Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Krasnystaw: Zakup dwóch nowych autobusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych

przetargi
12.09.2024 15:25
0 Komentarzy
Wyniki przetargów
Branża Samochody ciężarowe:      autobusy      dostawcze, busySamochody osobowe:      z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych
Forma przetargu tryb podstawowy
Dane organizatora Stowarzyszenie Integracyjne Magnum Bonum22-300 KrasnystawKwiatowa 2Tel. 825763446E-mail [email protected] www.magnumbonum.pl
Województwo lubelskie
Powiat Krasnystaw
Treść zamówienia Zakup i dostawa fabrycznie nowych dwóch autobusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnychOryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 fabrycznie nowych samochodów osobowych – liczba miejsc minimum 19+1kierowca, specjalnie przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych.4.2. Szczegółowy opis parametrów technicznych i wyposażenia pojazdów, o których mowa w ust. 4.1, określa Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.4.3. Samochody muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047 z późn. zm.) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r. poz. 502)4.4. Samochody stanowiące przedmiot zamówienia winne:4.4.1. spełniać warunki techniczne zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawa wspólnotowego Unii Europejskiej;4.4.2. spełniać wymagania określone w polskich normach dotyczące parametrów technicznych, budowy i rozwiązań konstrukcyjnych dla tego typu pojazdów, posiadać właściwe świadectwo dopuszczenia do użytkowania i homologacje wydane zgodnie z obowiązującym w tej mierze przepisami;4.4.3. być wolnymi od wad prawnych i fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), praw obciążeń ze strony osób trzecich oraz nie toczy się względem niego żadne postępowanie sądowe zabezpieczające, egzekucyjne ani inne, którego przedmiotem jest ten samochód, ani nie stanowi on przedmiotu zabezpieczenia oraz że jest wolny od wszelkich roszczeń osób trzecich, a zainstalowane w nim urządzenia posiadają stosowne atesty i certyfikaty;4.4.4. być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami umowy o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach projektu pn. „Dojazd bez barier do samodzielności” w ramach. „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D.4.5. Przedmiot umowy obejmuje także:4.5.1. dostawę pojazdów wraz z wymaganymi dokumentami do siedziby Zamawiającego,4.5.2. objęcie samochodów odrębnym serwisem gwarancyjnym świadczonym przez Autoryzowaną Stację Obsługi,4.5.3. wykonanie przeglądu „zerowego” przed wydaniem samochodów Zamawiającemu.4.6. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia wraz z pojazdami zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną pojazdów oraz wymaganą przez prawo polskie dokumentację niezbędną do ich rejestracji oraz ubezpieczenia, obejmującą w szczególności:4.6.1. fabryczną homologację auta bazowego oraz homologację samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych lub badanie techniczne potwierdzające przystosowanie samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych (możliwość przewożenia osób na wózku inwalidzkim);4.6.2. świadectwo zgodności WE wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu, o którym mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1394), z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako mikrobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim,4.6.3. kartę gwarancyjną,4.6.4. książkę serwisową w języku polskim,4.6.5. instrukcję obsługi i konserwacji pojazdu w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji pojazdu przez Użytkownika,4.6.6. inne wymagane dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu,4.6.7. komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta.4.7. Wykonawca w dniu dostawy pojazdu przeprowadzi szkolenie personelu Użytkownika w zakresie obsługi, konserwacji i bezpiecznego użytkowania pojazdu.4.8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia na żądanie Zamawiającego wyjaśnień, informacji lub dokumentów niezbędnych do prawidłowego rozliczenia przyznanego dofinansowania ze środków PFRON.4.9. Długość okresu gwarancji na zespoły elektryczne, elektroniczne i mechanizmy, łącznie z układem jezdnym, przeniesienia napędu, silnikiem, układem hamulcowym i zawieszeniem, podzespoły samochodu obejmującej funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne, zabudowę do przewozu osób niepełnosprawnych oraz na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów minimum 24 miesiące. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Dodatkowe wymagania w zakresie gwarancji:4.10. Gwarancja na perforację nadwozia wyłączona jest z ww. kryterium oceny ofert i wynosi min. 60 miesięcy.4.11. Wykonawca zobligowany będzie do bezpłatnej usługi serwisowej wraz z wymianą części eksploatacyjnych w okresie trwania gwarancji.4.12. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić przeglądy gwarancyjne.
Wynik przetargu SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:art. 255 pkt 6 ustawy5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:Zamawiający w opisie zamówienia zawarł między innymi informację, że zbiornik paliwa w autobusach będących przedmiotem zamówienia ma mieć pojemność min. 100 litrów. W toku postępowania dwóch wykonawców w formie pytań zwróciło zamawiającemu uwagę, że autobusy o wymaganych parametrach nie są wyposażane w zbiorniki o pojemności 100 litrów i poprosili o wyrażenie zgody na zastosowanie zbiornika paliwa o pojemności 71 lub 93 litrów. Zamawiający wyraził zgodę na zmianę opisu przedmiotu zamówienia w tym zakresie, powiadamiając o tym Wykonawców, którzy zadali pytania. Nie dopełnił jednak obowiązku wynikającego z art. 284 ust. 6 Ustawy Pzp i nie udostępnił pytań i odpowiedzi na stronie internetowej prowadzonego postępowania, przez co inni wykonawcy nie mogli pozyskać wiedzy o zmianie opisu przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie złożenia oferty zgodnej z wymaganiami Zamawiającego. Została tu w sposób ewidentny naruszona przez Zamawiającego zasada zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców wynikająca z art. 16 pkt 1 Ustawy Pzp, którą Zamawiający powinien zapewnić podczas przygotowania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego W wyniku nieprawidłowego działania Zamawiającego Wykonawcy nie posiadali informacji o zmianie wymagań w zakresie parametrów autobusów będących przedmiotem zamówienia, a co za tym idzie nie mieli możliwości złożenia oferty zgodnej z wymaganiami zamawiającego i nie podlegającej odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:46.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:06.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:06.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:46.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:06.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:06.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:0
LINK do SWZ http://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dcc8da-2d3b-6a68-82a9-43000145a2d0
CPV 34.11.00.00, 34.12.00.00
Osoba do kontaktu Stowarzyszenie Integracyjne Magnum Bonum Kwiatowa 2 22-300 Krasnystaw tel: 825763446 email: [email protected] www: www.magnumbonum.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIEoferty częściowe: NIE
Data dodania 2024-09-02

Komentarze