Opis zamówienia |
1.1 Zadanie 1 – Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Miasta Kostrzyna nad Odrą na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami.Zakres usługi obejmuje Zadanie 1:Wykonanie na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą usługi przewozu publicznego transportu zbiorowego w autobusowych przewozach pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej na 2 liniach autobusowych funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą o długości 208,9 km i o łącznej prognozowanej ilości: 49.886,2 wozokilometrów w okresie 11 miesięcy. Zamówienie realizowane będzie min. 2 autobusami niskopodłogowymi jeden o łącznej ilości miejsc siedzących i stojących 70, a drugi łącznej ilości miejsc siedzących i stojących 20-40, w wieku nie starszym niż 5 lat, spełniający normę emisji spalin EURO 6.1. Linia: U-01- Linia regularna: Oś. Leśne – Oś. Szumiłowo – Oś. Warniki – ul. Dworcowa – przez ul. Orła Białego – ul. Narutowicza – ul. Mickiewicza (A – kursuje od poniedziałku do piątku, długość linii komunikacyjnej: 126,60 km)2. Linia U-02- Linia regularna: Oś. Warniki – Oś. Warniki przez ul. Mickiewicza – Oś. Leśne – ul. Dworcowa – ul. Narutowicza – Oś. Szumiłowo (A – kursuje od poniedziałku do piątku, długość linii Komunikacyjnej: 82,30 km1.1. Rozkład jazdy:1. Wykonywanie regularnych przewozów w określonych odstępach czasu i po określonych liniach komunikacyjnych odbywać się będzie zgodnie z opracowaniami przez Wykonawcę (Operatora) rozkładem jazdy, zatwierdzonym przez Zamawiającego (Organizatora) w godz. 6.00-17.001) Wykonawca poda rozkład jazdy do publicznej wiadomości na stronie internetowej Urzędu Miasta i umieści na wszystkich przystankach komunikacyjnych.2) Każda zmiana rozkładu jazdy planowana przez Wykonawcę winna być dokonana z wyprzedzeniem, nie później niż 14 dni roboczych przed terminem wejścia w życie zmienionego rozkładu jazdy i uzgodniona z Zamawiającym.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tras linii komunikacyjnej i/lub rozkładu jazdy, w granicach +/-10% kilometrów przewozu w okresie zamówienia1.2 Podstawowe parametry techniczno – użytkowe pojazdów przeznaczonych do świadczenia usług:1. Operator powinien zapewnić 2 autobusy komunikacji miejskiej, niskopodłogowe, jeden o łącznej ilości miejsc siedzących i stojących 70, a drugi łącznej ilości miejsc siedzących i stojących 20-40. Autobusy nie mogą być starsze niż 5 lat, muszą spełniać normę emisji spalin EURO 6 i muszą być wyposażone w drzwi otwierane pneumatyczne. Pozostałe wymagania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 2778 tj.).2. Usługi mają być świadczone pojazdami sprawnymi.3. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne w postaci stacji obsługi i napraw pojazdów.4. Pojazdy przeznaczone do świadczenia usług przewozowych winny posiadać wewnątrz i na zewnątrz pojazdu informację o linii, którą pojazd obsługuje.5. Wewnątrz pojazdu muszą być umieszczone informacje dla pasażerów dotyczące regulaminu przewozu osób.6. Autobusy powinny być oznakowane herbem miasta Kostrzyn nad Odrą i napisem „KOMUNIKACJA MIEJSKA”,7. Wykonawca wymaga posiadania GPS umożliwiającego śledzenie autobusów on-line.8. Wiek pojazdu nie może być starszy niż 5 lat.1.3.1 Wykonawca zwany dalej Operatorem zobowiązany jest do pełnej realizacji rozkładów jazdy.1. Za pełną realizację rozkładów jazdy uznaje się realizację w całości i punktualnie wszystkich wskazanych w nim kursów, pojazdami spełniającymi wszystkie wymagania, co do ich rodzaju i wyposażenia, określone w umowie i rozkładzie jazdy, przy zachowaniu wszystkich wskazanych w rozkładzie jazdy skomunikowań pojazdów w celu umożliwienia przesiadki pasażerów.2. Kierowca pojazdu obsługujący linię komunikacyjną powinien posiadać właściwy i aktualny rozkład jazdy.3. Operator zobowiązany jest do obsługi wszystkich przystanków na trasie linii.4. Przez obsłużenie przystanku rozumie się:a) Zatrzymanie pojazdu na przystanku stałym, w każdym przypadku lub warunkowym, w przypadku żądania przez pasażera zatrzymania pojazdu;b) otwarcie wszystkich drzwi, którymi zamierzają wyjść lub wejść pasażerowie lub – w pojazdach w których drzwi otwierane są samodzielnie przez pasażerów za pomocą przycisków – zwolnienie blokady otwierania drzwi , z wyjątkiem sytuacji, kiedy kierowca pozostawia wybrane drzwi zamknięte ze względów bezpieczeństwa;c) umożliwienie wszystkim pasażerom wyjście z i wejście do pojazdu;5. Zabroniona jest samowolna zmiana trasy, która skutkowałaby ominięciem przystanku;6. Zabronione