Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łąck: Zakup autobusu szkolnego

przetargi
27.04.2024 12:22
0 Komentarzy
przetargi
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora URZĄD GMINY ŁĄCK09-520 ŁĄCKGOSTYNIŃSKA 2Tel. 24 384 14 00Fax. 24 384 14 15E-mail [email protected] www.gminalack.pl/
Województwo mazowieckie
Powiat Płock
Treść zamówienia Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę ŁąckOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Łąck1. Przedmiotem zamówienia jest zakup jednego fabrycznie nowego autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Łąck.2. Szczegółowe wymagania techniczne autobusu określono w załączniku nr 2 do umowy pn.: „Opis Przedmiotu Zamówienia”. Wszystkie wymagania określone w ww. załączniku stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub specyfikacji znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza się składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. RI.271.2.2024
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1713244676250
LINK do SWZ http://platformazakupowa.pl/transakcja/915247
CPV 34.12.10.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) posiadają niezbędną zdolność techniczną lub zawodową umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie, jakości: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli Wykonawca, wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub nadal wykonuje (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych), co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie autobusu i/lub autokaru i/lub minibusa o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto – liczonej dla każdej dostawy odrębnie. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów. Wraz z załącznikiem nr 8 do SWZ pn.: „Wykaz dostaw” Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody określające, iż dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwość Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy „Pzp” o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja, spółka cywilna) ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólna lub każdy wspólnik spółki cywilnej według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ; b) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy „Pzp” w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3, pkt 4 i pkt 6 ustawy „Pzp” oraz przesłanki, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ. Zamawiający przy podpisaniu umowy może żądać od Wykonawcy oświadczenia o aktualności, złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy „Pzp”; c) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy „Pzp” sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa informację z odpowiedniego rejestru takiego jak rejestr sądowy albo – w przypadku braku takiego rejestru – inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w powyższych przepisach ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów lub, gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1) i pkt 2) „Pzp”, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentami zawierającymi odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zamawiający zgodnie z art. 119 ustawy „Pzp” będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokumentów wymienionych odpowiednio powyżej. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie, jakości: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu opisanych w niniejszej SWZ, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: a) wykaz wykonanych dostaw – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja, spółki cywilne) Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Jeżeli wykaz lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy były wykonane lub są wykonywane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanego autobusu z wymaganiami Zamawiającego wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą załącznika nr 9 do SWZ określającego minimalne wymagania techniczno-użytkowe. Dokument należy złożyć wraz z ofertą w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy „Pzp” wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółka cywilna) zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy „Pzp” zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawców. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
Wadium 10000.00
Osoba do kontaktu Gmina Łąck, ul. Gostynińska 2, 09-520, Łąck, woj. mazowieckie, państwo PL, tel. 24 384 14 00, e-mail [email protected] strony internetowej (URL): http://www.gminalack.pl/
Wymagany termin realizacji zamówienia 7 miesiące
Miejsce i termin składania ofert URZĄD GMINY ŁĄCK09-520 ŁĄCKGOSTYNIŃSKA 22024-04-23
Sposób składania ofert https://platformazakupowa.pl/pn/gminalack Godzina: 13:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą do 2024-05-22
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie cena 60gwarancja 40

Komentarze