Uwagi |
22.03.2018.02.2016r.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYMZamawiającyMiejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o.ul. Domejki 2, 59-220 Legnicatel.76 7223400, fax. 76 7223410, e-mail:[email protected], http://www.mpk.legnica.plPrzedmiot zamówieniaDostawa używanego (wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2013 roku) autobus miejskiego, niskopodłogowego, klasy MIDITermin wykonania Zamówienia Zamówienie należy zrealizować w terminie do 31.08.2022 r.Zakres zamówienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.Tryb postępowaniaZamówienie sektorowe w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż progi unijne.Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem Nr 34/2020 z dnia 30.11.2020 r. z późniejszymi zmianami, Prezesa Zarządu-Dyrektora Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Legnicy w sprawie wprowadzenia regulaminu przetargu w postępowaniu, w którym nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzania tych postępowań.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówieniaForma elektroniczna: strona internetowa – www.mpk.legnica.pl Na wniosek wykonawcy forma pisemna: w siedzibie Zamawiającego Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o. w Legnicy ul. Domejki 2 od godziny 08.00 do godz. 14.00 w pokoju nr 35.Za SWZ w formie pisemnej zamawiający pobiera opłatę w wysokości 10 zł.Termin składania ofert 08.07.2022 r. do godz. 09.00Miejsce składania ofert Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o. w Legnicy ul. Domejki 2, (I piętro, sekretariat – pokój 19).Warunki oraz oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniuSytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego 1. Pisemne oświadczenie wykonawcy o tym, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V ust. 1 pkt.1.2 SWZ oraz pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt 3.2 – 3.11 SWZ. Treść powyższych oświadczeń została ujęta w Oświadczeniach (załącznik nr 1 i 2 do SWZ) stanowiących jej integralną część. 2. Aktualny odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie Rozdział V ust. 3 pkt 3.2, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o Rozdział V ust. 3 pkt 3.2 Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie Rozdział V ust. 3 pkt 3.6 wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 4. Aktualne zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie Rozdział V ust. 3 pkt 3.6, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Rozdziale V ust. 3 pkt. 3.3, 3.4 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Rozdziale V ust. 3 pkt 3.11, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 22.03.2018.02.2016r.29.06.2022 r.7. w terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, listę podmiotów należących do tej samej co wykonawca grupy kapitałowej, o której mowa w Rozdział V ust. 3 pkt 3.12, albo oświadczenie o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.Minimalny poziom wymaganych standardów: Posiadaniu kompetencji lub uprawnieniń do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1.1 SIWZ.Sytuacja ekonomiczna i finansowa.Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1.1 SIWZ Posiadanie zdolności technicznych lub zawodowych Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1.1 SIWZ Dodatkowo wykonawca wraz z ofertą musi złożyć: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY Załącznik nr 1 stanowiący załącznik nr 5a do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY Załącznik nr 2 stanowiący załącznik nr 5b do SIWZ. 4. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY załącznik nr 3 stanowiący załącznik nr 5c do SIWZ. (w przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa). 5. Parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Kserokopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli wadium składane jest razem z ofertą. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 8. Dokumenty lub oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w Rozdziale III ust. 3. 9. Prospekty handlowe dotyczące oferowanego pojazdu (w języku polskim), także w formie elektronicznej informatycznych nośnikach danych: płyta CD/DVD lub pamięć USB (pendrive).Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium-5.000 zł (pięć tysięcy zł).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później niż do dnia 08.07.2022 r. do godz. 09.00.Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Kryteria oceny Cena – 100% Termin związania ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania oferty. |
Komentarze