jest zatrzymanie pojazdu poza obrębem przystanku lub na przystanku nie ujętym w rozkładzie jazdy danej linii, w celu umożliwienia wyjścia lub wejścia pasażerów, z wyłączeniem sytuacji nadzwyczajnych (wypadków, awarii danego pojazdu lub innego pojazdu, którego przebieg linii jest zbieżny – w celu umożliwienia pasażerom kontynuowania podróży, zatarasowania dróg, poleceń osób kierujących ruchem itp. ).7. Pojazd powinien być zatrzymany w takiej odległości od krawężnika, aby było możliwe wejście do pojazdu bezpośrednio z poziomu chodnika.8. W pojazdach z funkcją przyklęku należy po zatrzymaniu na przystanku obniżyć podłogę na sygnał lub prośbę ustną osoby wewnątrz pojazdu oraz w przypadku, gdy na przystanku oczekują osoby o widocznej ograniczonej sprawności, osoby na wózkach inwalidzkich lub osoby z wózkiem dla dzieci.9. Osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich należy udzielić wszelkiej możliwej pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu w szczególności wyłożyć pochylnię (lub użyć podnośnika) na prośbę osoby niepełnosprawnej na wózku lub innej, występującej w jej imieniu.10. Operator zobowiązany jest do zachowania punktualności przy realizacji przewozów, chyba że rozkład jazdy dopuszcza opóźnienie przejazdu w celu zachowania skomunikowania z innym pojazdem.11. Oceny punktualności dokonuje się na przystankach początkowych, końcowych oraz pośrednich, wyszczególnionych w rozkładzie jazdy dla kierowcy.12. Za punktualne uznaje się odjazdy z przystanków początkowych i pośrednich, wyszczególnionych w rozkładzie jazdy dla kierowcy, zrealizowane zgodnie z rozkładem jazdy lub z przyspieszeniem maksymalnie 1 minuty oraz przyjazdy na przystanki końcowe przyspieszone lub opóźnione do 3 minut. Do oceny punktualności stosuje się czas uśredniony, polegający na zaokrąglaniu pomiaru do pełnych minut – od 30 sekund w górę i do 29 sekund w dół.13. Na przystankach początkowych pojazdy powinny być podstawiane co najmniej na 3 minuty przed rozkładową godziną odjazdu.14. W czasie postoju na przystanku końcowym, nie udostępnionego pasażerom i nie stanowiącego przerwy posiłkowej oznaczonej w rozkładzie jazdy, należy – jeżeli pozwala na to czas postoju – usuwać z pojazdu papiery i większe śmieci, a w okresie zimowym również gromadzące się we wnętrzu pojazdu błoto pośniegowe.15. Operator zobowiązany jest zapewnić, by każdy autobus rozpoczynający trasę na danej linii był wewnątrz i na zewnątrz czysty. Dopuszcza się skierowanie na trasę nieumytego na zewnątrz pojazdu jedynie w przypadku, kiedy warunki atmosferyczne uniemożliwiają jego umycie tj. temperatura poniżej 0°C.1.3.2 W czasie jazdy pojazdu zabrania się zachowań mogących bezpośrednio lub pośrednio wpłynąć na bezpieczeństwo w ruchu drogowym, w szczególności zabrania się:1) pozostawiania otwartych drzwi;2) przewożenia pasażerów w kabinie kierowcy lub obok kabiny kierowcy, w części pojazdu pomiędzy szybą czołową, a barierką oddzielającą od przedziału pasażerskiego;3) prowadzenia przez kierowcę długotrwałych rozmów z innymi osobami bezpośrednio lub przez telefon komórkowy; przez długotrwałe rozmowy rozumie się rozmowy na odległość ponad 1 przystanku, a w przypadku rozmowy ze zmiennikiem kierowcy (bezpośrednio przed lub po dokonaniu zmiany) – na odległość ponad dwóch przystanków; krótkotrwałe rozmowy przez telefon komórkowy mogą odbywać się tylko przy wykorzystaniu zestawu słuchawkowego lub głośnomówiącego;4) prowadzenia pojazdu z dwoma słuchawkami założonymi na uszy;1.3.31. Obsługa pasażerów przez kierowców Operatora powinna odbywać się w sposób kulturalny i kompetentny.2. Kierowcy Operatora powinni władać językiem polskim przynajmniej w stopniu dobrym.3. W ramach posiadanej wiedzy i kompetencji kierowcy powinni udzielać pasażerom odpowiedzi na pytania dotyczące zasad taryfowych, przepisów porządkowych, układu komunikacyjnego.4. Kierowcy Operatora świadczący usługi powinni być ubrani schludnie i estetycznie tj.:1) mężczyźni:a) w długie spodnie w jednolitym kolorze;b) koszule w jednolitym kolorze;c) krawat w jednolitym kolorze;2) kobiety:a) koszule w jednolitym kolorze;b) długie spodnie lub spódnicę w jednolitym kolorze;5. Zabronione jest palenie tytoniu w pojeździe.6. Zabronione jest jakiekolwiek zamalowywanie, wyklejanie lub zasłanianie bocznych szyb w kabinie kierowcy, przy czym dopuszcza się stosowanie szyb fabrycznie zaciemnionych lub zmatowionych.1.3.41. W czasie jazdy po zmroku lub warunkach niedostatecznej widoczności wnętrze pojazdu w przedziale pasażerskim powinno