Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łagów: Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu

przetargi
04.12.2024 12:37
0 Komentarzy
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora URZĄD MIASTA I GMINY ŁAGÓW
26-025 ŁAGÓW
RYNEK 62
Tel. 41 343 70 54
Fax. 41 307 42 36
E-mail [email protected]
WWW www.lagowgmina.pl
Województwo świętokrzyskie
Powiat Kielce
Treść zamówienia Likwidacja barier transportowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Sędku poprzez zakup autobusu

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Likwidacja barier transportowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Sędku poprzez zakup autobusu1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu 19-sto osobowego + kierowca + miejsca stojące (minimalna liczba miejsc stojących 1) w tym jedno stanowisko do kotwiczenia wózka inwalidzkiego. Autobus musi posiadać homologację potwierdzającą przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, nie dopuszcza się przystosowania do przewozu osób niepełnosprawnych potwierdzonego przeglądem technicznym lub indywidualnym dopuszczeniem do ruchu. Autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich poprzez stworzenie na tyle autobusu 1 stanowiska do przewozu osoby na wózku inwalidzkim (plus atestowane mocowanie na wózek inwalidzki, platforma manualna za ostatnim rzędem foteli przymocowana w sposób trwały do podłogi autobusu, pasy mocujące wózek inwalidzki i pasy bezpieczeństwa dla osoby na wózku).Pojazd specjalny spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym w szczególności dotyczących warunków i/lub wymagań technicznych dla danego typu pojazdu zgodnie z Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2023, poz.1047) z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów specjalnych określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz. U. z 2022 poz. 1849).Miejsce dostawy: Parking przy Urzędzie Miasta i Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26-025 Łagów, województwo Świętokrzyskie.Wykonawca wraz z pojazdem dostarczy:- dokumenty niezbędne do pierwszej rejestracji pojazdu nowego oraz certyfikaty,- książkę/kartę gwarancyjną pojazdu,- instrukcje obsługi pojazdu w języku polskim.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 7 do SWZ. GK.271.5.2024
Specyfikacja https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl
CPV 34.12.10.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 3) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ) Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.: 1 w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076, 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ). b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, wg wzoru do SWZ – załącznik nr 9. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przedmiotowe środki dowodowe. 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: a) Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu pozwalający na jednoznaczne potwierdzenie zgodności oferowanego pojazdu z minimalnymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego – załącznik nr 7 do SWZ. 2) Zamawiający nie przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. 3) Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ; 2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ oraz oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy); 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. 5) oświadczenie o podwykonawcach (jeżeli dotyczy) 6) Przedmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale X ust. 3 pkt. 1) lit. a) SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu GMINA ŁAGÓW, ul. ul. Rynek 62, 26-025, Łagów, woj. świętokrzyskie, państwo PL, tel. 413437054, e-mail [email protected]
Adres strony internetowej (URL): www.lagowgmina.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia 90 dni
Miejsce i termin składania ofert URZĄD MIASTA I GMINY ŁAGÓW
26-025 ŁAGÓW
RYNEK 62

2024-12-16

Sposób składania ofert Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą do 2025-01-14
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 60
termin realizacji zamówienia 40

Komentarze