Powiat |
Chrzanów |
Treść zamówienia |
Dostawa autobusu w ramach projektu „Zakup na rzecz Dziennego Domu Senior+ autobusu 20 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnospr…Oryginalna treść ogłoszenia |
Opis zamówienia |
Dostawa autobusu w ramach projektu „Zakup na rzecz Dziennego Domu Senior+ autobusu 20 osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z gminy Libiąż” FB.261.1.2022 |
Specyfikacja |
https://tender-attachments.com/pl-01/pl01-2022-BZP-00403258-01.zip |
LINK do SIWZ |
http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dab32e-f8fd-9132-22d9-370011097ebf |
CPV |
34.12.10.00 |
Wymagania |
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane – wykonali należycie co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie autobusu z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 5 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim wypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, spełnienie co najmniej dwóch odrębnych warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie, chyba że SWZ stanowi inaczej. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak |
Wadium |
0.00 |
Osoba do kontaktu |
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ, ul. 9 MAJA, 32-590, Libiąż, woj. małopolskie, państwo PL, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): https://www.ops.libiaz.pl/ |
Wymagany termin realizacji zamówienia |
210 dni |
Miejsce i termin składania ofert |
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LIBIĄŻU32-590 LIBIĄŻ9 MAJA 22022-10-31 |
Sposób składania ofert |
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na platformie e-Zamówienia:https://ezamowienia.gov.pl Godzina: 10:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji |
|
Termin związania ofertą |
30 dni |
Składanie ofert wariantowych/częściowych |
oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE |
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie |
koszt 60okres gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu kilometrów 40 |
Komentarze