być w pełni oświetlone. Dopuszcza się niewłączanie przedniej prawej lampy, a podczas jazdy po drogach i ulicach nieoświetlonych – oświetlenia w całej przedniej części wnętrza pojazdu.2. W przedziale pasażerskim powinna być utrzymana optymalna dla pasażerów temperatura powietrza od 20 – 23°C, a w dni upalne niższa o 5-10°C od temperatury otoczenia.3. Zmiany kierowców mogą być dokonywane wyłącznie na przystankach końcowych linii.1.3.5 Operator jest zobowiązany powiadomić pasażerów o planowanych zmianach w obowiązujących rozkładach jazdy wynikających z wprowadzonej tymczasowej organizacji ruchu, poprzez rozmieszczenie ogłoszeń wewnątrz autobusów oraz na przystankach komunikacji miejskiej najpóźniej na 5 dni przed wprowadzeniem zmian.Zadanie 2 – Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół poza miejsce zamieszkania z zapewnieniem opieki w czasie dowozu na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami.Zakres usługi obejmuje Zadanie 2:Dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu, z miejsca zamieszkania do:a. Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Gorzowie Wlkp., ul. Walczaka 1A, 66-400 Gorzów Wlkp. (jeden uczeń na wózku inwalidzkim – codziennie, czterech uczniów – codziennie, dwóch uczniów (internat SOSW Lipki Wielkie – poniedziałek – tam i piątek – powrót),b. Zespołu Kształcenia Specjalnego Nr 1 w Gorzowie Wlkp. ul. Dunikowskiego 5, 66-400 Gorzów Wlkp. (trzech uczniów – codziennie),c. Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Gorzowie Wlkp., ul. Małyszyńska 8, 66-400 Gorzów Wlkp. (dwóch uczniów – codziennie),oraz odwożenie wraz z zapewnieniem opieki dzieci po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania, w okresie od dnia 1 września 2024 r. do dnia 27 czerwca 2025 r. z wyłączeniem przerw feryjnych, świątecznych i innych dni wolnych od zajęć zgodnie z kalendarzem danego roku szkolnego ogłaszanym przez Ministra Edukacji Narodowej. Przyjazd do placówki od poniedziałku do piątku, we wszystkie dni nauki szkolnej wynosi ok 188 dni – zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, na godz. 7.40. Wyjazd ze szkoły po zakończeniu zajęć. Łączna dzienna ilość wozokilometrów (w obie strony) wynosi max. 150 km i o łącznej prognozowanej wozokilometrów ilości: 28.200,0 w okresie 10 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tras linii komunikacyjnej w granicach +/- 10% kilometrów przewozu w okresie zlecenia.1. Przewóz odbywa się pojazdem specjalistycznym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich.2. Operator zobowiązany jest do zapewnienia 2 pojazdów specjalistycznym w wieku nie starszym niż 5 lat spełanijący emisję spalin EURO 6, jeden pojazd o łącznej ilości miejsc siedzących min 15-20, wyposażony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności z ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r o publicznym transporcie zbiorowy (Dz. U. z 2023r poz. ze zm.)Szacunkowa liczba uczniów korzystających z dowozów w okresie od 1 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. będzie wynosić 12 uczniów, w tym: 2 uczniów będą dowożone do OREW Gorzów Wlkp., w tym 1 uczeń na wózku inwalidzkim, 5 uczniów będzie dowożonych do OREW Gorzów Wlkp. i odbieranych z pod OREW Gorzów Wlkp. przez Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Lipkach Wielkich, w tym 2 uczniów będą korzystały z dowozu do Gorzowa Wlkp. w poniedziałek i z powrotu do Kostrzyna nad Odrą w piątek, 3 uczniów będzie dowożonych do Zespołu Kształcenia Specjalnego Nr 1 w Gorzowie Wlkp. ul. Dunikowskiego 5, 66-400 Gorzów Wlkp., 2 uczniów będzie dowożonych do Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Gorzowie Wlkp., ul. Małyszyńska 8, 66-400 Gorzów Wlkp.3. Usługi mają być świadczone pojazdami sprawnymi.4. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne w postaci stacji obsługi i napraw pojazdów.5. Pojazdy przeznaczone do świadczenia usług przewozowych winny posiadać wewnątrz i na zewnątrz pojazdu informację o linii, którą pojazd obsługuje.6. Wewnątrz pojazdu muszą być umieszczone informacje dla pasażerów dotyczące regulaminu przewozu osób.7. Autobusy powinny być oznakowane herbem miasta Kostrzyn nad Odrą i napisem „Dowóz uczniów”8. Dowozy będą odbywać się po planowanych przez Zamawiającego trasach jednym pojazdem w przypadku awarii pojazdu Operator zobowiązany jest do zapewnienia.Dowóz do ośrodka/szkoły na trasie:a. Kostrzyn nad Odrą: ul. Piaskowa (wózek inwalidzki) – ul. Lipowa – ul. Główna (poniedziałek) – ul. Orła Białego – ul. Prosta – Os. Mieszka I – ul. Żeglarska – ul. M. Konopnickiej – ul. Gorzowska – ul. Woj. Polskiego – ul. Kard. St. Wyszyńskiego – Gorzów Wlkp.: ul. Małyszyńskiego 8 – ul. Walczaka 1A – ul. Dunikowskiego 5.Powrót z ośrodka/szkoły na trasie:b. Gorzów Wlkp.: ul. Dunikowskiego 5 – ul. Walczaka 1A – ul. Małyszyńskiego 8 – Kostrzyn nad Odrą: ul. Kard. St. Wyszyńskiego – ul. Woj. Polskiego – ul. Gorzowska – ul. M. Konopnickiej – ul. Żeglarska – Os. Mieszka I – ul. Prosta – ul. Orła Białego – ul. Główna (piątek) – ul. Lipowa – ul. Piaskowa (wózek inwalidzki).Wykaz imienny uczniów objętych dowożeniem dzieci niepełnosprawnych do ośrodka/szkoły Wykonawca otrzyma przy podpisaniu umowy. Liczba dowożonych uczniów w okresie objętym zamówieniem może ulegać zmianie, a także w zależności od miejsca zamieszkania i miejsca nauki ucznia może zmienić się w związku z tym przebieg tras dowozu do danego ośrodka/szkoły. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w wykazie, w zakresie liczby uczniów albo zmian osobowych na liście uczniów. Wszelkie zmiany zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy Załącznik nr 3 do SWZ – Zadanie 2 |
Wynik przetargu |
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIACzęść 1SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowySEKCJA VI OFERTY (dla części 1)6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:16.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:06.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:06.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:16.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:06.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:06.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:674060,97 PLN6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:674060,97 PLN6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:674060,97 PLN6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:Nie6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:NieSEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:TakWykonawca7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:Średni przedsiębiorca7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy):Konsorcjum: ARGOS Sp. z o.o.Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:Przedsiębiorstwo Usługowe Argos Agata Miłostan7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:59932699387.3.3) Ulica:Ściechów 12 A7.3.4) Miejscowość:Lubiszyn7.3.5) Kod pocztowy:66-4337.3.6.) Województwo:lubuskie7.3.7.) Kraj:Polska7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:NieSEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)8.1.) Data zawarcia umowy:2024-08-018.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:674060,97 PLN8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:11 miesiące8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawyCzęść 2SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowySEKCJA VI OFERTY (dla części 2)6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:16.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:06.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:06.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:16.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:06.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:06.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:06.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:197659,44 PLN6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:197659,44 PLN6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:197659,44 PLN6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:Nie6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:NieSEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:TakWykonawca7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:Średni przedsiębiorca7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy):Konsorcjum: ARGOS Sp. z o.o.Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:Przedsiębiorstwo Usługowe Argos Agata Miłostan7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:59923555877.3.3) Ulica:J. Matejki 25/17.3.4) Miejscowość:Gorzów Wielkopolski7.3.5) Kod pocztowy:66-4007.3.6.) Województwo:lubuskie7.3.7.) Kraj:Polska7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:NieSEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)8.1.) Data zawarcia umowy:2024-08-018.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:197659,44 PLN8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:10 miesiące8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy |
Komentarze