Łódź: sprzedaż autobusów
Ogłoszenie – sprzedaż autobusów
MPK – Łódź Spółka z o. o. zgłasza do sprzedaży następujące pojazdy wyłączone z eksploatacji:
Lp.
Nr
boczny
Marka
Rok
produkcji
Wadium Stan techniczny
1 2607 Jelcz M121 MB3
2006
500,00 PLN
Wymaga holowania, niesprawny,
bez informacji pasażerskiej i
kasowników
2 2680
Mercedes-Benz 671
O345 G CONECTO
2006
500,00 PLN
Wymaga holowania, niesprawny,
bez informacji pasażerskiej i
kasowników
3 2657
Mercedes-Benz 671
O345 G CONECTO
2006
500,00 PLN
Wymaga holowania, niesprawny,
brak szyby drzwi, bez informacji
pasażerskiej i kasowników
- Osobą do kontaktu w sprawach dotyczących stanu pojazdów z powyższej tabeli na terenie
Zakładu Eksploatacji Autobusów nr 2 ul. Nowe Sady 15 jest p. Wojciech Stańdo: 42/689-19-22,
e-mail: [email protected]
Zdjęcia pojazdów, które stanowią przedmiot postępowania, zostają załączone na końcu ogłoszenia (załącznik
nr 4), ze względu na pandemię wirusa COVID-19, możliwy jest jedynie kontakt telefoniczny lub mailowy
z osobą wyznaczoną do spraw stanu technicznego pojazdów. - Załadunek oraz koszty transportu leżą po stronie kupującego. Odbiór pojazdów musi nastąpić w całości,
bowiem nie dopuszcza się cięcia pojazdów na mniejsze elementy na terenie
ww. obiektów. - Dopuszcza się składanie ofert częściowych (tj. na dowolną pozycję).
- Wadium: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych) na każdy wymieniony w ogłoszeniu autobus (tj. na każdą
- pozycję z tabeli). Maksymalna kwota wadium – 1500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych).
- Wadium należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy MPK – Łódź Spółka z o.o., tj.:
- Bank PEKAO S.A. O/Łódź S.A. nr 35 1020 3352 0000 1502 0266 9232
- Wadium przepada na rzecz sprzedającego jeżeli uczestnik postępowania (kupujący):
- a) nie dokona wpłaty w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania faktury pro forma na rachunek
- bankowy MPK – Łódź Spółka z o.o. kwoty stanowiącej cenę zakupionych pojazdów; faktura pro forma zostanie
- przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w formularzu ofertowym –
- załącznik nr 1
- b) nie odbierze zakupionych pojazdów w terminie określonym w oświadczeniu – załącznik nr 2
- c) dokona zmiany ceny zaoferowanej na niższą w okresie związania ofertą.
- Wadium dotyczące ofert nie wybranych jako najkorzystniejsze, zostanie bezzwłocznie zwrócone na konto
- oferenta.
- Osobą prowadzącą postępowanie jest p. Aleksandra Hassa
- tel. (42) 672 11 46, e-mail: [email protected]
- Informujemy, że oferty uznaje się za jawne (od chwili zakończenia postępowania), jeżeli oferent nie później
- niż w terminie składania ofert, nie dokonał zastrzeżenia, że nie mogą być udostępnione.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu złożenia oferty.
- W przypadku uzyskania ofert poniżej wartości szacunkowej poszczególnych pojazdów Sprzedający
- przewiduje możliwość rozesłania do Oferentów, którzy złożyli oferty na te pojazdy zaproszenie do złożenia
- ofert uzupełniających w ramach negocjacji cenowych, przy czym zaproponowane ceny nie mogą być niższe
- niż ceny zawarte w ofertach pierwotnych.
- Nabywca pojazdów jest zobowiązany po uregulowaniu formalności do poinformowania osoby wyznaczonej
- do kontaktu na terenie Zakładu Eksploatacji Autobusów nr 2 w terminie
- 2 dni kalendarzowych o odbiorze pojazdów.
- W przypadku wyboru oferenta zagranicznego z siedzibą na terenie Unii Europejskiej wymagana jest wpłata
- przelewem kaucji w wysokości wartości podatku VAT 23% za sprzedany pojazd, na rachunek bankowy MPK –
- Łódź Spółka z o.o., tj.:
- Bank PEKAO S.A. O/Łódź S.A. nr 35 1020 3352 0000 1502 0266 9232.
