświadczeniu – załącznik nr 2
  14. c) dokona zmiany ceny zaoferowanej na niższą w okresie związania ofertą.
  15. Wadium dotyczące ofert nie wybranych jako najkorzystniejsze, zostanie bezzwłocznie zwrócone na konto
  16. oferenta.
  17. Osobą prowadzącą postępowanie jest p. Aleksandra Hassa
  18. tel. (42) 672 11 46, e-mail: [email protected]
  19. Informujemy, że oferty uznaje się za jawne (od chwili zakończenia postępowania), jeżeli oferent nie później
  20. niż w terminie składania ofert, nie dokonał zastrzeżenia, że nie mogą być udostępnione.
  21. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu złożenia oferty.
  22. W przypadku uzyskania ofert poniżej wartości szacunkowej poszczególnych pojazdów Sprzedający
  23. przewiduje możliwość rozesłania do Oferentów, którzy złożyli oferty na te pojazdy zaproszenie do złożenia
  24. ofert uzupełniających w ramach negocjacji cenowych, przy czym zaproponowane ceny nie mogą być niższe
  25. niż ceny zawarte w ofertach pierwotnych.
  26. Nabywca pojazdów jest zobowiązany po uregulowaniu formalności do poinformowania osoby wyznaczonej
  27. do kontaktu na terenie Zakładu Eksploatacji Autobusów nr 2 w terminie
  28. 2 dni kalendarzowych o odbiorze pojazdów.
  29. W przypadku wyboru oferenta zagranicznego z siedzibą na terenie Unii Europejskiej wymagana jest wpłata
  30. przelewem kaucji w wysokości wartości podatku VAT 23% za sprzedany pojazd, na rachunek bankowy MPK –
  31. Łódź Spółka z o.o., tj.:
  32. Bank PEKAO S.A. O/Łódź S.A. nr 35 1020 3352 0000 1502 0266 9232.

Kaucję należy wpłacić razem z płatnością faktury pro forma. Kaucja będzie zwrócona kupującemu
w momencie dostarczenia do sprzedającego kompletu dokumentów niezbędnych do rozliczenia faktury VAT
z podatkiem 0% w ramach Wewnątrzwspólnotowej Dostawy Towarów

  1. Skan ofert wypełnionych zgodnie z formularzem cenowym wraz z oświadczeniami, których wzór stanowią
    załączniki do niniejszego ogłoszenia oraz z dowodem wpłaty wadium, należy składać
    do dnia 29 grudnia 2021 r. do godziny 12:00 br. na adres mailowy [email protected]
    „NIE OTWIERAĆ DO DNIA 29 GRUDNIA 2021R. GODZ. 12:00 WZ/ZZ/502-9/21”.
    Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny zostać podpisane przez osobę, która posiada umocowanie do
    składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. Oferty wypełnione niepoprawnie zostaną odrzucone.
    Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
    Załącznik nr 2: Oświadczenie dotyczące stanu technicznego pojazdu
    Załącznik nr 3: Oświadczenie
    Załącznik nr 4: Zdjęcia pojazdów

Załącznik nr 1
…………………………..
(MIEJSCOWOŚĆ, DATA)
FORMULARZ OFERTOWY

  1. Dane oferenta
    Imię i nazwisko/nazwa oferenta
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
    …………………………………………………………………………………………………………
    Adres oferenta:
    ……………………………………………………………………………………………………………………….
    Adres do korespondencji:
    ……………………………………………………………………………………………………………………….
    nr tel. ………………………………………………………………
    adres e-mail……………………………………………………..
  2. Oferta handlowa:
    Lp. Nr boczny Marka i typ Rok
    produkcji
    Cena netto
    oferowana
    w PLN
    VAT Cena brutto
    oferowana
    w PLN
    1 2 3 4 5 6 7
    1
    2
    3
    ……………………………………..
    Podpis osoby upoważnionej
    do reprezentacji Oferenta

Załącznik nr 2
…………………………………..
(MIEJSCOWOŚĆ, DATA)
……………………………………………………..
imię, nazwisko/nazwa Oferenta
……………………………………………………..
NIP Oferenta
……………………………………………………..
KRS/Zaświadczenie o wpisie do ewidencji
Oświadczenie dotyczące stanu technicznego pojazdu
Niniejszym, oświadczam, że
1) Przekazanie pojazdów nastąpi po okazaniu dowodu zapłaty, na podstawie wystawionej przez MPK –
Łódź Spółka z o.o. faktury pro formy (termin płatności 7 dni).
2) W przypadku wybrania mojej oferty, zobowiązuję się do protokólarnego odbioru pojazdów w ciągu 7
dni kalendarzowych od wpłynięcia na konto MPK- Łódź Spółka z o. o. środków z faktury pro forma.
3) Wyrażam zgodę na warunki określone w ogłoszeniu dotyczącym sprzedaży autobusów nr sprawy: WZZZ-
502-9/21.
…………………………………………..
Podpis osoby upoważnionej
do reprezentacji Oferenta

Załącznik nr 3
Oświadczenie
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej – “RODO”), MPK –
Łódź Spółka z o.o. informuje, zaś wykonawca/dostawca przyjmuje do wiadomości co następuje:
1) Administratorem Danych Osobowych powierzonych do przetwarzania jest MPK – Łódź Spółka z o.o.
z siedzibą przy ul. Tramwajowa 6, 91-132 w Łodzi.
2) Podstawą przetwarzania zbieranych danych są zapisy RODO – Art. 6, pkt 1., lit. b.
3) Cele zbierania danych:
a. podpisanie umowy;
b. realizacja umowy;
c. realizacja płatności;
d. raportowanie danych do uprawnionych organów państwowych (np. UZP);
e. rozstrzyganie sporów przed sądami i organami odwoławczymi.
4) Na podstawie art. 6 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r., o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1506 ze zm.) zebrane dane osobowe będą przetwarzane przez okres
5 lat.
5) Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: [email protected].
6) Powierzone Administratorowi dane osobowe mogą być profilowane.
7) Przewiduje się przekazanie powierzonych danych osobowych następującym podmiotom:
a. organom kontrolującym;
b. sądom;
c. innym uczestnikom postępowania, w zakresie przewidzianym odrębnymi przepisami prawa.
8) Na podstawie przepisów RODO wykonawcom/dostawcom powierzającym Administratorowi dane
osobowe przysługuje prawo do:
a. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
b. przenoszenia danych,
c. wglądu w dane i możliwość ich poprawiana.
………………………………………..
podpis osoby upoważnionej
do reprezentowania Oferenta

Komentarze