Lipsko: Dostawa wraz z montażem 8 sztuk wiat przystankowych
Przetargi
Branża Budownictwo: przemysłowe:
wiaty, przystanki
Forma przetargu zapytanie o cenę
Dane organizatora URZĄD MIASTA I GMINY LIPSKO
27-300 LIPSKO
1 MAJA 2
Tel. 48 378 00 48
Fax. 48 378 01 75
E-mail [email protected]
WWW www.lipsko.eu/
Województwo mazowieckie
Powiat lipski
Treść zamówienia Dostawa wraz z montażem 8 sztuk wiat przystankowych
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Dostawa wraz z montażem 8 sztuk wiat przystankowych.
LINK do SIWZ http://lipsko2.bip.gmina.pl/index.php?id=449
Załączniki do spec. lipsko2.bip.gmina.pl_1611749654626.zip”
Osoba do kontaktu Emil Penkała tel. 48 378-41-48.
Wymagany termin realizacji zamówienia do 30.04.2021 r.
Miejsce i termin składania ofert URZĄD MIASTA I GMINY LIPSKO
27-300 LIPSKO
1 MAJA 2 Godzina: 14:00
2021-02-01
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Uwagi MIASTO I GMINA LIPSKO ul. 1 Maja 2,27-300 LipakoNIP 509-00-66-174, REGON: 670223840 województwo mazowieckieRGS.7021.1.12.2021Lipsko, dn. 22.01.2021 r.Zapytanie ofertowena zamówienie o wartości nieprzekraczającej 30 000 EUROI. Zamawiający: Miasto i Gmina LipskoAdres do korespondencji ul. I Maja 2, 27-300 Lipsko tel. (048)3780048. fax. (48) 3780175Zaprasza do złożenia oferty cenowej na Dostawę wraz z montażem 8 sztuk wiat przystankowych.II. Przedmiot zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wiat przystankowych na terenie gminy Lipsko. Zakres zamówienia obejmuje:- zakup, dostawę i montaż 8 sztuk wiat przystankowych,2. Wiaty wykonane z zamkniętych profili stalowych, ocynkowana i malowana proszkowo. Wymiary:- głębokość 134 cm- szerokość 250 cm- wysokość 230 cm3. Ściany wiat i szyby wykonane ze szkła hartowanego o grubości minimalnej 6mm. Szyby odpowiadające normie PN-EN 12150-1 (oznakowane numerem tej normy oraz identyfikatorem hartowni szkła i znakiem CE) Pokrycie dachu wykonane z przyciemnianego poliwęglanu komorowego o grubości 6mm. Kształt dachu łukowy, wystający poza obrys wiaty z każdej strony, zabudowane rynienki dachowe po obu stronach wiaty. Ławka drewniana na całej długości wiaty. Wiata montowana na fundamentach punktowych lub płytach żelbetonowych.4. Szczegółowe wymiary zawierają załączone do zapytania ofertowego rysunki. Uwaga! Załączone rysunki zawierają również elementy, które nie wchodzą w zakres zamówienia tj.: nawierzchnię z kostki brukowej z obrzeżami oraz nadruki na ścianach wiaty.2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonane zamówienie na okres min. 24 m-ce.III. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów, które należy dołączyć do oferty.Oferta musi zawierać następujące elementy:1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy,2. Zdjęcia, rysunki poglądowe obrazujące oferowane wiaty przystankowe,3. Certyfikat świadczący o prowadzeniu Zakładowej Kontroli Produkcji,4. Wzór deklaracji właściwości użytkowych dla wyrobu budowlanego,5. Zaświadczenie o spełnieniu norm spawalniczych PN-3834.IV. Termin realizacji zamówienia:do 30.04.2021 r.U A a. UJ u;) i c’ g j 006”£,i tąirĄ – ■’:-Cjj -ÓĆ» blł-**0Ć ^iłfJtaKWOUTT iV. Kryteria wyboru oferty:- najniższa cena.VI. Sposób obliczenia ceny1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym: koszty zakupu, dostawy do siedziby Zamawiającego i montażu, koszty materiałów, pracy i sprzętu niezbędnych do wykonania zamówienia oraz inne koszty nieuwzględnione w niniejszym zapytaniu a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.VII. Miejsce i termin złożenia ofert:Ofertę cenową należy sporządzić zgodnie ze wzorem załączonym do zapytania ofertowego i złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Lipsko, ul. 1 Maja 2, 27-300 Lipsko lub przesłać e-mailem na adres umigolipsko.eu w terminie do dnia 01.02.2021 r. do godz. 14.00.VIII. Informacje o formalnościach:1) Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w kopiach potwierdzone za zgodność oryginałem.2) Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.3) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.4) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.5) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy. Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.6) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.7) Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami w sprawie zamówienia publicznego jest Emil Penkała tel. 48 378-41-48.Załączniki:1. Formularz oferty.2. Rysunki poglądowe.3. Certyfikaty i zaświadczenia.BURMlfS/irMi^s ayi Gnjfiny Lipsko1 dek rańskiRZmilek rański
Komentarze