Kaucję należy wpłacić razem z płatnością faktury pro forma. Kaucja będzie zwrócona kupującemu
w momencie dostarczenia do sprzedającego kompletu dokumentów niezbędnych do rozliczenia faktury VAT
z podatkiem 0% w ramach Wewnątrzwspólnotowej Dostawy Towarów
- Skan ofert wypełnionych zgodnie z formularzem cenowym wraz z oświadczeniami, których wzór stanowią
załączniki do niniejszego ogłoszenia oraz z dowodem wpłaty wadium, należy składać
do dnia 29 grudnia 2021 r. do godziny 12:00 br. na adres mailowy [email protected]
„NIE OTWIERAĆ DO DNIA 29 GRUDNIA 2021R. GODZ. 12:00 WZ/ZZ/502-9/21”.
Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny zostać podpisane przez osobę, która posiada umocowanie do
składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. Oferty wypełnione niepoprawnie zostaną odrzucone.
Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
Załącznik nr 2: Oświadczenie dotyczące stanu technicznego pojazdu
Załącznik nr 3: Oświadczenie
Załącznik nr 4: Zdjęcia pojazdów
Załącznik nr 1
…………………………..
(MIEJSCOWOŚĆ, DATA)
FORMULARZ OFERTOWY
- Dane oferenta
Imię i nazwisko/nazwa oferenta
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………
Adres oferenta:
……………………………………………………………………………………………………………………….
Adres do korespondencji:
……………………………………………………………………………………………………………………….
nr tel. ………………………………………………………………
adres e-mail…………………………………………………….. - Oferta handlowa:
Lp. Nr boczny Marka i typ Rok
produkcji
Cena netto
oferowana
w PLN
VAT Cena brutto
oferowana
w PLN
1 2 3 4 5 6 7
1
2
3
……………………………………..
Podpis osoby upoważnionej
do reprezentacji Oferenta
Załącznik nr 2
…………………………………..
(MIEJSCOWOŚĆ, DATA)
……………………………………………………..
imię, nazwisko/nazwa Oferenta
……………………………………………………..
NIP Oferenta
……………………………………………………..
KRS/Zaświadczenie o wpisie do ewidencji
Oświadczenie dotyczące stanu technicznego pojazdu
Niniejszym, oświadczam, że
1) Przekazanie pojazdów nastąpi po okazaniu dowodu zapłaty, na podstawie wystawionej przez MPK –
Łódź Spółka z o.o. faktury pro formy (termin płatności 7 dni).
2) W przypadku wybrania mojej oferty, zobowiązuję się do protokólarnego odbioru pojazdów w ciągu 7
dni kalendarzowych od wpłynięcia na konto MPK- Łódź Spółka z o. o. środków z faktury pro forma.
3) Wyrażam zgodę na warunki określone w ogłoszeniu dotyczącym sprzedaży autobusów nr sprawy: WZZZ-
502-9/21.
…………………………………………..
Podpis osoby upoważnionej
do reprezentacji Oferenta
Załącznik nr 3
Oświadczenie
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej – “RODO”), MPK –
Łódź Spółka z o.o. informuje, zaś wykonawca/dostawca przyjmuje do wiadomości co następuje:
1) Administratorem Danych Osobowych powierzonych do przetwarzania jest MPK – Łódź Spółka z o.o.
z siedzibą przy ul. Tramwajowa 6, 91-132 w Łodzi.
2) Podstawą przetwarzania zbieranych danych są zapisy RODO – Art. 6, pkt 1., lit. b.
3) Cele zbierania danych:
a. podpisanie umowy;
b. realizacja umowy;
c. realizacja płatności;
d. raportowanie danych do uprawnionych organów państwowych (np. UZP);
e. rozstrzyganie sporów przed sądami i organami odwoławczymi.
4) Na podstawie art. 6 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r., o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1506 ze zm.) zebrane dane osobowe będą przetwarzane przez okres
5 lat.
5) Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: [email protected].
6) Powierzone Administratorowi dane osobowe mogą być profilowane.
7) Przewiduje się przekazanie powierzonych danych osobowych następującym podmiotom:
a. organom kontrolującym;
b. sądom;
c. innym uczestnikom postępowania, w zakresie przewidzianym odrębnymi przepisami prawa.
8) Na podstawie przepisów RODO wykonawcom/dostawcom powierzającym Administratorowi dane
osobowe przysługuje prawo do:
a. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
b. przenoszenia danych,
c. wglądu w dane i możliwość ich poprawiana.
………………………………………..
podpis osoby upoważnionej
do reprezentowania Oferenta
Komentarze